Puikiai vykdomos nuolaidų kampanijos pritraukia naujų klientų, didina esamų klientų lojalumą ir verslo pelną. Vargu ar yra verslo, tiek B2C, tiek B2B sektoriuje, kuris retkarčiais nesiūlytų nuolaidų savo produktams ar paslaugoms. Dauguma įmonių siūlo nuolaidas, nes tai gali padėti parduoti ne sezono akcijas, padidinti pelną ir padidinti klientų pasitenkinimą. Kam gi nepatinka, kai už mažesnę kainą randa kažką, ko ieškojo?
Tačiau kartais nėra jokių nuolaidų, o derybos dėl jų yra sudėtingos tiek vartotojams, kurie prašo nuolaidų, tiek pardavimų/klientų aptarnavimo komandoms, kurios turi patenkinti savo klientų lūkesčius, pernelyg nesumažindamos verslo pelno.
Šiame straipsnyje aptarsime:
Į ką įmonės turi atsižvelgti prieš siūlydamos nuolaidas.
Kas yra nuolaidos pasiūlymo el. laiškas ir kodėl jis yra svarbus.
Atsižvelgiant į jūsų verslą, turimų klientų skaičių, siūlomų produktų tipus ir jūsų kainų strategiją, nuolaidos gali būti puikus IG šaltinis arba nuostoliai, kurie galiausiai neigiamai paveiks verslą. Štai keletas svarbiausių dalykų, kuriuos reikia turėti omenyje prieš pradedant teikti nuolaidų pasiūlymus.
Ivertinkite savo pelno maržas
Nors pasiūlyti 50% nuolaidą tam tikroms prekėms gali atrodyti patrauklu, turite būti tikri, kad visada turite pelningą maržą, nes priešingu atveju galite prarasti pinigus taikydami nuolaidų siūlymo strategiją. Prieš pradėdami bet kokią nuolaidų kampaniją, suskaičiuokite ką galite pasiūlyti savo klientams, tuo pačiu uždirbdami pelno iš kiekvieno pardavimo.
Paveikslėlis priklauso EDUCBA
Atsižvelkite į didesnes klientų pritraukimo išlaidas
Nuolaidų siūlymas gali būti užtikrintas būdas pritraukti naujų klientų, tačiau tai paveiks įprastas klientų pritraukimo išlaidas. Kad gautumėte maksimalią nuolaidų kampanijų naudą, būtinai paverskite naujus klientus ištikimais pirkėjais ir puoselėkite ryšį su jais. Tai padidins jų teikiamą vertę ir pateisins didesnes klientų pritraukimo išlaidas.
Paveikslėlis priklauso „Top News In World“
Įsitikinkite, kad nuolaidos pritrauks jūsų tikslinę auditoriją
Prieš pradėdami bet kokią pardavimo kampaniją, siekdami pritraukti naujų klientų, pagalvokite, ar jūsų nuolaidos tikrai pritrauks tokio tipo klientus, kokių norite. Atminkite, kad didelės nuolaidos greičiausiai pritrauks pirkėjų, kurie ateityje netaps ilgalaikiais klientais.
Saugokitės galimo neigiamo poveikio jūsų prekės ženklui
Nors išpardavimo nuolaidos gali būti veiksminga priemonė greitoms pajamoms gauti, įsitikinkite, kad kruopščiai apgalvojote visą riziką ir galimas nesėkmes. Vartotojai gali greitai priprasti prie kainų mažinimo ir daugelis nepasiliks, kai kainos normalizuosis arba padidės. Be to, nuolaidos gali parodyti jūsų nepasitikėjimą savo prekės ženklu ir nustatyti mažesnę jūsų produktų vertę.
Apsvarstykite galimybę pasiūlyti nuolaidas konkrečioms klientų grupėms
Siūlyti nuolaidas visiems gali būti didžiulė rizika jūsų bendrajai pelno maržai. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti išskirtines nuolaidas konkrečioms klientų grupėms (pvz., studentams, sveikatos priežiūros darbuotojams, kariškiams ir kt.). Tokiu būdu galite suteikti nuolaidų ir plėsti klientų ratą nepakenkdami maržoms ir nesumažindami prekės ženklo vertės.
Pagalvokite, kaip parodysite produkto vertę pasibaigus nuolaidai
Nors jūsų rinkodaros strategija siekiama įtikinti klientus ir potecialius klientus, kad jūsų produktas yra naudingas ir pagerins jų gyvenimą, nuolaidos dažnai gali pakenkti jūsų produkto vertei. Štai kodėl jūs turite galvoti apie tai, kaip pademonstruosite produkto vertę ir išlaikysite klientus, kai nuolaida pasibaigs.
„Apple“ yra prekės ženklas, pagrįstas naujovėmis ir nors jų produktai niekada nepakliūna į išpardavimą, galite gauti nuolaidą mainams ar atnaujinimui, o tai išlaiko klientus“.
Kas yra nuolaidų pasiūlymo el. laiškas? Kodėl tai svarbu jūsų verslui?
Kaip rodo pavadinimas, nuolaidų pasiūlymo el. laiškas naudojamas informuoti klientus apie specialią nuolaidą. Tai gali būti bendra nuolaida visoms jūsų parduotuvės prekėms, taip pat kuponas ar nuolaidos kodas, kurį galima naudoti atsiskaitymo metu. Siūlyti nuolaidas yra įprasta praktika, kuria naudojasi visos įmonės, nes tai duoda tikrų rezultatų. Štai keletas statistinių duomenų, patvirtinančių šį teiginį:
Didžioji dauguma klientų (93%) nuolaidų kodus naudoja ištisus metus.
Paklausus apie praėjusią savaitę, 60% vartotojų teigia, kad per tą laiką naudojo nuolaidos kodą.
Trys ketvirtadaliai visų klientų teigia, kad jie sąmoningai peržiūri savo pašto dėžutę ieškodami nuolaidų kodų.
Įdomu tai, kad yra neuropsichologinių tyrimų, kurie įrodo, kad kuponai daro klientus laimingesnius. Klarmonto universiteto atliktas tyrimas parodė, kad 10% nuolaidos gavimas gali padidinti oksitocino kiekį iki 38%, o dalyviai, gavę kuponus, taip pat buvo 11% laimingesni ir jautėsi labiau atsipalaidavę.
Taigi, kaip į savo rinkodaros strategiją galite įtraukti nuolaidų kodus? Lengviausias būdas yra el. pašto kampanijos.
Patarimai, kaip rašyti veiksmingus nuolaidų pasiūlymo el. laiškus
Pradėti nuo tuščio puslapio gali būti nelengva ir varginanti užduotis. Kad padėtume jums, sukūrėme patarimų, kuriuos reikia atsiminti rašant nuolaidų el. laiškus, sąrašą. Jei vis dar nenorite rašyti savo nuolaidų el. laiškų, slinkite žemyn ir nukopijuokite bei įklijuokite mūsų paruoštus naudoti nuolaidų pasiūlymų el. laiškų šablonus.
Pasirinkite tinkamą toną: būtinai išlaikykite vienodą toną visuose el. laiškuose. Jei visi jūsų pranešimai turi oficialų atspalvį, jūsų klientai gali būti nustebinti (arba net įsižeis!), kai staiga gaus kasdieniška kalba parašytą pranešimą.
Kalbėkite glaustai: greitai eikite prie reikalo. Jūsų klientų rodomas dėmesys yra trumpalaikis ir jų laikas yra brangus. Veiksmingas el. laiškas turėtų būti lengvai perskaitomas ir pagrindinė informacija (nuolaidos pasiūlymą/kodą) aiškiai matoma.
Sutelkite dėmesį į vertę: el. laiške sutelkite dėmesį į vertę, kurią teikiate vartotojui, o tai yra nuolaidos kodas.
Paskatinkite paskubėti: įtraukite pasiūlymo pabaigos datą. Tai sukels skubos jausmą ir paskatins jūsų klientus veikti greitai.
Automatizuokite nuolaidų el. laiškus sukurdami „LiveAgent“ el. laiškų šablonus
Nuolaidos pasiūlymo el. laiško šablonai
Oficialus nuolaidų pasiūlymas el. paštu
Temos idėjos:
X% nuolaida – nuolaidos kodas viduje
Specialus pasiūlymas: X% nuolaida
Hello [name],
Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
Neoficialus nuolaidų pasiūlymas el. paštu
Temos idėjos:
Nepraleiskite X% nuolaidos!
X% nuolaida – nuolaidos kodas viduje!
Hi [name],
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
Nuolaidų pasiūlymo el. laiškų šablonai, skirti tam tikrai pramonės šakai
Elektroninės prekybos nuolaidų el. laiškas
Temos idėjos:
X% nuolaida visoms prekėms!
Tik šiandien: X% nuolaida visoms prekėms!
X% nuolaida mėgstamiems [produktams]
Hi [name],
It’s a great time for shopping!
[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!
Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!
Just use the discount code below at checkout:
[code]
Happy shopping,
[company name]
SaaS (programinė įranga kaip paslauga) nuolaidos el. laiškas
Temos idėjos:
X% nuolaida visoms prenumeratoms!
Gaukite X% nuolaidą visiems planams!
Hi [name],
Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:
[code]
Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!
Best,
[employee name, company]
Įvairių tipų nuolaidų pasiūlymų el. laiškų šablonai
Bendro pobūdžio nuolaidos kodo el. laiškas
Temos idėjos:
X% nuolaida viskam!
X% nuolaida – gaukite nuolaidos kodą
Specialus nuolaidos kodas: X% nuolaida!
Hello [name],
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Nuolaidos kodas užsiprenumeravus naujienlaiškį
Temos idėjos:
Sveiki! Štai jūsų nuolaidos kodas:
Štai mūsų naujienlaiškis + premija…
Naujienlaiškis + speciali nuolaida!
Hello [name],
Welcome to the [company name] newsletter!
To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:
[code]
Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!
Talk to you soon,
[company name] team
Pasiūlymo ribotą laiką el. laiškas
Temos idėjos:
X% nuolaida – pasiūlymas ribotą laiką!
X% nuolaida tik šią savaitę!
Pasiūlymas ribotą laiką: gaukite X% nuolaidą!
Hi [name],
Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!
Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:
[code]
Enjoy!
[company name] Team
Kaip paprašyti nuolaidos: 10 patarimų vartotojams
Gali būti įvairių priežasčių, kodėl jums reikia ar norisi gauti mažesnę kainą nei siūloma. Juk visiems patinka sutaupyti ir derėtis dėl palankesnio sandorio. Dažniausiai galite paprašyti suteikti nuolaidą beveik viskam ir ją gauti, jei žinote, kaip ir kada paprašyti. Apžvelkime keletą patarimų, kurie gali padėti jums gauti nuolaidas iš mažmenininkų, pardavėjų ir paslaugų teikėjų.
Išanalizuokite situaciją: prieš pradedant derybas, visada naudinga atlikti paiešką internete. Tai suteiks jums daugiau žinių apie tai, ką norite pirkti, ką šiuo metu siūlo konkurentai, kokia būtų priimtina kaina ir kaip galite įtikinti pardavėją/tiekėją suteikti jums nuolaidą.
Žinokite, kada paprašyti: atminkite, kad yra tam tikras laikas – pavyzdžiui, dienos pabaiga, mėnesio pabaiga, finansinių metų pabaiga arba po švenčių – kai turite didesnę galimybę gauti nuolaidą, nes pardavėjai nori sudaryti paskutinės minutės sandorius, kad pasiektų savo pardavimų tikslus.
Užduokite teisingus klausimus: derintis dėl nuolaidų, tam tikros frazės ir klausimai gali padėti pasiekti norimą rezultatą. Štai kai kurie geri pavyzdžiai: „Mano biudžetas yra X“ ir „Aš duosiu jums X, jei dabar galėsime užbaigti šį sandorį“, arba „Ar tai geriausia, ką galite pasiūlyti?“
Pasikalbėkite su tinkamu žmogumi: nėra prasmės bandyti derėtis su žmogumi, kuris tiesiog negali suteikti nuolaidos. Jei sužinosite, kad asmuo, su kuriuo kalbatės, negali jums pasiūlyti nuolaidos, kreipkitės į sprendimus priimantį asmenį, pvz., vadybininką, kuris turi teisę suteikti nuolaidą.
Pateikite jiems rimtą priežastį: tai ypač gerai veikia su B2B ir SaaS verslais. Užuot paprasčiausiai reikalavę nuolaidos, galite mainais pasiūlyti ką nors vertingo, pavyzdžiui, parašyti apžvalgą, pateikti rekomendaciją ar dalyvauti apklausoje.
Pasinaudokite išankstinio mokėjimo nuolaidomis: daugelyje pramonės šakų išankstinio mokėjimo nuolaidos yra įprasta praktika. Pardavėjai gali gauti pinigus anksčiau, o tai pagreitina pinigų srautus ir sumažina pavėluoto mokėjimo ar nemokumo riziką. Štai kodėl pasiūlymas mokėti iš anksto gali būti puikus būdas gauti nuolaidų.
Paminėkite mažesnę konkurento kainą: nebijokite nurodyti mažesnio konkurento tarifo. Daugelis įmonių iš tikrųjų nori suteikti nuolaidas, jei galite įrodyti, kad jų konkurentai siūlo mažesnes kainas. Iš anksto pasidomėkite, ar pardavėjo kainos yra pagrįstos.
„DICK“ sporto prekių kainos atitikimo ataskaita
Pasinaudokite priedais: jei negalite gauti norimos nuolaidos, pagalvokite, kokius priedus pardavėjas galėtų pasiūlyti lengviau – nemokamą pristatymą, nemokamą diegimą, nemokamą atnaujinimą ir t.t. Labai dažnai įmonės yra pasirengusios siūlyti šias privilegijas, nes jos atsieina pigiau nei kainos mažinimas, tačiau vis tiek daro klientą laimingą.
Laikykitės mandagaus tono: derybų metu stenkitės elgtis mandagiai, pagarbiai ir pozityviai. Niekas nenori padėti grubiam ir įkyriam žmogui, tačiau dauguma pardavėjų norės kokiu nors būdu padėti maloniam, draugiškam žmogui.
Būkite pasirengę atsitraukti: nebijokite pralaimėti derybas, jei negaunate norimos kainos. Nors naujų klientų pritraukimas paprastai yra brangesnis, įmonės kartais ypač stengiasi išlaikyti esamus klientus, jei supranta, kad netrukus gali juos prarasti.
Happy customers are the best customers
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Kalbant apie potencialių ar ištikimų klientų prašymą gauti nuolaidą, reikia atsiminti du svarbius dalykus: mandagų, pozityvų ir profesionalų toną, bei gerą paaiškinimą, kodėl negalite sau leisti mokėti nurodytos kainos (arba kodėl manote, kad jūsų prašymas dėl nuolaidos būtų naudingas abiem šalims). Štai keletas nuolaidų prašymų šablonų, kuriuos galite panaudoti:
Įprastas nuolaidų užklausos el. laiškas
Hello [NAME],
This is [YOUR NAME] from [COMPANY NAME].
We are seriously considering purchasing your product as we believe it’s the perfect solution for our company! But we’re a small business just starting out and right now there’s no way we can afford your pricing. Any chance you could give us a discount?
Looking forward to your thoughts on this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Bendro pobūdžio nuolaidos prašymas
Dear [NAME],
We are happy to be your loyal customer for the last 5 years and during this time we have always been pleased with the quality of [PRODUCT/ SERVICE] you supply and the level of customer service you provide.
Nonetheless, as our firms have done business together for so many years, and since we are currently experiencing certain financial difficulties, we would like to request a discount on future orders.
Looking forward to hearing your positive response. Thank you in advance.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Konkretus nuolaidos prašymas
Dear [NAME],
The past two years saw a marked increase in our purchases of your products. Besides, if you check our account, you will find that we have always been prompt in our payments.
In view of this would like to ask you for an additional 5% discount. With a better discount we are sure that we can increase our business volume even more – and that, we believe, is something beneficial to both of us.
We hope to hear from you soon regarding this proposal. If it is acceptable to you, please inform us soon as we are planning to place our next order by the end of the week.
Thank you,
[YOUR SIGNATURE]
Patarimai, kaip atsakyti į klientų nuolaidų prašymus
Nesvarbu, kokius produktus ar paslaugas siūlote, greičiausiai susidursite su potencialiais klientais ar esamais klientais, kurie prašo nuolaidų, kurių neplanavote suteikti. Tačiau sutikimas iš karto suteikti nuolaidą parodo, kad jūsų produktas/paslauga nėra verta jūsų prašomos kainos,ir jūsų santykiai su klientais prasideda nesėkmingai. Štai keletas patarimų, kaip efektyviai derėtis dėl nuolaidų prašymų, kad patys gautumėte naudos ir profesionaliai pateiktumėte atsakymą:
Paklauskite potencialių klientų, kodėl jiems sunku mokėti nurodytą kainą, kad sužinotumėte, ar prašyti nuolaidos yra jų standartinė derybų dalis, ar jie tikrai negali sau leisti įsigyti jūsų produkto už nurodytą kainą.
Patvirtinkite prašymą, bet atitraukite pokalbį nuo kainos, paaiškindami, kaip jūsų produktas/paslauga suteikia daugiau vertės nei jūsų konkurentai ir pabrėždami savo produkto teikiamą naudą.
Atmeskite prašymą dėl nuolaidos, bet padidinkite sandorio vertę, pasiūlydami papildomų lengvatų už siūlomą kainą (pvz., nemokami priedai, ilgesnė garantija, nemokami mokymai ir kt.)
Sutikite su nuolaida, pakeisdami sandorio sąlygas (pvz., padidinkite užsakymo dydį, pakeiskite užsakymo apimtį, pratęskite sutartį ir pan.)
Sutikite suteikti nuolaidą tik tuo atveju, jei mainais gaunate akivaizdžią naudą (ilgesnė sutartis, didelė pradinė įmoka, atvejo tyrimas, rekomendacija, apžvalga ir kt.)
Jei esate pasirengęs pasiūlyti nuolaidą, paklauskite, kokia, jų nuomone, būtų tinkama nuolaida, ir pažiūrėkite, ar jų prašymas yra pagrįstas ir priimtinas jūsų verslui.
Jei negalite patenkinti kliento prašymo ir negalite pasiūlyti nuolaidos, būtinai paaiškinkite, kodėl jūsų kainos yra pagrįstos ir kodėl tai yra jūsų įmonės politika.
Ready to put your discount templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Naudokite šiuos el. laiškų šablonus kaip pavyzdžius, kai reikia atsakyti klientams, prašantiems nuolaidos.
Derybos dėl nuolaidos prašymo #1
Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate you asking about discounted pricing. Can I ask why you’re seeking a discount? I’d love to learn a little more about your budget and understand if I can explain the value of our solution further.
We could schedule a quick call this week, if you’d like. Feel free to book some time on my calendar here: [calendar link]
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Derybos dėl nuolaidos prašymo #2
Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate your question. Before we talk about discounting, I’d love to find out a little more about the pain points and priorities of your company to ensure I can make the best recommendation on how we can help.
Would you be open for a quick call next week? Let me know when you’re available.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Atmetant prašymą dėl nuolaidos #1
Hi [PROSPECT NAME],
Thank you for contacting us. I appreciate your interest in our product, but unfortunately we won’t be able to give you that discount. I understand your position, but our priority is being valuable. It wouldn’t be fair to offer you a discount while the rest of our users pay full price.
If you ever change your mind, we’d love to have you as a customer. Until then, I can recommend you a few affordable alternatives. Please let me know if you’d like that.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Atmetant prašymą dėl nuolaidos #2
Hi [NAME],
Thank you for contacting us! I am very sorry, but we won’t be able to honor your discount request. Unfortunately, our promo ended over a month ago, so the 50% off coupon code you provided has already expired and is no longer active in our system. Our coupons are typically valid for 30 days after they are issued.
However, you can find our future promotions on our website at [link]. You are also welcome to join our mailing list to receive latest deals and special offers. Please, let me know if you would like me to add your email to our list.
Best regards,[YOUR SIGNATURE]
Priimant prašymą dėl nuolaidos #1
Hi [NAME],
We appreciate your request and we perfectly understand your need to save a little money in this economy.
Since you’ve been our customer for almost two years by now, we’re willing to offer you an additional 10% discount on your annual subscription in exchange for a case study that will be published on our website and show how your business benefits from using our product.
Please let us know if that works for you. Thank you!
Best,[YOUR SIGNATURE]
Priimant prašymą dėl nuolaidos #2
Hello [NAME],
We appreciate your request and your interest in using our service. After having discussed with my colleagues, we decided that we could provide you with a 15% discont, if you agree to pay a year’s worth upfront.
Does it sound like something you would be willing to do? Looking forward to your response.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Frequently asked questions
Ar turėčiau siųsti nuolaidos pasiūlymą visiems savo kontaktams?
Tai priklauso nuo jūsų bendros strategijos. Galite išsiųsti nuolaidos pasiūlymą visiems savo klientams arba tik tam tikrai grupei, pvz., neaktyviems potencialiems klientams. Jei nuspręsite tai padaryti, įsitikinkite, kad pasiūlymo negavę kontaktai apie jį nesužinos.
Ar turėčiau informuoti gavėjus apie nuolaidų pasiūlymą el. paštu pateikdamas tikslią sumažintą produkto/paslaugos kainą?
Paprastai įmonės informuoja savo potencialius klientus apie nuolaidos dydį procentais arba pateikia kainą prieš ir po. Taip pat galite įtraukti nuorodą į savo kainodarą ir ten pateikti visą svarbią informaciją. Investuokite šiek tiek laiko į A/B testus siųsdami du skirtingus el. laiškus tai pačiai klientų grupei ir patikrinkite, kuris iš jų duoda geresnių rezultatų.
Kuris yra geriau: paprastas el. laiškas ar vizualiai patraukli žinutė?
Nuolaidų el. laiškų šablonais siekiama atkreipti dėmesį ir įtikinti gavėją imtis tam tikrų veiksmų. Štai kodėl išsiųsdami gerai suplanuotą, vizualiai patrauklų el. laišką tikriausiai gausite geresnių rezultatų nei iš paprastų tekstinių pranešimų. Jei „Google“ paieškoje įvesite „nuolaidų el. laiškas“, rasite daug pavyzdžių, kurie spalvingai ir prašmatniai skelbia apie nuolaidas. Galite pasinaudoti šiomis idėjomis.
Išbandykite LiveAgent Šiandien
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent. Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija. Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Šiuo metu mes kuriame jūsų LiveAgent skydelį...
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Įdiegimo būklė
0%
////////////////////////
Kraunama...
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.