Kas yra paruoštas pranešimas?
Paruošti pranešimai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus. Jie gali padėti atsakyti į pasikartojančius ir perfrazuotus atsakymus į klientų užklausas, kurios nuolat kartojasi. „LiveAgent“ galite parašyti neribotą skaičių paruoštų pranešimų ir padaryti juos prieinamus visam aptarnavimo personalui arba kiekvienam skyriui. Visi pranešimai gali būti susieti su konkrečiu raktiniu žodžiu (-iais), todėl rasti tinkamą yra labai paprasta. Agentai gali patys parašyti paruoštus pranešimus, o taip pat pritaikyti pagal savo darbo eigą ir poreikius.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.