Ieškote „Smartsupp“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Smartsupp“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar jums reikia daugiau nei tik pokalbių įrankio savo klientų aptarnavimui? Išbandykite „LiveAgent“!

„LiveAgent“ yra geriausias daugiakanalis sprendimas jūsų pagalbos centrui. Su daugiau nei 180 pažangių funkcijų ir daugiau nei 40 trečiųjų šalių integracijų, „LiveAgent“ yra idealus pagalbos įrankis įvairaus dydžio klientų aptarnavimo komandoms. Pereikite šiandien ir sužinokite apie „LiveAgent“ naudojimo pranašumus.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Daugybė naudingų funkcijų

Daugiau nei 180 funkcijų, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Daugybė naudingų funkcijų

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

Prieinamos kainos

Padidėjęs našumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

„SmartsUpp“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent SmartsUpp
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
SmartsUpp offers ticketing in plan for $18/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
SmartsUpp offers Live Chat in plan for $18/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
SmartsUpp doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service.
SmartsUpp doesn't offer Self-Service.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
SmartsUpp doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
SmartsUpp doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
SmartsUpp doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
SmartsUpp doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
SmartsUpp doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
SmartsUpp doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
SmartsUpp doesn't offer automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
SmartsUpp offers API functions in plan for $18/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
SmartsUpp doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
SmartsUpp doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
SmartsUpp doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
SmartsUpp offers unlimited websites in plan for $18/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
SmartsUpp offers unlimited chat buttons in plan for $18/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
SmartsUpp offers unlimited tickets/mails in plan for $18/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
SmartsUpp doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
SmartsUpp offers unlimited 24/7 support in plan for $18/agent/month.
feeling proud - illustration

Galinga „Smartsupp“ alternatyva

Jei ieškote programinės įrangos su daugybe įrankių ir funkcijų, esate tinkamoje vietoje. „LiveAgent“ sujungia jus su klientais įvairiais komunikacijos kanalais. Mes kalbame apie el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę vienoje vietoje.

Visas užklausas tvarko bilietų sistema, kad būtų darbo eiga būtų gerai organizuota ir efektyvi.

Greičiausias tiesioginis pokalbis

Daugumai įmonių tiesioginis pokalbis yra pagrindinė priemonė bendrauti su klientais. Tiesioginis pokalbis turi būti greitas, patikimas ir visada pasiekiamas jūsų svetainėje, kad galėtumėte efektyviai paversti svetainės lankytojus mokančiais klientais.

„LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu tiesioginių pokalbių valdikliu rinkoje. Jo pokalbių rodymo greitis yra vos 2,5 sekundės.

LiveAgent - live chat agent feedback - gif
connected world map

Daug kalbų

Mūsų programinė įranga yra daugiakalbė. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.

„LiveAgent“ ir „Smartsupp“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome palyginus su „Smartsupp“, remiantis klientų atsiliepimais, esančiais „Capterra

Smartsupp vs LiveAgent Capterra comparison
Savings illustration

Gaukite daugiau už puikią kainą

Įsigyti daugiau klientų aptarnavimo priemonių savo verslui nebūtinai turi kainuoti labai brangiai. Tiesą sakant, galite gauti puikių pasiūlymų.

„LiveAgent“ neištuštins jūsų biudžeto. Turime tris puikius mokamus planus, kuriuose yra daugybė pažangių įrankių, funkcijų ir integracijų, kurios padės jums suteikti geriausią pagalbą. Peržiūrėkite mūsų kainų planus ir sužinokite daugiau!

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

    „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

man and woman winners-illustration

Ieškote kitokios pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įveartinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra „LiveAgent“ teikiama nauda verslui?

„LiveAgent“ verslo pranašumai apima padidėjusį klientų lojalumą, pajamas ir sumažintą atmetimo rodiklį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai