Partneris
Jei norite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką patalpinti „Fortune 3“ svetainėje, vadovaukitės toliau pateiktomis instrukcijomis.
- Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti savo poreikiams naują pokalbio mygtuką „LiveAgent“ skydelyje. Nukopijuokite jo HTML kodą (Ctrl + C) į iškarpinę.
- Eikite į „Fortune 3“ parduotuvės nustatymus ir pasirinkite Svetainės dizainas> Svetainės išvaizda ir stilius> Redaguoti šabloną> Šaltinio vaizdas> įklijuokite pokalbio mygtuko kodą („Ctrl“ + V) tiesiai virš
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Kodėl rinktis „Fortune3“?
Pradėkite kurti savo internetinę parduotuvę su šių dienų geriausia platforma. „Fortune3“ elektroninės prekybos svetainių kūrimo priemonė ir pirkinių krepšelio programinė įranga siūlo geriausius sprendimus, kaip parduoti savo produktus internetu iš savo išskirtinės parduotuvės.
Kaip tai naudojama?
„LiveAgent“ „Fortune3“ integracija leidžia „Fortune3“ parduotuvėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently asked questions
Kas yra elektroninės prekybos programinė įranga?
El. prekybos programinė įranga yra tiesiog internetinių parduotuvių kūrimo priemonė. Naudodami suprojektuotus šablonus, per kelias minutes galite sukurti savo internetinę parduotuvę. Yra įvairių rūšių elektroninės prekybos programinės įrangos, pvz., „Magento“, „Shopify“ ar „Fortune 3“.
Kaip galite integruoti „Fortune 3“ į „LiveAgent“?
1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros 2. Sukurkite/tinkinkite tiesioginio pokalbio mygtuką 3. Nukopijuokite HTML kodą 4. Įklijuokite jį į „Fortune 3“ parduotuvės nustatymus (Svetainės dizainas - Svetainės išvaizda ir stilius - Redaguoti šabloną - Šaltinio rodinys - Įklijuokite kodą - Išsaugokite
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Bendruomenės nariams siunčiami atsiliepimo prašymo el. laiškai gali padėti pagerinti ryšį su klientais ir gauti vertingą grįžtamąjį ryšį, kuris padės tobulinti verslą ir produktus.