Reikia teikti pagalbą keliomis kalbomis? Nustatykite pokalbių, kontaktų ar atsiliepimų valdiklius jūsų agentų ir klientų kalbama kalba.

Daugiakalbio aptarnavimo pavyzdys Jei teikiate pagalbą klientams keliomis kalbomis ir norite nukreipti pokalbius agentams, kurie kalba konkrečia kalba, tai galite padaryti sukurdami kontaktų valdiklius pasirinktinėmis kalbomis. Tada galite nukreipti pokalbius iš šių valdiklių į skyrius, tokius kaip „anglų“, „vokiečių“, „ispanų“ ar kitą palaikomą kalbą.
Pokalbių valdiklio nustatymas
Jei norite sukonfigūruoti pokalbių valdiklių kalbas, tai galite padaryti naudodami valdiklio išplėstinius nustatymus.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
- Kas yra pokalbių mygtukas? (+nemokama bandomoji versija) | „LiveAgent“
- Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonai (nemokami) | „LiveAgent“
- Pokalbiai vienoje vietoje (Paaiškinta)
- Tiesioginių pokalbių šablonai (kopijuoti ir įklijuoti) | „LiveAgent“
- Komunikacija su klientais - patarimai ir klaidos (atnaujinta)
- Pagalbos Pokalbis (Paaiškinimas)
- Klientų aptarnavimo įrankiai [paaiškinimas]
- Tiesioginių pokalbių agentai (paaiškinta)