Kalbai pritaikomi valdikliai

Reikia teikti pagalbą keliomis kalbomis? Nustatykite pokalbių, kontaktų ar atsiliepimų valdiklius jūsų agentų ir klientų kalbama kalba.

Kalbai pritaikomi valdikliai

Daugiakalbio aptarnavimo pavyzdys Jei teikiate pagalbą klientams keliomis kalbomis ir norite nukreipti pokalbius agentams, kurie kalba konkrečia kalba, tai galite padaryti sukurdami kontaktų valdiklius pasirinktinėmis kalbomis. Tada galite nukreipti pokalbius iš šių valdiklių į skyrius, tokius kaip „anglų“, „vokiečių“, „ispanų“ ar kitą palaikomą kalbą.

Pokalbių valdiklio nustatymas

Jei norite sukonfigūruoti pokalbių valdiklių kalbas, tai galite padaryti naudodami valdiklio išplėstinius nustatymus.

Provide support on the go

Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai