Partneris
Kas yra “Kopano?
“Kopano ONE” yra mažoms įmonėms skirtas savarankiškas sprendimas su kalendoriaus galimybėmis. Bendrovė taip pat siūlo “Kopano” grupinę programinę įrangą ir atskirą vaizdo konferencijų programinę įrangą. “Kopano” siekia būti el. pašto serverio sprendimas su nesudėtinga prieiga ir valdymu visiems, kam tik to reikia. Ji teikiama kaip internetinė aplikacija, staliniam kompiuteriui skirta aplikacija bei iOS ir Android aplikacijos. “Kopano” siūlo tris, sąžiningų kainų planus, tinkamus bet kokio dydžio įmonėms, todėl galite išsirinkti sau tinkamą ir nemokėti už vartotojų skaičių.
Kaip galite pasinaudoti “Kopano”?
“Kopano” siekia būti nesudėtingai naudojamas el. pašto serverio sprendimas, todėl jis yra tinkamas įmonėms, ieškančioms intuityvaus dizaino ir paprastumo. Ji yra labai patogi dėl savo kalendoriaus, užrašų, užduočių ir ckontakyų viename grupinės programinės įrangos sprendime. Be to, “Kopano” aplikacijos prieinamos iOS ir Android, o taip pat ir internetu, todėl galite naudotis iš bet kurio įrenginio naršyklės. “Kopano” taip pat palaiko integracijas, kurios gali jums praversti. Jūs taip pat galite integruoti savo “Kopano” el. pašto adresus į LiveAgent bilietavimo sistemą ir pagerinti savo pagalbos tarnybos galimybes su atskiru pagalbos tarnybos sprendimu.
LiveAgent bilietavimo sistema palaiko keletą el. pašto sąskaitų ir įvairius el. pašto paslaugų tiekėjus. Papildomai, programinė įranga suteikia galimybę tvarkyti jūsų el. pašto korespondenciją ir užtikrinti, kad būtų išspręstos bet kokios klientų problemos būtų. Kai tik klientų aptarnavimo agentas gauna kliento užklausą, ji yra paverčiama į bilietą. Bilietus galima rasti universalioje pašto dėžutėje, kuri iš bet kurio kanalo saugo visą bendravimą.
Naudodami tokias funkcijas, kaip departmentai ir automatizuotas bilietų paskirstymas užtikrinsite, kad visi bilietai būtų nukreipti tinkamam aptarnavimo agentui. Kaip alternatyvą, galite naudoti grupinių temų žymas ar nustatyti savo darbo valandas, kad jūsų klientai žinotų, kada gali pateikti savo klausimus. Tai yra tik kelios iš daugybės LiveAgent funkcijų, kurios užtikrina sklandžią patirtį.
Klientų pagalbos tarnyba ne tik papildo el. paštą, jūs galite integruoti skambučių centrą, internetinių pokalbių valdiklį, išplėstinę žinių bazę ir socialinės žiniasklaidos paskyras, tokias kaip “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber”. Peržiūrėkite pilną LiveAgent funkcijų sąrašą, kurias galite naudoti teikdami nuostabų klientų aptarnavimą.
Kokia yra “Kopano” nauda?
- Ekonomiškas el. pašto serveris
- Grupinės programinės įrangos galimybės
- Saugus ir paprastas naudojimas
- Integracijos palaikymas
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Kaip integruoti “Kopano” į LiveAgent
“Kopano” galima nesudėtingai integruoti į LiveAgent. Visa tai galima atlikti naudojant LiveAgent Konfigūraciją, be papildomų trečiųjų šalių paslaugų. Jūs galite užbaigti šį procesą per labai trumpą laiką, atlikę žemiau aprašytus žingsnius.

- Pirmiausiai reikia paruošti “Kopano”? Gaukite iš “Kopano” svetainės, paspaudę čia. Jūs galite pasirinkti iš trijų mokamų planų ar pirmiausia išbandyti programinės įrangos bandomąją versiją. Kai tik paruošite savo “Kopano” el. pašto serverį ir gausite el. paštą, tęskite sekantį žingsnį.

- Kai jūs įdiegiate ir sukonfiguruojate “Kopano”, jums reikia prisijungti prie savo LiveAgent paskyros (pradėkite savo nemokamą bandymą) ir eiti Konfiguracija > El. paštas > Pašto Paskyros. Jums reikia paspausti ant oranžinio Sukurti mygtuko ir pasirinkti Kita. Sekančiame lange iš dviejų parinkčių pasirinkite IMAP/POP3 from the two options.

- Paskutinis jums likęs žingsnis yra prijungti savo “Kopano” pašto dėžutę prie LiveAgent.

Integracija yra baigta ir jūsų “Kopano” el. paštas yra sujungtas su LiveAgent bilietavimo sistema, kuri priims jūsų bendravimą el. paštu. Peržiūrėkite mūsų Akademiją ir sužinokite apie su klientų aptarnavimu susijusias temas, arba peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir sužinokite kitas LiveAgent galimybes.
Frequently asked questions
Kas yra "Kopano"?
"Kopano ONE" yra mažoms įmonėms skirtas savarankiškas el. pašto sprendimas su kalendoriaus galimybėmis. Atskirai prieinama ir vaizdo konferencijų programinė įranga. "Kopano" yra sukurta teikti nebrangų el. pašto sprendimą, kuris yra lengvai valdomas ir visiems prieinamas. Ją galite parsisiųsti kaip internetinę ar kompiuteriui skirtą aplikaciją, bei iOS ir Android aplikaciją.
Kaip galite naudoti "Kopano"
Siekiant pateisinti įmonių, vertinančių paprastą ir intuityvų dizainą, lūkesčiu, "Kopano" siūlo lengvai naudojamą el. pašto serverio sprendimą. Tai yra labai naudinga grupinė programinė įranga, kurioje rasite kalendorių, pastabas, užduotis ir kontaktus. Papildomai, "Kopano" aplikacijos yra prieinamos iOS ir Android, bei internetinėje aplikacijoje, kurią galima pasiekti iš bet kurio įrenginio. "Kopano" taip pat galima integruoti su kitomis, trečiųjų šalių aplikacijomis. "Kopano" el. pašto adresus galima integruoti su LiveAgent bilietavimo sistema ir naudoti kaip pagalbos tarnybą, jei jūs turite atskira pagalbos tarnybos sprendimą.
Kokia yra "Kopano" integracijos nauda?
Ekonomiškas el. pašto serveris Grupinės programinės įrangos galimybės Saugu ir paprasta naudoti Integracijos palaikymas
Kaip integruoti "Kopano" į LiveAgent?
Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros Paspauskite sukurti > Kita > IMAP/POP3 Pateikite "hMailServer" informaciją ir Išsaugokite
„Acronis“ pagalbos centro kontaktai
Ieškokite „Acronis“ klientų aptarnavimo kontaktų, kurie gali būti pasiekiama per jų interneto svetainę, gyvą pokalbį, skambučių centrą ir socialinius tinklus. "Acronis" teikia klientų aptarnavimą per žinių bazę, skambučių centrą, tiesioginį pokalbį ir socialinius tinklus, siekiant palengvinti bendravimą ir pagalbą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
„Tinder“ pagalbos centro kontaktai
"Tinder" el. pašto adresas yra elsupport@gotinder.com ir galite pasiekti jų klientų aptarnavimo komandą rašydami laišką arba pagalbos telefonu numeriu 214-853-4309. "Tinder" nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu. Taip pat, jei norite naudoti LiveAgent, gausite elektroninį laišką su prisijungimo informacija, kai tik bus įdiegta jūsų paskyra. Svetainėje naudojami slapukai, kurių patalpinimui reikalingas jūsų sutikimas. Galite susitarti dėl skambučio, kad sužinotumėte, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.
Tekstą sudaro kelios dalys, kuriose kalbama apie klientų aptarnavimo programinę įrangą, tinklaraščių rašymo el. laiškų šablonus ir "Zentyal" elektroninio pašto serverio sprendimą. Suteikiama informacija apie daugiakalbę aptarnavimo įrangą ir rekomendacijų rinkodarą. Taip pat pateikiami LiveAgent klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai ir aprašymas, kaip integruoti "Zentyal" į LiveAgent bilietų tvarkymo sistemą.