Kas yra paruoštas pranešimas?
Paruošti pranešimai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus. Jie gali padėti atsakyti į pasikartojančius ir perfrazuotus atsakymus į klientų užklausas, kurios nuolat kartojasi. „LiveAgent“ galite parašyti neribotą skaičių paruoštų pranešimų ir padaryti juos prieinamus visam aptarnavimo personalui arba kiekvienam skyriui. Visi pranešimai gali būti susieti su konkrečiu raktiniu žodžiu (-iais), todėl rasti tinkamą yra labai paprasta. Agentai gali patys parašyti paruoštus pranešimus, o taip pat pritaikyti pagal savo darbo eigą ir poreikius.
Eksperto pastaba
<p>Paruošti pranešimai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus ir yra naudingi klientų aptarnavimo efektyvumui pagerinti.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Įvairių tipų failų pridėjimas yra lengvas naudotojams ir didina darbo efektyvumą. „LiveAgent“ leidžia pridėti priedus el. laiškuose, tiesioginiuose pokalbiuose ir kontaktinėse formose. Priklausomai nuo reikiamų funkcijų, priedus galima formatuoti ir aktyvuoti arba deaktyvuoti tam tikruose kanaluose. Tai naudinga tiek klientams bendraujant, tiek komandos darbe.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.