“VIPTel” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “VIPTel”?
“VIPTel” yra Slovakų VoIP tieikėjas, nuo 2002 metų siūlantis kompleksines skambučių paslaugas verslo klientams. Bendrovė išsiskiria iš savo konkurentų moderniomis technologijomis, efektyviu klientų aptarnavimu, žemomis kainomis ir personalizuotomis paslaugomis.
LiveAgent bendradarbiauja su keliais VoIP partneriais. Dauguma šių VoIP partnerių jau yra LiveAgent, kur kuria geresnę klientų patirtį. Jei esate LiveAgent prenumeratorius, integracija atliekama be jokių papildomų mokesčių.
Kaip galite integruoti “VIPTel”?
Štai žingsnis po žingsnio vadovas:
1. Gaukite “VIPTel” VoIP numerį
2. Prisijunkite prie LiveAgent
3. Eikite į Numerius
4. Įterpkite VoIP numerį ir užpildykite reikalingą informaciją
5. PRIDĖKITE ir NAUDOKITE iš karto
Jei vis dar nežinote, kaip prijungti savo “VIPTel” prie LiveAgent, štai išsamus “VIPTel” integracijos vadovas.
“VIPTel” Naudos
- žemi kaštai
- pagerintas produktyvumas
- geresnė klientų patirtis
- geras įrenginio suderinamumas
Norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite žemiau pateiktą skambučių centro programinės įrangos vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VIPTel integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra "VIPTel"?
"VIPTel" yra Slovakų VoIP teikėjas nuo 2002 metų.
Kiek kainuoja "VIPTel" VoIP?
Nors "VIPTel" yra LiveAgent dalis, "VIPTel" yra atskira bendrovė ir už savo paslaugas taiko atitinkamą mokestį. Norėdami sužinoti tikslią kainodarą, rekomenduojame peržiūrėti "VIPTel" svetainę.
Kaip prijungti "VIPTel" prie LiveAgent?
1. Prisijunkite prie LiveAgent 2. Paspauskite Konfigūracijos > Skambutis > Numeriai > VIPTel 3. Pridėkite reikiamus kredencialus
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.