Peržiūrėkite savo asmeninę statistiką, pvz., kiek laiko esate prisijungę, į kiek pranešimų atsakėte ir galybę kitų naudingų duomenų. Palyginkite save su kitais savo klientų aprarnavimo tarnyboje.

Pažiūrėkite, kas pranašesnis už jus pagal įvairius duomenis ir kas yra aukščiausiai įvertintas agentas iš prisijungusių šiandien. Apdovanokite savo agentus, remdamiesi šia statistika, nustatykite tikslus ir sužinokite, kas juos atitinka.
Rodyti statistiką (parinktys):
- Šiandien
- Vakar
- Ši savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Praėjusi savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Paskutinės 7 dienos
- Paskutinės 30 dienų
- Paskutinės 90 dienų
- Šis mėnuo
- Praėjęs mėnuo
- Šie metai
- Praėję metai
- Bet kada
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Lyderių sąrašas (parinktys):
- Lygiai
- Ženkleliai
- Darbo laikas
- Pardavimai
- Atsakymai
- Skambučiai
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai internetu
- Nevertinta
- Apdovanojimai
- Neigiami atsiliepimai
Lyderių sąrašo pavyzdžiai
LiveAgent yra puikus internetinio pokalbio, bilietavimo ir automatizavimo įrankis, leidžiantis teikti išskirtinę klientų pagalbą. Aptarnavimo s ===================================================================================================== Summary: LiveAgent is a great tool for online chat, ticketing, and automation, providing exceptional customer support.
Klientų aptarnavimo atstovų pareigos
Klientų aptarnavimas yra svarbus aspektas organizacijoms. Šiame straipsnyje aptariamos klientų aptarnavimo darbuotojų atsakomybės, įskaitant atsakymus į klientų klausimus, užsakymų apdorojimą, techninės pagalbos teikimą ir iniciatyvas aptarnaujant klientus.