Kas yra pokalbių langų prijungimas?
Tai tiesiog pokalbio mygtukas, pritvirtintas šone. Pokalbio langą galima prijungti kairėje arba dešinėje svetainės pusėje.
Lankytojai gali sumažinti pokalbio langą. Pranešimas: „Naujas neskaitytas pranešimas“ rodomas, kai agentas siunčia pranešimą, o pokalbių langas yra sumažintas.
Kaip veikia pokalbių langų prijungimas?
Verslo privalumai:
- Geresnė klientų patirtis
- Sklandi klientų aptarnavimo darbo eiga
- Labiau patenkinti klientai
Pokalbių langas – „LiveAgent“ pritaikomos parinktys:
- Sveikinimo pranešimas
- Slėpti sveikinimo pranešimą
- Dar kartą paslėpti pokalbio pradžios mygtuką
- Įgalinti palikti pranešimus neprisijungus
- Stilius
- Dydis
- Spalvos
- Pavadinimas
- Z indeksas
- Pasirinktinis CSS
Nelabai mėgstate pokalbių langų prijungimą?
Ne bėda, „LiveAgent“ taip pat siūlo galimybę sukurti iššokantį langą.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Papildomi patarimai:
Pokalbio mygtukas yra patobulinimas jūsų agentams, svetainei ir, galiausiai, klientams. Tačiau neteisingai parinkta vieta gali turėti atvirkščią poveikį. Yra žinoma, kad klientai vertina aptarnavimą tiesioginiu pokalbiu, nes tai greitas ir efektyvus būdas bendrauti su klientų aptarnavimo komanda.
Tačiau erzinantis mygtukas, pasirodantis netinkamu laiku ir netinkamoje vietoje, gali paskatinti klientą pasirinkti konkurentą, o ne jūsų svetainę. Vartotojo patirtis gali padėti nuspręsti, ar klientas pasirenka jūsų įmonę, o ne konkurentą. Turime du svarbius patarimus, kurie padės išvengti šios situacijos.
Laikas
„LiveAgent“ leidžia nustatyti konkretų laiką, po kurio jūsų svetainėje bus rodomas pokalbio langas. Būtina leisti klientui kurį laiką naršyti svetainėje. Bendra taisyklė yra maždaug 3O sekundžių.
Vieta
Kaip jau minėjome, vieta yra labai svarbi. Paprastai pokalbio mygtukas dedamas apatiniame dešiniajame svetainės kampe. Klientai prie to yra įpratę ir yra natūralu, kad ten jo ieškoma, nes dauguma žmonių skaito iš kairės į dešinę. Jei vis dar nesate tikri dėl vietos, tiesiog išbandykite ir pamatysite.
Žinių bazės ištekliai:
Jei norite įdiegti pokalbio mygtuką, vadovaukitės šiuo vadovu.
LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.