Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pokalbių langų prijungimas

Kas yra pokalbių langų prijungimas?

Tai tiesiog pokalbio mygtukas, pritvirtintas šone. Pokalbio langą galima prijungti kairėje arba dešinėje svetainės pusėje.

Lankytojai gali sumažinti pokalbio langą. Pranešimas: „Naujas neskaitytas pranešimas“ rodomas, kai agentas siunčia pranešimą, o pokalbių langas yra sumažintas.

Kaip veikia pokalbių langų prijungimas?

Docked Chat Window | www.liveagent.com

Verslo privalumai:

  • Geresnė klientų patirtis
  • Sklandi klientų aptarnavimo darbo eiga
  • Labiau patenkinti klientai

Pokalbių langas – „LiveAgent“ pritaikomos parinktys:

  • Sveikinimo pranešimas
  • Slėpti sveikinimo pranešimą
  • Dar kartą paslėpti pokalbio pradžios mygtuką
  • Įgalinti palikti pranešimus neprisijungus
  • Stilius
  • Dydis
  • Spalvos
  • Pavadinimas
  • Z indeksas
  • Pasirinktinis CSS

Nelabai mėgstate pokalbių langų prijungimą?

Ne bėda, „LiveAgent“ taip pat siūlo galimybę sukurti iššokantį langą.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

14-day free trial

Papildomi patarimai:

Pokalbio mygtukas yra patobulinimas jūsų agentams, svetainei ir, galiausiai, klientams. Tačiau neteisingai parinkta vieta gali turėti atvirkščią poveikį. Yra žinoma, kad klientai vertina aptarnavimą tiesioginiu pokalbiu, nes tai greitas ir efektyvus būdas bendrauti su klientų aptarnavimo komanda.

Tačiau erzinantis mygtukas, pasirodantis netinkamu laiku ir netinkamoje vietoje, gali paskatinti klientą pasirinkti konkurentą, o ne jūsų svetainę. Vartotojo patirtis gali padėti nuspręsti, ar klientas pasirenka jūsų įmonę, o ne konkurentą. Turime du svarbius patarimus, kurie padės išvengti šios situacijos.

Laikas

„LiveAgent“ leidžia nustatyti konkretų laiką, po kurio jūsų svetainėje bus rodomas pokalbio langas. Būtina leisti klientui kurį laiką naršyti svetainėje. Bendra taisyklė yra maždaug 3O sekundžių.

Vieta

Kaip jau minėjome, vieta yra labai svarbi. Paprastai pokalbio mygtukas dedamas apatiniame dešiniajame svetainės kampe. Klientai prie to yra įpratę ir yra natūralu, kad ten jo ieškoma, nes dauguma žmonių skaito iš kairės į dešinę. Jei vis dar nesate tikri dėl vietos, tiesiog išbandykite ir pamatysite.

Žinių bazės ištekliai:

Jei norite įdiegti pokalbio mygtuką, vadovaukitės šiuo vadovu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai