Reikia teikti pagalbą keliomis kalbomis? Nustatykite pokalbių, kontaktų ar atsiliepimų valdiklius jūsų agentų ir klientų kalbama kalba.

Daugiakalbio aptarnavimo pavyzdys Jei teikiate pagalbą klientams keliomis kalbomis ir norite nukreipti pokalbius agentams, kurie kalba konkrečia kalba, tai galite padaryti sukurdami kontaktų valdiklius pasirinktinėmis kalbomis. Tada galite nukreipti pokalbius iš šių valdiklių į skyrius, tokius kaip „anglų“, „vokiečių“, „ispanų“ ar kitą palaikomą kalbą.
Pokalbių valdiklio nustatymas
Jei norite sukonfigūruoti pokalbių valdiklių kalbas, tai galite padaryti naudodami valdiklio išplėstinius nustatymus.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Integruota pokalbių stebėjimo funkcija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo, skundų valdymo ir telefono sistemos programinė įranga. Taip pat teikia savitarnos programinę įrangą ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. LiveAgent siūlo demonstracijas ir nemokamus bandymus. Taip pat klientams yra teikiamas pagalbos portalas ir duomenų migracija. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent kuria nepriklausomybę ir padeda naudoti socialinius kanalus.
Tapkite pasiekiami su kontaktų centro programine įranga.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, įskaitant skundų valdymą ir VoIP telefono sistemas, su mokymu ir partnerių programa. Tai plačiai naudojama ir pritaikyta 43 kalboms. LiveAgent pasižymi puikiu kainos ir kokybės santykiu bei gera mobiliosios platformos funkcionalumu, klientų aptarnavimo komanda suteikia aprūpinimą ir įdiegimo pagalbą. Perkelkite savo duomenis iš CallHub į LiveAgent, kad galėtumėte tiesiai tvarkyti ryšius su savo klientais ir sukurti daugiau galimybių parduoti. Dauguma vartotojų vertina, kai įmonės pačios su jais susisiekia. Pradėti Nemokamą Bandymą ir susikurti NEMOKAMĄ paskyrą yra lengva. LiveAgent yra gerai įvertinta ir plačiai naudojama įvairiose didelėse įmonėse ir organizacijose, tokioms kaip Huawei, BMW, Yamaha ir Oksfordo universitetas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
"Pacificuokite savo verslą su 'Liveagent' programine įranga, kuri buvo pirmasis tiesioginių pokalbių internetu sprendimas rinkoje 2006 metais. Šiandien 'Liveagent' yra geriausiai įvertintas ir populiariausias pasirinkimas tiek verslui, tiek vartotojams. Jis padidins pajamas, laimingumą ir kliento vertę, kurdamas įsimintiną patirtį ir išlaikydamas ištikimybę. Su 'Liveagent' galite siekti savo verslo tikslų ir sėkmingai pasiekti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 verslų visame pasaulyje."