Kas yra agentų grupė?
Agentų grupė dar kitaip yra vadinama skyriumi ir į ją patenka panašių įgūdžių ir sugebėjimų turintys darbuotojai. Skirstymas į grupes taip pat yra pagrįstas klientų buvimo vieta arba problemos tipu. Agentų grupės padeda agentams susitelkti į konkrečią sritį ir išlikti susikaupusiems bei efektyviems. Visi gaunami pranešimai ir skambučiai, patenkantys skirtingais kanalais, akimirksniu nukreipiami įvairioms agentų grupėms automatiškai. Sukurkite agentų grupes savo „LiveAgent“ programoje.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ skyrius.

DUK
Ką reiškia agentų grupė?
Tai yra agentų, turinčių panašių sugebėjimų ir įgūdžių, grupė. Tokiu būdu lengviau organizuoti komandą. Grupavimo dėka agentai gali sutelkti dėmesį į tam tikrą sritį, o tai skatina agentų efektyvumą ir našumą.
Kaip sukurti agentų grupes „LiveAgent?
LiveAgent“ galite sukurti vadinamuosius skyrius. Pavyzdžiui, galite sukurti pardavimų grupę ir priskirti jai atitinkamus bilietus. Tsi galite padaryti skiltyje Konfigūracija spustelėję Skyriai. Čia galite kurti ir valdyti savo grupes.
Universali pašto dėžutė yra naudingas įrankis kokybiškam klientų aptarnavimo skyriui. Tai supaprastina pranešimų gavimą ir padeda sugrupuoti užklausų srautą. Pasinaudoti galima automatinių bilietų nukreipimu ir žymių naudojimu. LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų ir įrankių įvairiems reikalavimams.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP funkcija, savitarnos programine įranga ir daugiau. Quality Unit, LLC yra autorių teisių savininkas. Galite prisijungti prie demonstracijos ir gauti naujus atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie funkcijas ir kainodarą. LiveAgent turi daug integracijų ir alternatyvų, o bendradarbiaukime su klientais, partneriais ir VoIP paslaugų tiekėjais. Sales kontaktų numeriai nurodyti.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.