Paruošti pranešimai

Kas yra paruoštas pranešimas?

Paruošti pranešimai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus. Jie gali padėti atsakyti į pasikartojančius ir perfrazuotus atsakymus į klientų užklausas, kurios nuolat kartojasi. „LiveAgent“ galite parašyti neribotą skaičių paruoštų pranešimų ir padaryti juos prieinamus visam aptarnavimo personalui arba kiekvienam skyriui. Visi pranešimai gali būti susieti su konkrečiu raktiniu žodžiu (-iais), todėl rasti tinkamą yra labai paprasta. Agentai gali patys parašyti paruoštus pranešimus, o taip pat pritaikyti pagal savo darbo eigą ir poreikius.

LiveAgent's canned messages
Paruoštų pranešimų pavyzdys
Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Paruošti pranešimai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus ir yra naudingi klientų aptarnavimo efektyvumui pagerinti.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Atsiliepimų rinkimas yra svarbus kiekvieno verslo sėkmės veiksnys. Sužinokite, kaip juos rinkti ir panaudoti savo naudai.

Kaip rinkti apžvalgas

Straipsnyje aptariama, kaip verslas gali gauti naudingų klientų atsiliepimų ir pasiūlymų, naudojantis atsiliepimų mygtuku, paieškos langais žinių bazėje ir organizuojant atsiliepimų forumus bei apklausas. Taip pat svarstoma, kaip geriausiai atlikti klientų apklausą, kai klientas viską puikiai prisimena. Galiausiai, straipsnyje siūloma sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą, naudojant interaktyviai ir įtraukiančiai kauptus klientų rekomendacijas ir pageidavimus, siekiant vystyti verslą ir pritaikyti prekės ženklui.

Sužinokite, kaip parašyti puikius naudojimo pradžios šablonus, skirtus savo žinių bazei. Koks esminis dalykas? Rašyti glaustai, bet informatyviai.

Žinių bazė: naudojimo pradžios šablonai

Šiame tekste dalinamasi geriausiomis klientų aptarnavimo praktikomis, o LiveAgent siūlo specialią programinę įrangą klientų aptarnavimui. Įmonių dauguma nepaiso tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų siuntimo, tačiau šiame straipsnyje siūlomi 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų, kurie padės pasiekti, kad klientai jaustųsi vertinami ir pagerintų bendrą aptarnavimo patirtį. LiveAgent teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbiausias bet kurios įmonės prioritetas, nes tai skatina lojalumą ir padeda išlikti konkurencingai.

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Įmonės gali sumažinti pirkinių krepšelių atsisakymo rodiklį internetinėje prekyboje naudodamos kelias taktikas ir strategijas, tokias kaip naršyklės patirties patobulinimas, apmokėjimo procesų palengvinimas ir klientų pasitikėjimo, lojalumo ir dėmesio ugdymas. Be to, naudodamos daugiakanalės pagalbos tarnybos programinę įrangą, įmonės gali pasiūlyti palengvėjimą ir suteikti gerų rezultatų. Taigi, siekiant turėti laimingus klientus, įmonės gali siūlyti migracijos paslaugas be rūpesčių.

Jei norite išvengti tų pačių atsakymų rinkimo klaviatūra į besikartojančius klausimus, iš anksto paruoškite atsakymus. Sukurkite ir naudokite juos, kai tik prireiks.

Iš anksto paruošti atsakymai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programa, kuri savyje turi šablonų ir makrokomandų funkcijas, naudingas atsakinėjant į dažnai užduodamus klausimus. Programa taip pat siūlo paslaugas, skirtas pašto kilpoms valdyti ir duomenų migracijai. LiveAgent yra dažnai naudojama kaip įeinančių skambučių centro programinė įranga bei apdovanota už savo pažangias funkcijas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai