Rinkto numerio identifikavimo paslauga

Kas yra rinkto numerio identifikavimo paslauga?

Rinkto numerio identifikavimo paslauga (taip pat žinoma kaip DNIS) yra įmonėms parduodama telekomunikacijų paslauga, leidžianti joms nustatyti, kurį numerį surinko klientas, norėdamas su jomis susisiekti. Siekdama leisti teikti DNIS paslaugą, telefonų bendrovė išsiunčia DNIS numerį į priimantįjį telefono tinklą, prieš sujungdama skambutį. Tada DNIS numeris, kurį paprastai sudaro 4–10 skaitmenų seką, yra naudojamas nukreipti įeinančius klientų skambučius, kad įmonės teikiamos telefono paslaugos būtų efektyvios.

DNIS duomenys retai naudojami atskirai. Kartu su kitomis skambučių atpažinimo funkcijomis rinkto numerio identifikavimo paslauga plačiai naudojama įmonėse, turinčiose atskirus numerius skirtingoms vietoms arba įvairioms produktų linijoms. Jei yra naudojama su nemokamais numeriais, įmonės telefono sistema priima įeinantį kliento skambutį ir nukreipia jį į atitinkamą skyrių arba konkretų IVR (interaktyvaus atsakiklio) meniu pagal DNIS informaciją. Tai ypač naudinga skambučių centrams, kuriuose paprastai būna daug gaunamų skambučių.

Kaip veikia rinkto numerio identifikavimo paslauga?

Techniniu požiūriu, rinkto numerio identifikavimo paslauga veikia perduodant DTMF (dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio) skaitmenis apdorojimo įrenginiui. Specialus mechanizmas iššifruos signalus ir arba parodys juos, arba padarys juos prieinamus skambučių apdorojimo programai. ACD (automatinis skambučių paskirstymas) yra „omnichannel“ nukreipimo parinkimo pagrindas, kuriame DNIS naudojamas kaip pagrindinis skambučių nukreipimo mechanizmas. Praktiškai tai reiškia, kad kai klientai skambina į organizacijos skambučių centrą per vieną iš savo telefono numerių, o skambučių centro programinė įranga gali panaudoti DNIS nukreipimą, kad nukreiptų tuos gaunamus telefono skambučius reikiamiems skyriams, agentams arba suaktyvintų skirtingus IVR scenarijus.

Built-in call center with awesome features

Sign up for a 14-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.

Apskritai DNIS užtikrina veiksmingą komunikaciją su klientais telefono ryšiu ir padeda organizacijoms teikti išskirtinę patirtį klientams. Be to, kad gaunami klientų skambučiai nukreipiami tinkamam gavėjui, ir tai taip pat gali suaktyvinti atitinkamus pranešimus skambinantiems pagal pritaikytus IVR scenarijus bei skambinančiojo surinktą numerį. Štai keletas pavyzdžių, kaip DNIS naudojamas skambučių centruose.

  • Kelių produktų linijų palaikymas

Skambučių centras gali suteikti skirtingus nemokamus numerius kiekvienai savo produktų linijai. DNIS padeda atskirti šias linijas ir atkuria atitinkamus IVR scenarijus arba nukreipia gaunamus skambučius agentų grupei su reikiamais įgūdžiais.

  • Klientų aptarnavimas įvairiomis kalbomis

Skambučių centras, priimantis skambučius iš skirtingų geografinių vietovių, gali pasiūlyti skirtingus nemokamus numerius kiekvienai palaikomai kalbai. DNIS duomenys naudojami, norint klientų skambučius nukreipti tinkamirms agentams pagal kalbos reikalavimus.

  • Kelių klientų aptarnavimas, kurį teikia vienas agentas

Jei vienas skambučių centro agentas yra paskirtas valdyti daugiau nei vieną klientų paskyrą arba daugiau nei vieną produktų liniją iš vienos paskyros, DNIS gali būti naudojamas skambučio tikslui klasifikuoti ir padės agentui teikti efektyvią pagalbą.

  • Skambučių centro duomenų tobulinimas

DNIS padeda pagerinti kai kuriuos svarbiausius skambučių centro rodiklius, tokius kaip problemos išsprendimas pirmojo skambučio metu, agento našumas ir klientų pasitenkinimo balai, naudojant tikslų skambučių nukreipimą.

  • Supaprastintos skambučių centro operacijos

DNIS vaidina pagrindinį vaidmenį supaprastinant skambučių centro veiklą. Pavyzdžiui, pagal DNIS informaciją skambučių centro serveris gali nuspręsti, ar įeinantis skambutis turi būti įtrauktas į eilę ir sujungtas su atitinkamu agentu, agentų grupe, ar nukreipiamas į konkretų IVR savitarnos meniu.

Kuo skiriasi rinkto numerio identifikavimo paslauga (DNIS) ir automatinė numerio identifikavimo paslauga (ANI)?

ANI (automatinis numerio identifikavimas) yra telekomunikacijų funkcija, rodanti telefono skambučio gavėjui skambinančiojo numerį. Kad telefono operatoriams nereikėtų pateims prašyti skambinančio asmens numerio, įmonė „AT&T“ sukūrė ANI, skirtą vidiniam atsiskaitymui už tolimojo susisiekimo ryšį.

Rinkto numerio identifikavimo paslauga (DNIS) ir automatinis numerio atpažinimas (ANI) yra telekomunikacijų tinklo funkcijos, skirtos suteikti telefono skambučio gavėjui daugiau informacijos.

DNIS identifikuoja numerį, kurį surinko skambinantis asmuo, o ANI rodo telefono numerį, iš kurio skambinama. Kitaip tariant, DNIS ir ANI skiriasi tuo, ar gavėjui pateikia pradinį rinktą numerį, ar skambinančiojo telefono numerį.

Call and respond

Gain complete control over the flow of the outbound and inbound calls with LiveAgent's call center software.

Frequently asked questions

Kas yra rinkto numerio identifikavimo paslauga?

Rinkto numerio identifikavimo paslauga (DNIS) – tai telekomunikacijų paslaugų teikėjų siūloma paslauga, padedanti skambučio gavėjui identifikuoti skambinančiojo rinktą numerį. Skambučių centrai, gaunantys daug skambučių iš kelių linijų, yra tiksliniai DNIS paslaugų vartotojai. DNIS padeda skambučių centro programinei įrangai efektyviai nukreipti skambučius, o taip pat nustato, kuris IVR scenarijus turi būti suaktyvintas pagal skambinančiojo surinktą numerį.

Kaip veikia rinkto numerio identifikavimo paslauga?

DNIS veikia perduodamas dviejų tonų kelių dažnių skaitmenis (paprastai nuo 4 iki 10 skaitmenų), kuriuos skambinantysis surinko kliento telefono sistemoje skambučio sąrankos metu. Tada šie duomenys naudojami efektyviam gaunamų skambučių nukreipimui ir leidžia nukreipti skambinantįjį atitinkamam agentui arba agentų grupei. Skambučių centras gali turėti kelis nemokamus linijų numerius įvairiems produktams arba teikti klientų aptarnavimą keliomis kalbomis. DNIS užtikrina, kad skambinantieji bus nukreipti agentams, geriausiai atitinkantiems jų poreikius.

Kuo skiriasi rinkto numerio identifikavimo paslauga ir skambintojo ID?

Rinkto numerio atpažinimo paslauga (DNIS) ir skambintojo ID, kuris yra šiek tiek panašus į automatinį numerio atpažinimą (ANI), yra skirti parodyti skambučio gavėjui tikrąjį įeinančio skambučio telefono numerį. DNIS sukurtas tam, kad skambučio gavėjui būtų suteiktas numeris, į kurį buvo skambinama, o skambintojo ID nurodo skambintojo numerį (kartu su skambintojo vardu, jei toks yra).

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą
Sužinokite daugiau apie telefono rinkiklį. Išsamiai suprasite kaip jie veikia gavę specialistų paaiškinimus.

Telefono numerių rinkikliai

Galios rinkikliai naudojami mažiems ir vidutinio dydžio skambučių centrų komandoms, norint pagerinti pardavimų konversiją ir sumažinti laiko atsižvelgiant į rankinį rinkimą. Įmonė taip pat siūlo daugybę klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimų.

Patalpinkite skambinimo mygtukus savo svetainėje ir leiskite savo klientams skambinti jums tiesiogiai per naršyklę.

Skambinimo mygtukas

Telefonijos programinė įranga gali padėti pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, o perskambinimo funkcija skambučių centre gali sumažinti pastangas, padidinti pardavimo galimybes ir agento produktyvumą. Norint naudoti funkcijas, reikia susieti VoIP telefono numerį su „LiveAgent“ paskyra ir sukurti IVR scenarijų. Sistemos demonstracija ir 14 dienų nemokamas bandymas siūlomi.

Aptarnavimo tarnyba yra vienas kontakto taškas tarp įmonės ir klientų, vartotojų, verslo partnerių. Aptarnavimo tarnyba gali būti apibūdinta kaip pagalbos tarnyba.

Aptarnavimo tarnyba

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuria naudojantis galima gauti išskirtinę klientų patirtį. Siūlomas nemokamas išbandymas, o taip pat pateikiami paslaugų valdymo įrankiai, integracijos ir alternatyvos. Įmonė taip pat siūlo mokymosi ir tinklaraščių paslaugas, o galima prenumeruoti naujienlaiškį. Teisinės taisyklės ir privatumo politika yra įgyvendinamos įmonėje Quality Unit, LLC. LiveAgent taip pat pelnė pažymėjimus. Klientų aptarnavimo programinė įranga gali padėti efektyviai bendrauti su klientais ir taupyti laiką. Simplifying: LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, suteikianti išskirtinę patirtį. Siūlomas nemokamas išbandymas ir integracijos, taip pat galima naudotis mokymosi ir tinklaraščių paslaugomis. Teisinės taisyklės ir privatumo politika vykdomos įmonėje Quality Unit, LLC.

Sužinokite daugiau apie nuspėjantįjį rinkiklį. Išsamiai jį supraskite, naudodamiesi specialistų paaiškinimais.

Nuspėjantysis rinkiklis

LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima skambučių centrus, savitarnos ir el. pašto valdymo sistemas bei nuspėjantįjį rinkiklį. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą, o skambinimo mygtukas pagerina klientų patirtį ir padeda didinti pardavimus. Nuspėjantis rinkiklis automatiškai renka telefono numerius ir nukreipia jį laisvam agentui. Tai sumažina laukimo laiką ir padidina agento produktyvumą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai