Peržiūrėkite savo asmeninę statistiką, pvz., kiek laiko esate prisijungę, į kiek pranešimų atsakėte ir galybę kitų naudingų duomenų. Palyginkite save su kitais savo klientų aprarnavimo tarnyboje.
Pažiūrėkite, kas pranašesnis už jus pagal įvairius duomenis ir kas yra aukščiausiai įvertintas agentas iš prisijungusių šiandien. Apdovanokite savo agentus, remdamiesi šia statistika, nustatykite tikslus ir sužinokite, kas juos atitinka.
Rodyti statistiką (parinktys):
- Šiandien
- Vakar
- Ši savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Praėjusi savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Paskutinės 7 dienos
- Paskutinės 30 dienų
- Paskutinės 90 dienų
- Šis mėnuo
- Praėjęs mėnuo
- Šie metai
- Praėję metai
- Bet kada
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Lyderių sąrašas (parinktys):
- Lygiai
- Ženkleliai
- Darbo laikas
- Pardavimai
- Atsakymai
- Skambučiai
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai internetu
- Nevertinta
- Apdovanojimai
- Neigiami atsiliepimai
Lyderių sąrašo pavyzdžiai
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.
Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklė
Pasiūlymas naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklę, kuri suteikia daugybę klientų aptarnavimo sprendimų ir funkcijų derinių, padės jums rasti geriausią ir ekonomiškiausią pasirinkimą. Klientų aptarnavimas yra esminis verslo aspektas, nes jis padeda išspręsti klientų problemas, efektyviai bendrauti su jais ir didinti jų lojalumą, kuris savo ruožtu padeda padidinti pajamas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, kuri užtikrina lengvesnį organizavimą ir padidina jūsų pasiekiama klientų skaičių. Palyginus daugiau nei 70 skirtingų aptarnavimo tarnybų sprendimų, galėsite pasirinkti geriausią ir efektyviausią aptarnavimo centrą.
Kaip sukurti stabilią ir lojalią klientų bazę
Klientų išlaikymas yra svarbus verslo strategijos elementas. Tai apima klientų įtraukimą, jubiliejų šventimą, padėkos laiškus ir lūkesčių valdymą. Taip pat svarbu registruoti bendravimą su klientais ir siųsti jiems priminimus. Kita svarbi strategija yra matuoti kliento ilgalaikę vertę.