Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų pagalbos centro programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Userlike“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio        
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote „Userlike“ alternatyvos?

„LiveAgent“ siūlo greičiausią tiesioginių pokalbių internetu valdiklį rinkoje, daugiakanalę bilietų sistemą ir įvairias funkcijas bei integracijas, kurios padės jums padaryti klientų aptarnavimą aukščiausios klasės. Siūlykite daugiau nei tik nuostabią pokalbių platformą ir suteikite savo aptarnavimo komandai bilietų sistemą, kuri gali tvarkyti el. paštą, tiesioginius pokalbių internetu pranešimus, socialinius tinklus, skambučių centrą ir klientų portalą.

Skaitykite toliau ir sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra puiki „Userlike“ alternatyva. Mūsų nemokama 14 dienų bandomoji versija gali parodyti, kodėl „LiveAgent“ yra puiki klientų aptarnavimo programinė įranga jūsų verslui.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„UserLike“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent UserLike
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
UserLike doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
UserLike offers Live Chat in plan for $30/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
UserLike doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service.
UserLike doesn't offer Self-Service.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
UserLike offers a Facebook integration in plan for $30/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
UserLike doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
UserLike doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
UserLike doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
UserLike doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
UserLike doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
UserLike offers automation and rules in plan for $49/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
UserLike offers API functions in plan for $49/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
UserLike doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
UserLike doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
UserLike offers unlimited history in plan for $30/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
UserLike offers unlimited websites in plan for $30/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
UserLike offers unlimited chat buttons in plan for $30/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
UserLike offers unlimited tickets/mails in plan for $30/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
UserLike doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
UserLike doesn't offer unlimited 24/7 support.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Efektyviai tvarkykite gaunamas žinutes

Kurkite klientų lojalumą ir greičiau atsakykite į pokalbius su klientais naudodami tiesioginius pokalbius internetu. „LiveAgent“ turi greičiausius iš visų, o pokalbio internetu langas rodomas per 2,5 sekundės. Padidinkite agento efektyvumą naudodamiesi tiesioginio pokalbio internetu funkcijomis, tokiomis kaip spausdinimo realiuoju laiku rodinys, aktyvūs kvietimai pokalbiui ir pasirinktiniai pokalbių internetu mygtukai. Sužinokite daugiau apie tiesioginio pokalbio internetu funkcijas arba išbandykite šiandien ir sužinokite, kuo jos puikios.

Suteikite savo klientams geriausią pokalbių internetu patirtį

Bendravimas su klientais keliais kanalais

Kurkite santykius su klientais naudodamiesi bilietų sistema, kuri prieinama visuose kanaluose, kuriuos naudoja jūsų klientai. Atsakykite į el. laiškus, spręskite klausimus tiesioginiame pokalbyje, gaukite klientų skambučius, rašykite klientų portalui straipsnius ir bendraukiteFacebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. „LiveAgent“ taip pat gali naudoti „Viber“. Suteikite klientams pasitenkinimą visur, naudodamiesi tik viena pagalbos centro programine įranga.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Teikite klientų aptarnavimo paslaugas kiekviename kanale

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Patogus vartotojui ir galingas įrankių rinkinys

Kiekvienas komunikacijos kanalas, kurį galite naudoti „LiveAgent“, turi verslo įrankius ir funkcijas, kurios gali padėti atlikti darbą. Filtruokite klientų užklausas, sekite klientų atsiliepimus, naudokite žymas, kad viskas būtų rūšiuojama, arba naudokite žaidimų funkcijas, kad pagerintumėte darbuotojo našumą ir įsitraukimą. Peržiūrėkite visą funkcijų sąrašą ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo darbo eigą.

Pirmoji programinė įranga

Ar žinojote?

2006 m. įkurtas „LiveAgent“ buvo pirmasis sprendimas rinkoje, pasiūlęs tiesioginių pokalbių internetu ir pagalbos centro galimybes. 2021 m. „LiveAgent“ yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje.

„Userlike“ alternatyva
30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, padidinančią pajamas.

97%

Gerinkite pasitenkinimą

Džiuginkite savo klientus žaibišku atsakymu.

16×

Padidinkite kliento vertę

Atlikite daugiau pardavimų, išlaikydami klientus ištikimus savo prekės ženklui.

Klientų pasitenkinimas vyksta abiem kryptimis

Didelis klientų pasitenkinimas yra vienas iš mūsų pagrindinių prioritetų, todėl mes darome viską, kad visiems klientams būtų sukurta nuostabi patirtis. Tai įmanoma dėl mūsų aptarnavimo 24/7, kuris suteikimas el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internetu ar telefonu. Kreipkitės į mus bet kuriuo metu, jei norite išspręsti problemą ar sužinoti ką nors naujo apie „LiveAgent“.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietus ir automatizavimą, kas leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pasiruošę pagerinti bendravimą su klientais?

Pradėkite gerinti klientų aptarnavimą ir įtraukite daugiau komunikacijos būdų į savo pagalbos centrą. Peržiūrėkite mūsų turo vaizdo įrašą ir peržiūrėkite mūsų planus prieinamomis kainomis. Jei norite išbandyti „LiveAgent“, pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją. Pažadame, kad nėra jokių įsipareigojimų.

Jūs būsite gerose rankose!

Ar žinote, ką bendro turi „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“? Jūs atspėjote teisingai … „LiveAgent“!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

DUK

Kaip „LiveAgent“ galima palyginti su „Userlike“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas: bilietų sistem1, skambučių centrą, savitarnos paslaugą, aptarnavimą visą parą, „Twitter“, „Instagram“ ir „Viber“ integracijas.

Kokie yra papildomi „LiveAgent“ pranašumai, palyginus su „Userlike“?

Papildomi „LiveAgent“ naudojimo pranašumai, palyginti su „Userlike“, yra didesnis klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, mažesnės klientų aptarnavimo išlaidos, sumažėjęs klientų praradimo dažnis ir spartesnė agento darbo eiga.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai