Partneris
Kas yra „Process Street“?
„Process Street“ yra verslui skirta darbo eigos programinė įranga. Kurkite kontrolinius sąrašus, stebėkite verslo veiklą ir pagerinkite savo darbo eigą.
Kam galite ją panaudoti?
Galite naudoti „Process Street“ integraciją, kad galėtumėte lengvai sekti savo atnaujinimus iš „LiveAgent“ valdymo skydelio. Sužinosite apie naujus klientus, priedus, kontrolinius sąrašus, komentarus arba užduoties patikrinimo informaciją. Be to, galite kurti ir atnaujinti kontrolinius sąrašus, valdyti klientus arba pradėti su jais bendrauti.
Privalumai
- Sklandus eigos sekimas viename sprendime
- Patogus darbo valdymas
Frequently asked questions
Kas yra „Process Street“?
„Process Street“ yra darbo eigos ir procesų valdymo programinė įranga. Ji sumažina padaromų klaidų dažnį ir sutaupo įmonei pinigų dėl savo itin galingų kontrolinių sąrašų.
Kam galite veiksmingai panaudoti „Process Street“ integraciją „LiveAgent“ sistemoje?
Integracija leidžia atnaujinti kontrolinius sąrašus ir valdyti klientus iš vienos sąsajos. Be to, ji siunčia pranešimus, kai įsigijate naujų klientų, kontrolinių sąrašų ar sulaukiate komentarų. Tokie atnaujinimai rodomi tiesiai jūsų „LiveAgent“ valdymo skydelyje.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugelį kitų funkcijų. Taip pat yra mokymosi resursų, tarp jų internetiniai seminarai ir rašymo testai, bei klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Teikiama galimybė pakeisti savo dabartinę programinę įrangą į LiveAgent su duomenų migracija. Įmonė siūlo partnerių programą ir įvairias integracijas. Saugumo ir privatumo politika yra garantuojama.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Šiuolaikiniai įmonės vis dažniau naudoja specialią CCM įrangą su galingais kūrimo įrankiais ir funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų turinio elementus komunikacijoje. Duomenų analizė yra svarbi ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, padedanti padidinti pajamas ir pelningumą.
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba verslui ir teikiama rekomendacija naudoti įrankius, tokius kaip „LiveAgent“, kad būtų užtikrinta gerai kvalifikuotų klientų atstovų ir gerų aptarnavimo patirties. Be to, svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, kad būtų galima padidinti pardavimus ir pasitenkinimo lygį. Aptariamos klientų aptarnavimo atstovų ir prižiūrėtojų pareigos bei atsakomybė, kurios gali skirtis ir remiasi produkto ir paslaugų žiniomis.
Ieškote nuotolinės pagalbos tarnybos programos?
LiveAgent is a software program for customer service that can adapt to different business models. It features various business solutions and success stories in various industries and sectors. Time tracking tools can help increase work efficiency, and LiveAgent offers an integrated time tracking tool for monitoring customer service reps' time spent on tickets. Training of customer service reps is essential in a constantly evolving world with growing human needs. LiveAgent can aid in the improvement of customer service skills. Customer loyalty development is vital for long-term good results. LiveAgent can help improve customer satisfaction and establish good relationships with customers.