Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nuolaidų el. laiškų šablonai

Gerai įvykdytos nuolaidų kampanijos pritraukia naujų klientų, padidina esamų klientų lojalumą ir padidina verslo pelną. Beveik nėra verslo, nei B2C, nei B2B sektoriuje, kuris kartais nesiūlo nuolaidų savo produktams ar paslaugoms. Dauguma įmonių siūlo nuolaidas, nes tai gali padėti parduoti prekes ne sezono metu, padidinti pelną ir tuo pačiu padidinti klientų pasitenkinimą. Kam gi nepatinka, kai už mažesnę kainą randa kažką, ko ieškojo?

Bilietas-pavyzdys-nuolaida-kodas-pasiūlymas

Tačiau kartais nėra jokių nuolaidų, o derybos dėl jų yra sudėtingos tiek vartotojams, kurie prašo nuolaidų, tiek pardavimų/klientų aptarnavimo komandoms, kurios turi patenkinti savo klientų lūkesčius, pernelyg nesumažindamos verslo pelno.

Šiame straipsnyje aptarsime:

  1. Į ką įmonės turi atsižvelgti prieš siūlydamos nuolaidas.
  2. Kas yra nuolaidos pasiūlymo el. laiškas ir kodėl jis yra svarbus.
  3. Kaip rašyti nuolaidų pasiūlymo el. laišką.
  4. Nuolaidų pasiūlymo el. laiško šablonai.
  5. Patarimai vartotojams, norintiems prašyti nuolaidos.
  6. El. laiškų šablonai su nuolaidų prašymais.
  7. Patarimai įmonėms, kurioms reikia atsakyti į nuolaidų prašymus.
  8. Nuolaidų prašymo-atsakymo el. laiškų šablonai.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Try LiveAgent

Ką reikia apsvarstyti prieš suteikiant nuolaidas

Atsižvelgiant į jūsų verslą, turimų klientų skaičių, siūlomų produktų tipus ir jūsų kainų strategiją, nuolaidos gali būti puikus IG šaltinis arba nuostoliai, kurie galiausiai neigiamai paveiks verslą. Štai keletas svarbiausių dalykų, kuriuos reikia turėti omenyje prieš pradedant teikti nuolaidų pasiūlymus.

Įvertinkite savo pelno maržas

Nors pasiūlyti 50% nuolaidą tam tikroms prekėms gali atrodyti patrauklu, turite būti tikri, kad visada turite pelningą maržą, nes priešingu atveju galite prarasti pinigus taikydami nuolaidų siūlymo strategiją. Prieš pradėdami bet kokią nuolaidų kampaniją, suskaičiuokite ką galite pasiūlyti savo klientams, tuo pačiu uždirbdami pelno iš kiekvieno pardavimo.

Nuolaidų el. laiškų šablonai
Paveikslėlis priklauso EDUCBA

Atsižvelkite į didesnes klientų pritraukimo išlaidas

Nuolaidų siūlymas gali būti užtikrintas būdas pritraukti naujų klientų, tačiau tai paveiks įprastas klientų pritraukimo išlaidas. Kad gautumėte maksimalią nuolaidų kampanijų naudą, būtinai paverskite naujus klientus ištikimais pirkėjais ir puoselėkite ryšį su jais. Tai padidins jų teikiamą vertę ir pateisins didesnes klientų pritraukimo išlaidas.

Nuolaidų el. laiškų šablonai
Paveikslėlis priklauso „Top News In World“

Įsitikinkite, kad nuolaidos pritrauks jūsų tikslinę auditoriją

Prieš pradėdami bet kokią pardavimo kampaniją, siekdami pritraukti naujų klientų, pagalvokite, ar jūsų nuolaidos tikrai pritrauks tokio tipo klientus, kokių norite. Atminkite, kad didelės nuolaidos greičiausiai pritrauks pirkėjų, kurie ateityje netaps ilgalaikiais klientais.

Saugokitės galimo neigiamo poveikio jūsų prekės ženklui

Nors išpardavimo nuolaidos gali būti veiksminga priemonė greitoms pajamoms gauti, įsitikinkite, kad kruopščiai apgalvojote visą riziką ir galimas nesėkmes. Vartotojai gali greitai priprasti prie kainų mažinimo ir daugelis nepasiliks, kai kainos normalizuosis arba padidės. Be to, nuolaidos gali parodyti jūsų nepasitikėjimą savo prekės ženklu ir nustatyti mažesnę jūsų produktų vertę.

Apsvarstykite galimybę pasiūlyti nuolaidas konkrečioms klientų grupėms

Siūlyti nuolaidas visiems gali būti didžiulė rizika jūsų bendrajai pelno maržai. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti išskirtines nuolaidas konkrečioms klientų grupėms (pvz., studentams, sveikatos priežiūros darbuotojams, kariškiams ir kt.). Tokiu būdu galite suteikti nuolaidų ir plėsti klientų ratą nepakenkdami maržoms ir nesumažindami prekės ženklo vertės.

Nuolaidų el. laiškų šablonai

Pagalvokite, kaip parodysite produkto vertę pasibaigus nuolaidai

Nors jūsų rinkodaros strategija siekiama įtikinti klientus ir potecialius klientus, kad jūsų produktas yra naudingas ir pagerins jų gyvenimą, nuolaidos dažnai gali pakenkti jūsų produkto vertei. Štai kodėl jūs turite galvoti apie tai, kaip pademonstruosite produkto vertę ir išlaikysite klientus, kai nuolaida pasibaigs.

„Apple“ yra prekės ženklas, pagrįstas naujovėmis ir nors jų produktai niekada nepakliūna į išpardavimą, galite gauti nuolaidą mainams ar atnaujinimui, o tai išlaiko klientus“.

Erin Saiks, mažmeninės prekybos ir pardavimų strategė

Kas yra nuolaidų pasiūlymo el. laiškas? Kodėl tai svarbu jūsų verslui?

Kaip rodo pavadinimas, nuolaidų pasiūlymo el. laiškas naudojamas informuoti klientus apie specialią nuolaidą. Tai gali būti bendra nuolaida visoms jūsų parduotuvės prekėms, taip pat kuponas ar nuolaidos kodas, kurį galima naudoti atsiskaitymo metu. Siūlyti nuolaidas yra įprasta praktika, kuria naudojasi visos įmonės, nes tai duoda tikrų rezultatų. Štai keletas statistinių duomenų, patvirtinančių šį teiginį:

  • Didžioji dauguma klientų (93%) nuolaidų kodus naudoja ištisus metus.
  • Paklausus apie praėjusią savaitę, 60% vartotojų teigia, kad per tą laiką naudojo nuolaidos kodą.
  • Trys ketvirtadaliai visų klientų teigia, kad jie sąmoningai peržiūri savo pašto dėžutę ieškodami nuolaidų kodų.

Įdomu tai, kad yra neuropsichologinių tyrimų, kurie įrodo, kad kuponai daro klientus laimingesnius. Klarmonto universiteto atliktas tyrimas parodė, kad 10% nuolaidos gavimas gali padidinti oksitocino kiekį iki 38%, o dalyviai, gavę kuponus, taip pat buvo 11% laimingesni ir jautėsi labiau atsipalaidavę.

Taigi, kaip į savo rinkodaros strategiją galite įtraukti nuolaidų kodus? Lengviausias būdas yra el. pašto kampanijos.

Nuolaidų el. laiškų šablonai

Patarimai, kaip rašyti veiksmingus nuolaidų pasiūlymo el. laiškus

Pradėti nuo tuščio puslapio gali būti nelengva ir varginanti užduotis. Kad padėtume jums, sukūrėme patarimų, kuriuos reikia atsiminti rašant nuolaidų el. laiškus, sąrašą. Jei vis dar nenorite rašyti savo nuolaidų el. laiškų, slinkite žemyn ir nukopijuokite bei įklijuokite mūsų paruoštus naudoti nuolaidų pasiūlymų el. laiškų šablonus.

  • Pasirinkite tinkamą toną: būtinai išlaikykite vienodą toną visuose el. laiškuose. Jei visi jūsų pranešimai turi oficialų atspalvį, jūsų klientai gali būti nustebinti (arba net įsižeis!), kai staiga gaus kasdieniška kalba parašytą pranešimą.
  • Kalbėkite glaustai: greitai eikite prie reikalo. Jūsų klientų rodomas dėmesys yra trumpalaikis ir jų laikas yra brangus. Veiksmingas el. laiškas turėtų būti lengvai perskaitomas ir pagrindinė informacija (nuolaidos pasiūlymą/kodą) aiškiai matoma.
  • Sutelkite dėmesį į vertę: el. laiške sutelkite dėmesį į vertę, kurią teikiate vartotojui, o tai yra nuolaidos kodas.
  • Paskatinkite paskubėti: įtraukite pasiūlymo pabaigos datą. Tai sukels skubos jausmą ir paskatins jūsų klientus veikti greitai.
Nuolaidų el. laiškų šablonai
Automatizuokite nuolaidų el. laiškus sukurdami „LiveAgent“ el. laiškų šablonus

Nuolaidos pasiūlymo el. laiško šablonai

Oficialus nuolaidų pasiūlymas el. paštu

Temos idėjos:

  1. X% nuolaida – nuolaidos kodas viduje
  2. Specialus pasiūlymas: X% nuolaida

Neoficialus nuolaidų pasiūlymas el. paštu

Temos idėjos:

  1. Nepraleiskite X% nuolaidos!
  2. X% nuolaida – nuolaidos kodas viduje!

Nuolaidų pasiūlymo el. laiškų šablonai, skirti tam tikrai pramonės šakai

Elektroninės prekybos nuolaidų el. laiškas

Temos idėjos:

  1. X% nuolaida visoms prekėms!
  2. Tik šiandien: X% nuolaida visoms prekėms!
  3. X% nuolaida mėgstamiems [produktams]

SaaS (programinė įranga kaip paslauga) nuolaidos el. laiškas

Temos idėjos:

  1. X% nuolaida visoms prenumeratoms!
  2. Gaukite X% nuolaidą visiems planams!

Įvairių tipų nuolaidų pasiūlymų el. laiškų šablonai

Bendro pobūdžio nuolaidos kodo el. laiškas

Temos idėjos:

  1. X% nuolaida viskam!
  2. X% nuolaida – gaukite nuolaidos kodą
  3. Specialus nuolaidos kodas: X% nuolaida!

Nuolaidos kodas užsiprenumeravus naujienlaiškį

Temos idėjos:

  1. Sveiki! Štai jūsų nuolaidos kodas:
  2. Štai mūsų naujienlaiškis + premija…
  3. Naujienlaiškis + speciali nuolaida!

Pasiūlymo ribotą laiką el. laiškas

Temos idėjos:

  1. X% nuolaida – pasiūlymas ribotą laiką!
  2. X% nuolaida tik šią savaitę!
  3. Pasiūlymas ribotą laiką: gaukite X% nuolaidą!

Kaip paprašyti nuolaidos: 10 patarimų vartotojams

Gali būti įvairių priežasčių, kodėl jums reikia ar norisi gauti mažesnę kainą nei siūloma. Juk visiems patinka sutaupyti ir derėtis dėl palankesnio sandorio. Dažniausiai galite paprašyti suteikti nuolaidą beveik viskam ir ją gauti, jei žinote, kaip ir kada paprašyti. Apžvelkime keletą patarimų, kurie gali padėti jums gauti nuolaidas iš mažmenininkų, pardavėjų ir paslaugų teikėjų.

  1. Išanalizuokite situaciją: prieš pradedant derybas, visada naudinga atlikti paiešką internete. Tai suteiks jums daugiau žinių apie tai, ką norite pirkti, ką šiuo metu siūlo konkurentai, kokia būtų priimtina kaina ir kaip galite įtikinti pardavėją/tiekėją suteikti jums nuolaidą.
  1. Žinokite, kada paprašyti: atminkite, kad yra tam tikras laikas – pavyzdžiui, dienos pabaiga, mėnesio pabaiga, finansinių metų pabaiga arba po švenčių – kai turite didesnę galimybę gauti nuolaidą, nes pardavėjai nori sudaryti paskutinės minutės sandorius, kad pasiektų savo pardavimų tikslus.
Nuolaidų el. laiškų šablonai
  1. Užduokite teisingus klausimus: derintis dėl nuolaidų, tam tikros frazės ir klausimai gali padėti pasiekti norimą rezultatą. Štai kai kurie geri pavyzdžiai: „Mano biudžetas yra X“ ir „Aš duosiu jums X, jei dabar galėsime užbaigti šį sandorį“, arba „Ar tai geriausia, ką galite pasiūlyti?“
  1. Pasikalbėkite su tinkamu žmogumi: nėra prasmės bandyti derėtis su žmogumi, kuris tiesiog negali suteikti nuolaidos. Jei sužinosite, kad asmuo, su kuriuo kalbatės, negali jums pasiūlyti nuolaidos, kreipkitės į sprendimus priimantį asmenį, pvz., vadybininką, kuris turi teisę suteikti nuolaidą.
  1. Pateikite jiems rimtą priežastį: tai ypač gerai veikia su B2B ir SaaS verslais. Užuot paprasčiausiai reikalavę nuolaidos, galite mainais pasiūlyti ką nors vertingo, pavyzdžiui, parašyti apžvalgą, pateikti rekomendaciją ar dalyvauti apklausoje.
Nuolaidų el. laiškų šablonai
  1. Pasinaudokite išankstinio mokėjimo nuolaidomis: daugelyje pramonės šakų išankstinio mokėjimo nuolaidos yra įprasta praktika. Pardavėjai gali gauti pinigus anksčiau, o tai pagreitina pinigų srautus ir sumažina pavėluoto mokėjimo ar nemokumo riziką. Štai kodėl pasiūlymas mokėti iš anksto gali būti puikus būdas gauti nuolaidų.
  1. Paminėkite mažesnę konkurento kainą: nebijokite nurodyti mažesnio konkurento tarifo. Daugelis įmonių iš tikrųjų nori suteikti nuolaidas, jei galite įrodyti, kad jų konkurentai siūlo mažesnes kainas. Iš anksto pasidomėkite, ar pardavėjo kainos yra pagrįstos.
Nuolaidų el. laiškų šablonai
„DICK“ sporto prekių kainos atitikimo ataskaita
  1. Pasinaudokite priedais: jei negalite gauti norimos nuolaidos, pagalvokite, kokius priedus pardavėjas galėtų pasiūlyti lengviau – nemokamą pristatymą, nemokamą diegimą, nemokamą atnaujinimą ir t.t. Labai dažnai įmonės yra pasirengusios siūlyti šias privilegijas, nes jos atsieina pigiau nei kainos mažinimas, tačiau vis tiek daro klientą laimingą.
  1. Laikykitės mandagaus tono: derybų metu stenkitės elgtis mandagiai, pagarbiai ir pozityviai. Niekas nenori padėti grubiam ir įkyriam žmogui, tačiau dauguma pardavėjų norės kokiu nors būdu padėti maloniam, draugiškam žmogui.
  1. Būkite pasirengę atsitraukti: nebijokite pralaimėti derybas, jei negaunate norimos kainos. Nors naujų klientų pritraukimas paprastai yra brangesnis, įmonės kartais ypač stengiasi išlaikyti esamus klientus, jei supranta, kad netrukus gali juos prarasti.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

El. laiškų šablonai vartotojams, prašant nuolaidų

Kalbant apie potencialių ar ištikimų klientų prašymą gauti nuolaidą, reikia atsiminti du svarbius dalykus: mandagų, pozityvų ir profesionalų toną bei gerą paaiškinimą, kodėl negalite sau leisti mokėti nurodytos kainos (arba kodėl manote, kad jūsų prašymas dėl nuolaidos būtų naudingas abiem šalims). Štai keletas nuolaidų prašymų šablonų, kuriuos galite panaudoti:

Įprastas nuolaidų užklausos el. laiškas

Bendro pobūdžio nuolaidos prašymas

Konkretus nuolaidos prašymas

Patarimai, kaip atsakyti į klientų nuolaidų prašymus

Nesvarbu, kokius produktus ar paslaugas siūlote, greičiausiai susidursite su potencialiais klientais ar esamais klientais, kurie prašo nuolaidų, kurių neplanavote suteikti. Tačiau sutikimas iš karto suteikti nuolaidą parodo, kad jūsų produktas/paslauga nėra verta jūsų prašomos kainos,ir jūsų santykiai su klientais prasideda nesėkmingai. Štai keletas patarimų, kaip efektyviai derėtis dėl nuolaidų prašymų, kad patys gautumėte naudos ir profesionaliai pateiktumėte atsakymą:

  • Paklauskite potencialių klientų, kodėl jiems sunku mokėti nurodytą kainą, kad sužinotumėte, ar prašyti nuolaidos yra jų standartinė derybų dalis, ar jie tikrai negali sau leisti įsigyti jūsų produkto už nurodytą kainą.
  • Patvirtinkite prašymą, bet atitraukite pokalbį nuo kainos, paaiškindami, kaip jūsų produktas/paslauga suteikia daugiau vertės nei jūsų konkurentai ir pabrėždami savo produkto teikiamą naudą.
  • Atmeskite prašymą dėl nuolaidos, bet padidinkite sandorio vertę, pasiūlydami papildomų lengvatų už siūlomą kainą (pvz., nemokami priedai, ilgesnė garantija, nemokami mokymai ir kt.)
  • Sutikite su nuolaida, pakeisdami sandorio sąlygas (pvz., padidinkite užsakymo dydį, pakeiskite užsakymo apimtį, pratęskite sutartį ir pan.)
  • Sutikite suteikti nuolaidą tik tuo atveju, jei mainais gaunate akivaizdžią naudą (ilgesnė sutartis, didelė pradinė įmoka, atvejo tyrimas, rekomendacija, apžvalga ir kt.)
  • Jei esate pasirengęs pasiūlyti nuolaidą, paklauskite, kokia, jų nuomone, būtų tinkama nuolaida, ir pažiūrėkite, ar jų prašymas yra pagrįstas ir priimtinas jūsų verslui.
  • Jei negalite patenkinti kliento prašymo ir negalite pasiūlyti nuolaidos, būtinai paaiškinkite, kodėl jūsų kainos yra pagrįstos ir kodėl tai yra jūsų įmonės politika.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Nuolaidų prašymo – atsakymo el. laiško šablonai

Naudokite šiuos el. laiškų šablonus kaip pavyzdžius, kai reikia atsakyti klientams, prašantiems nuolaidos.

Derybos dėl nuolaidos prašymo #1

Derybos dėl nuolaidos prašymo #2

Atmetant prašymą dėl nuolaidos #1

Atmetant prašymą dėl nuolaidos #2

Priimant prašymą dėl nuolaidos #1

Priimant prašymą dėl nuolaidos #2

Nuolaidų pasiūlymo el. laiško šablonai – dažniausiai užduodami klausimai

Ar turėčiau siųsti nuolaidos pasiūlymą visiems savo kontaktams?

Nuolaidų el. laiškų šablonai

Tai priklauso nuo jūsų bendros strategijos. Galite išsiųsti nuolaidos pasiūlymą visiems savo klientams arba tik tam tikrai grupei, pvz., neaktyviems potencialiems klientams. Jei nuspręsite tai padaryti, įsitikinkite, kad pasiūlymo negavę kontaktai apie jį nesužinos.

Ar turėčiau informuoti gavėjus apie nuolaidų pasiūlymą el. paštu pateikdamas tikslią sumažintą produkto/paslaugos kainą?

Užklausos pateikėjas

Paprastai įmonės informuoja savo potencialius klientus apie nuolaidos dydį procentais arba pateikia kainą prieš ir po. Taip pat galite įtraukti nuorodą į savo kainodarą ir ten pateikti visą svarbią informaciją. Investuokite šiek tiek laiko į A/B testus siųsdami du skirtingus el. laiškus tai pačiai klientų grupei ir patikrinkite, kuris iš jų duoda geresnių rezultatų.

Kuris yra geriau: paprastas el. laiškas ar vizualiai patraukli žinutė?

Nuolaidų el. laiškų šablonai

Nuolaidų el. laiškų šablonais siekiama atkreipti dėmesį ir įtikinti gavėją imtis tam tikrų veiksmų. Štai kodėl išsiųsdami gerai suplanuotą, vizualiai patrauklų el. laišką tikriausiai gausite geresnių rezultatų nei iš paprastų tekstinių pranešimų. Jei „Google“ paieškoje įvesite „nuolaidų el. laiškas“, rasite daug pavyzdžių, kurie spalvingai ir prašmatniai skelbia apie nuolaidas. Galite pasinaudoti šiomis idėjomis.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti nuolaidos pasiūlymą visiems savo kontaktams?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai priklauso nuo jūsų bendros strategijos. Galite išsiųsti nuolaidos pasiūlymą visiems savo klientams arba tik tam tikrai grupei, pvz., neaktyviems potencialiems klientams. Jei nuspręsite tai padaryti, įsitikinkite, kad pasiūlymo negavę kontaktai apie jį nesužinos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuris yra geriau: paprastas el. laiškas ar vizualiai patraukli žinutė?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nuolaidų el. laiškų šablonais siekiama atkreipti dėmesį ir įtikinti gavėją imtis tam tikrų veiksmų. Štai kodėl išsiųsdami gerai suplanuotą, vizualiai patrauklų el. laišką tikriausiai gausite geresnių rezultatų nei iš paprastų tekstinių pranešimų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau informuoti gavėjus apie nuolaidų pasiūlymą el. paštu pateikdamas tikslią sumažintą produkto/paslaugos kainą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paprastai įmonės informuoja savo potencialius klientus apie nuolaidos dydį procentais arba pateikia kainą prieš ir po. Taip pat galite įtraukti nuorodą į savo kainodarą ir ten pateikti visą svarbią informaciją.” } }] }

Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai