„GetResponse“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Norėdami pradėti naudoti „GetResponse“ su „LiveAgent“, vadovaukitės toliau pateiktu integravimo vadovu.
- Pirmiausia turite turėti aktyvią „GetResponse“ paskyrą.
- Jei jau turite, „LiveAgent“ įskiepių skiltyje suaktyvinkite „GetResponse“ įskiepį.
- Paspauskite konfigūraciją ir nukopijuokite „GetResponse“ API. Patvirtinkite ir pradėkite prenumeruoti!
Kas yra „GetResponse“?
„GetResponse“ yra internetinė el. pašto rinkodaros paslauga. Tai leidžia siųsti suplanuotus el. pašto pranešimus (vadinamus automatiniais atsakikliais) ir automatizuoja tolesnius veiksmus, kai pridedami nauji potencialūs klientai. Galite siųsti naujienlaiškius ir lengvai valdyti klientus vienoje lengvai naudojamoje sąsajoje. „GetResponse“ buvo viena populiariausių automatinio atsako paslaugų nuo tada, kai Simonas Grabowskis ją sukūrė 1998 m.
Kaip tai veikia?
Įtraukite savo kontaktus į „GetResponse“ el. pašto kampanijas tiesiogiai per „LiveAgent“. Kad nebūtų siunčiami šlamšto laiškai, įtraukiant kontaktą siunčiamas pasirinktas el. laiškas. (Prenumeratą turi patvirtinti pats asmuo).
Pavyzdys:
Ponas Marsellus Wallace yra labai aktyvus ir smalsus klientas. Norite, kad jis būtų informuotas apie viską, kas susiję su „LiveAgent“. Suaktyvinę „GetResponse“ įskiepį, galite jį užprenumeruoti bet kurioje dabartinėje el. pašto kampanijoje. Ponas J. Wallace gaus el. laišką ir patvirtins savo prenumeratą. Dabar galite pradėti siųsti jam bet kokį el. laiško turinį per „GetResponse“.
Frequently Asked Questions
Kas yra „GetResponse“?
„GetResponse“ yra rinkodaros įrankis, turintis tokias funkcijas kaip el. pašto rinkodara, rinkodaros automatizavimas, internetiniai seminarai ir kt.
Kaip galite integruoti „GetResponse“ į „LiveAgent“?
Integracija yra gana paprasta. Jei jau turite „GetResponse“ paskyrą, vadovaukitės toliau pateiktu vadovu: 1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ 2 Spustelėkite Konfigūracijos > Sistema > Įskiepis 3. Suaktyvinkite „GetResponse“ 4. Kopijuokite API raktą 5. Įterpkite API raktą į „GetResponse“
El. laiškų šablonai padės didinti prekės ženklo žinomumą ir gerus santykius su klientais. Gera klientų aptarnavimo programa gali pagerinti reputaciją. LiveAgent siūlo įvairius sprendimus, nuo bilietavimo iki socialinės žiniasklaidos.„AdRoll“ ir „SharpSpring“ siūlo pagalbos tarnybų sprendimus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC.
LiveAgent siūlo tiesioginio pokalbio integraciją su "Drupal", padidinant klientų patirtį ir pardavimus. Taip pat teikiamos mokymosi, tinklaraščių ir kitos naudingos informacijos nuorodos. Kontaktinių formų įdiegimas leidžia tiesiogiai siųsti žinutes, o LiveAgent siūlo 2 tipo formas su pridėtiniais laukais. Imonės klientų portalas aprašo teikiamas paslaugas, kontaktinius duomenis, mokymosi ir kitas naudingas nuorodas.