Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Padėkos klientams atvirukai ir raštai

Padėkos klientams atvirukai ir raštai

Kodėl turėtumėte siųsti klientams padėkos atvirukus?

Nors klientų dėkingumo laiškai taip pat yra puikus būdas parodyti dėkingumą klientams, el. laiškai dažniausiai yra skaitomi (jei iš viso skaitomi) ir ištrinami. Tačiau gerai sukurta atspausdinta padėkos kortelė / ranka rašyta padėkos raštas greičiausiai bus bent kurį laiką saugomas ir bus jūsų prekės ženklo priminimas. Tai efektyvi rinkodaros strategija, kuri gali iš tikrųjų padaryti įspūdį klientams, padidinti jų lojalumą ir sugeneruoti daugiau nukreipimų į jūsų verslą.

Rašyta ranka ar atspausdinta?

Atsižvelgiant į įmonės tipą ir dydį, galite apsvarstyti galimybę siųsti spausdintus verslo padėkos atvirukus arba ranka rašytus padėkos raštus. Didelėms organizacijoms, norinčios padėkoti daugiau nei 500 klientų, spausdintos kortelės, žinoma, būtų prasmingesnės. Ranka rašyti raštai labiau tinka mažoms įmonėms, individualiems verslininkams, asmeninėms paslaugoms ir B2B įmonėms, turinčioms kuklią klientų bazę.

Apskritai, jei leidžia laikas, biudžetas ir ištekliai, ranka rašytas padėkos raštas klientas būtų geresnis pasirinkimas, nes jis visada turės didesnį poveikį. Tikrasis ranka rašytų užrašų autentiškumas gali priversti klientus jaustis tikrai ypatingais ir pakylėti emociškai. Emocijos yra laikomos didžiausiu lojalumo varikliu daugelyje pramonės šakų. „CapGemini“ atliktas tyrimas parodė, kad 70% emociškai prisirišusių vartotojų išleidžia iki dviejų kartų ar daugiau prekių ženklams, kuriems yra lojalūs. Be to, 80 % savo šeimos ir draugų tarpe reklamuos prekės ženklus, kuriems yra lojalūs.

Kiek laiko turėtumėte laukti, kol išsiųsite padėkos atvirukus?

Jei vadovaujate verslui ir norite savo klientus įvertinti padėkos raštu/kortele, optimaliausias laikas būtų iškart po įvykio. Bendra taisyklė yra kelios dienos po to, kai klientas perka prekę/paslaugą iš jūsų įmonės. Tačiau net jei jums nepavyks išsiųsti padėkos raštelio per nustatytą laiką, tiesiog žinokite, kad jo neišsiųsti visai yra daug blogiau.

Verslo padėkos atvirukai – šablonai

Ką rašyti padėkos atviruke klientui? Žemiau pateikiami keli verslo padėkos atvirukai – šablonai, kuriuos galite naudoti kurdami savo padėkos atvirukus/raštus.

Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite Kaip parašyti padėkos laišką, kurį įvertins jūsų klientai.

Dėkojame, kad esate ištikimas klientas

Dėkojame klientui už pirkinį

Dėkojame klientui už rekomendaciją

Kiti būdai išreikšti dėkingumą savo klientams

Yra keletas būdų, kaip išreikšti dėkingumą savo klientams. Padėkos klientams atvirukai ir raštai yra būdas parodyti, kad juos vertinate. Tačiau yra daug kitų būdų. Pavyzdžiui, kuponai, nuolaidos, nemokami produktai/paslaugos ir kita.

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „Dėkingumo klientams idėjos“.

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte siųsti klientams padėkos atvirukus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Padėkos atvirukų klientams siuntimas yra efektyvi rinkodaros strategija, kuri gali iš tikrųjų padaryti įspūdį klientams, padidinti jų lojalumą ir paskatinti verslo rekomendacijas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek laiko turėtumėte laukti, kol išsiųsite padėkos atvirukus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bendra taisyklė yra kelios dienos po įvykio. Pavyzdžiui, po to, kai klientas perka prekę/paslaugą iš jūsų įmonės.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Spausdinti arba ranka rašyti padėkos atvirukai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Apskritai, jei leidžia laikas, biudžetas ir ištekliai, ranka rašytas padėkos raštelis klientui būtų geresnis pasirinkimas, nes jis visada turės didesnį poveikį.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.