Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Paruošti pranešimai

Kas yra paruoštas pranešimas?

Paruošti pranešimai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus. Jie gali padėti atsakyti į pasikartojančius ir perfrazuotus atsakymus į klientų užklausas, kurios nuolat kartojasi. „LiveAgent“ galite parašyti neribotą skaičių paruoštų pranešimų ir padaryti juos prieinamus visam aptarnavimo personalui arba kiekvienam skyriui. Visi pranešimai gali būti susieti su konkrečiu raktiniu žodžiu (-iais), todėl rasti tinkamą yra labai paprasta. Agentai gali patys parašyti paruoštus pranešimus, o taip pat pritaikyti pagal savo darbo eigą ir poreikius.

Sužinokite daugiau apie paruoštus pranešimus programoje „LiveAgent“.

Paruošti pranešimai
Paruoštų pranešimų pavyzdys
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra paruošti pranešimai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paruošti pranešimai yra paruoštų atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus rinkinys. Paruošti pranešimai gali būti labai efektyvus sprendimas tiek klientui, tiek agentui tokiose srityse kaip klientų aptarnavimas ar techninis aptarnavimas, nes suteikia greitus atsakymus ir taupo laiką.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip naudoti paruoštus pranešimus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„Liveagent“ galite nustatyti neribotą išsaugotų pranešimų skaičių. Jie leis greičiau pateikti atsakymus į kartojamus klausimus. To pasekoje agentai savo darbą atlieka daug greičiau, nes siunčia jau paruoštas arba šiek tiek redaguotas pagal konkrečią situaciją žinutes.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kur rasti paruoštus pranešimus „LiveAgent“ programoje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ paruoštus pranešimus galite rasti savo skydelyje, nuėję į „Konfigūracijos“, tada pasirinkę skirtuką „Automatizacija“ ir spustelėję „Paruošti pranešimai“. Jie gali būti prieinami visam aptarnaujančiam personalui arba tik tam tikriems skyriams.” } }] }

DUK

Kas yra paruošti pranešimai?

Paruošti pranešimai yra paruoštų atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus rinkinys. Paruošti pranešimai gali būti labai efektyvus sprendimas tiek klientui, tiek agentui tokiose srityse kaip klientų aptarnavimas ar techninis aptarnavimas, nes suteikia greitus atsakymus ir taupo laiką.

Kaip naudoti paruoštus pranešimus?

„Liveagent“ galite nustatyti neribotą išsaugotų pranešimų skaičių. Jie leis greičiau pateikti atsakymus į kartojamus klausimus. To pasekoje agentai savo darbą atlieka daug greičiau, nes siunčia jau paruoštas arba šiek tiek redaguotas pagal konkrečią situaciją žinutes.

Kur rasti paruoštus pranešimus „LiveAgent“ programoje?

„LiveAgent“ paruoštus pranešimus galite rasti savo skydelyje, nuėję į „Konfigūracijos“, tada pasirinkę skirtuką „Automatizacija“ ir spustelėję „Paruošti pranešimai“. Jie gali būti prieinami visam aptarnaujančiam personalui arba tik tam tikriems skyriams.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai