Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“ManyChat”

Kas yra “ManyChat”?

“Facebook” ir “Messenger” vis labiau populiarėja kaip klientų aptarnavimo kanalai. “ManyChat” yra paslauga, suteikianti galimybę įmonėms sukurti pokalbių robotus tekstiniams pranešimams ir “Facebook Messenger”. Jie gali būti naudojami automatizuojant ir palengvinant pardavimus, rinkodarą ir klientų aptarnavimą daugeliui įmonių. Lengviau bendraukite su žmonėmis.

Kaip galite jį panaudoti?

Sujungus su “ManyChat”, jūs galite lengviau automatizuoti savo atsakymus “Facebook Messenger” ir SMS, bei lengviau susitvarkyti su dažnai užduodamais klausimais. Jūs galite stebėti naujus klientus, įsigijimus, prenumeratas ir žymas. Jūs taip pat galite rankinių būdu išsiųsti pranešimą ar “Messenger” žinutes, siųsti turinį, prenumeruoti ar atšaukti prenumeratas klientams, tvarkyti žymas ir rasti žmones.

Naudos

  • Stebėkite naujus “Facebook Messenger” pokalbius ar žinutes iš vieno sprendimo
  • Siųskite ir atsakykite į žinutes, persiųskite turinį
  • Įspėjimai apie pokalbių veiksmus iš “Facebook Messenger” jūsų LiveAgent skydelyje
  • Nepriekaištinga darbo eiga su “Facebook”

Kaip integruoti “ManyChat” į “LiveAgent” naudojant “Zapier”

"ManyChat" ir LiveAGent integracijos puslapis "Zapier"
“ManyChat” + LiveAgent puslapis

Sekite šį vadovą ir be problemų prijunkite “ManyChat” “Facebook” ir “Messenger” galimybes. Su “Zapier”, jūs galite pasirinkti atskirą “Messenger” ar kitus aktyvatorius ir veiksmus, kurie apjungtų šias dvi aplikacijas ir pagerintų jūsų darbo eigą su klientų aptarnavimu ir “Facebook Messenger”.

Abiejų aplikacijų integravimo procesas nereikalauja jokios programavimo patirties ir jį galima atlikti vos per kelias sekundes. “Zapier” paaiškins ir palydės visuose proceso žingsniuose. Pirmasis žingsnis yra prisijungimas prie savo “Zapier” sąskaitos. Jei dar jos neturite, ją galite sukurti apsilankę šioje nuorodoje. Galite tęsti į LiveAgent + “ManyChat” integracijos puslapį.

Slinkite žemyn puslapyje ir pamatysite aktyvatoriaus ir veiksmo pasirinkimą. Aktyvatorius aktuvuoja jūsų pasirinktą veiksmą. Tai reiškia, kad vienoje aplikacijoje įvykus veiksmui, įsijungs aktyvatorius, kuris aktyvuos numatytąjį veiksmą kitoje integruotoje programinėje įrangoje. Aktyvatorius ir veiksmas programinėje įrangoje gali veikti abejomis kryptimis ar net vienoje programinėje įrangoje.

Aktyvatoriaus ir veiksmo pasirinkimas "Zapier"
Aktyvatoriaus ir veiksmo pasirinkimas

Nuspręskite, kurį aktyvatorių ir veiksmą norėtumėte nustatyti. Jei pageidaujate, jūs galite bet kada integruoti programinę įrangą su daugiau aktyvatorių ir veiksmų. Norėdami pademonstruoti, mes pasirinkome “ManyChat” aktyvatorių “Naujas Pažymėtas Vartotojas” ir LiveAgent veiksmą “Sukurti Pokalbį”. Bet kuris vartotojas, kuris bus pažymėtas “Facebook”, aktyvuos pokalbio veiksmą jūsų pagalbos tarnyboje. Esant poreikiui, galite sukurti daugiau ryšių, todėl išsirinkite pirmąjį ir paspauskite mėlyną mygtuką “Prijungti LiveAgent + “ManyChat”.

"Zapier" puslapyje pasirinktas ManyChat aktyvatorius ir LiveAgent veiksmas
Pasirinktas aktyvatorius ir veiksmas

Atsidaryt jūsų “ManyChat” aktyvatoriaus konfigūravimas. Jums reikia pasirinkti savo sąskaitą ir užpildyti informaciją, kad būtumėte tikri, jog aktyvatorius suveiks. Kai baigsite, mes rekomenduojame išbandyti ir peržiūrėti, ar jis veikia.

"ManyChat" aktyvatoriaus sąranka "Zapier"
“ManyChat” sąranką

Kai baigsite su “Manychat”, viskas ką jums reikės padaryti, tai nustatyti veiksmą. Įsitikinkite, kad užpildysite reikalaujamus laukelius. Tuo atveju, jei toliau norėsite nurodyti veiksmą, taip pat yra galimybė užpildyti neprivalomus laukelius.

„LiveAgent“ veiksmų nustatymas „Zapier“ programoje
LiveAgent sąranka

Dabar, viskas ką jums reikia padaryti, tai atlikti galutinį išbandymą ir peržiūrėti, kaip veikia integracija. Jei kiltų kokių nors problemų, “Zapier” jums pasiūlys patogų problemų sprendimo vadovą, kuris padės išspręsti susidariusias problemas. Jei bandymas sėkmingas, jūsų integracija yra paruošta ir galite ją išbandyti gyvai.

Sėkmingas "ManyChat" ir LiveAgent integracijos bandymas
Sėkmingas integracijos testas

DUK

Kas yra "ManyChat"?

"ManyChat" yra platforma, suteikianti galimybę sukurti pokalbių robotą jūsų "Facebook" puslapiui, kuris padės jūsų įmonei padidinti pardavimus, ROI ir pelną. 

 

Kaip integruoti "ManyChat" į LiveAgent?

1. Prisijunkite prie savo "Zapier" sąskaitas

2. Nueikite į "Zapier" - LiveAgent + "ManyChat"

3. Pasirinkite veiksmą

4. Prisijunkite

5. Užpildykite reikalingą informaciją

6. Išbandykite

7. Naudokite iš karto iš LiveAgent

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai