Reikia teikti pagalbą keliomis kalbomis? Nustatykite pokalbių, kontaktų ar atsiliepimų valdiklius jūsų agentų ir klientų kalbama kalba.
Daugiakalbio aptarnavimo pavyzdys Jei teikiate pagalbą klientams keliomis kalbomis ir norite nukreipti pokalbius agentams, kurie kalba konkrečia kalba, tai galite padaryti sukurdami kontaktų valdiklius pasirinktinėmis kalbomis. Tada galite nukreipti pokalbius iš šių valdiklių į skyrius, tokius kaip „anglų“, „vokiečių“, „ispanų“ ar kitą palaikomą kalbą.
Pokalbių valdiklio nustatymas
Jei norite sukonfigūruoti pokalbių valdiklių kalbas, tai galite padaryti naudodami valdiklio išplėstinius nustatymus.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Tiesioginis pokalbis leidžia klientams palikti komentarus, atsiliepimus, vertinti agento efektyvumą ir bendrą pasitenkinimą. Tai suteikia galimybę bendrinti pokalbio kopiją ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Tai taip pat leidžia stebėti internetinių lankytojų veiklą, stebėti kliento rašomą tekstą ir naudoti atsakymų šablonus. Be to, tiesioginis pokalbis gali būti integruotas į svetainę, o jo saugumas yra užtikrintas.