Partneris
Kas yra „TimeCamp“?
„TimeCamp“ yra laiko skaičiavimo programa, kuri gali stebėti jūsų komandos projektus, užduotis, pelningumą ir produktyvumą. „TimeCamp“ automatiškai pradeda skaičiuoti laiką, kai tik pradedate konkrečią užduotį, todėl jums nereikės jaudintis dėl laiko stebėjimo įjungimo. „TimeCamp“ taip pat siūlo ataskaitų teikimą, atsiskaitymo stebėjimo parinktis ir paprastą sąskaitų faktūrų išrašymą.
Kaip galite naudoti „TimeCamp“?
Pasinaudokite „TimeCamp“ pranašumais, jei norite stebėti komandos efektyvumą arba tai, kiek laiko jūsų darbuotojai praleidžia padėdami klientams. Galite pradėti nemokamai naudotis „TimeCamp“ arba sumokėti nedidelį mokestį už papildomas funkcijas. „TimeCamp“ turi kelias kainodaros plano parinktis, todėl jums nereikės jaudintis dėl permokos už funkcijas, kurių nenaudosite.
Pasinaudokite automatinio laiko skaičiavimo pranašumais
Jei esate tiesiog per daug užsiėmęs atsakydamas į bilietus, skambučius ar rašydamas žinių bazės straipsnius, galite naudoti automatinį laiko skaičiavimą, kad galėtumėte stebėti savo darbo veiklą visose žiniatinklio platformose. Kaip? „TimeCamp“ automatinis laiko skaičiavimas atpažįsta veiklą pagal raktinius žodžius.
Kaip galite pasinaudoti „TimeCamp“ integracija?
- Stebėkite savo komandos rezultatus
- Gaukite apžvalgą, kiek laiko praleidžiate įvairioms užduotims atlikti
- Pagerinkite klientų aptarnavimo skyriaus darbo eigą ir paskirstykite išteklius, remdamiesi surinktais duomenimis
Kaip integruoti „TimeCamp“?
Norėdami pradėti naudoti „TimeCamp“ su „LiveAgent“, tiesiog sukurkite „TimeCamp“ paskyrą ir pradėkite sekti savo darbo laiką. Galite pasirinkti sekti savo darbo laiką iš svetainės programos, naudodami naršyklės plėtinį (pvz., iš „Google Chrome“) arba tiesiog atsisiųsdami programą į savo kompiuterį.


- Eikite į „TimeCamp“ svetainę ir sukurkite nemokamą paskyrą arba prisijunkite prie esamos. Paskyros sukūrimas trunka vos minutę, o norint pradėti, nereikia įvesti jokios kredito kortelės informacijos. Nauja paskyra automatiškai prasideda su nemokama 14 dienų „Pro“ versija, kuri po 14 dienų taps nemokama versija, taigi neprarasite savo darbo eigos.

- Sukurkite naują įrašą apie klientų aptarnavimą ar konkrečią veiklą. Pavyzdžiui, galite atskirai stebėti komandos produktyvumą socialinių tinklų platformose ir kitą įrašą skambučiams ar el. laiškams. Pasirinkimas jūsų.

- Kai baigsite, tiesiog spustelėkite mygtuką ir pradėkite stebėti savo veiklos aktyvumo lygį vykdydami konkrečias užduotis. Kai baigsite veiklą, spustelėkite sustabdymo mygtuką, kad nustotumėte stebėti darbo laiką.

Taip pat galite peržiūrėti savo statistiką, pvz., laiką ne darbe ir laiką, praleistą tam tikrose kompiuterio programose. „TimeCamp“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo komandų veiklą naudodamas „viskas viename“ darbuotojų stebėjimo galimybes. Išbandykite „TimeCamp“ su „LiveAgent“, kad gautumėte geriausius rezultatus iš savo klientų aptarnavimo komandų .
Norite sužinoti, ką dar galite padaryti su „LiveAgent“? Pažvelkite į mūsų gaminio apžvalgos vaizdo įrašą arba peržiūrėkite mūsų funkcijų puslapį, kad pamatytumėte viską, ką galime pasiūlyti.
Frequently asked questions
Kas yra „TimeCamp“?
„TimeCamp“ yra nemokama laiko skaičiavimo programa. Ją galite naudoti norėdami skaičiuoti laiką rankiniu būdu arba automatiškai. Sekite pavienes užduotis, laiką ne prie kompiuterio ir atsisiųskite savo darbo dienos statistiką.
Ar „TimeCamp“ galima nemokamai naudoti su „LiveAgent“?
Taip, galite naudoti „TimeCamp“ su „LiveAgent“ be jokių papildomų mokesčių.
Ar galiu integruoti „TimeCamp“ į „LiveAgent“?
„TimeCamp“ su „LiveAgent“ galite naudoti bet kokiu būdu, nenaudodami įskiepio ar trečiųjų šalių programinės įrangos. Tiesiog pradėkite sekti klientų aptarnavimo veiklą, kai dirbate.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugelį kitų funkcijų. Taip pat yra mokymosi resursų, tarp jų internetiniai seminarai ir rašymo testai, bei klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Teikiama galimybė pakeisti savo dabartinę programinę įrangą į LiveAgent su duomenų migracija. Įmonė siūlo partnerių programą ir įvairias integracijas. Saugumo ir privatumo politika yra garantuojama.
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba verslui ir teikiama rekomendacija naudoti įrankius, tokius kaip „LiveAgent“, kad būtų užtikrinta gerai kvalifikuotų klientų atstovų ir gerų aptarnavimo patirties. Be to, svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, kad būtų galima padidinti pardavimus ir pasitenkinimo lygį. Aptariamos klientų aptarnavimo atstovų ir prižiūrėtojų pareigos bei atsakomybė, kurios gali skirtis ir remiasi produkto ir paslaugų žiniomis.
Ieškote nuotolinės pagalbos tarnybos programos?
LiveAgent is a software program for customer service that can adapt to different business models. It features various business solutions and success stories in various industries and sectors. Time tracking tools can help increase work efficiency, and LiveAgent offers an integrated time tracking tool for monitoring customer service reps' time spent on tickets. Training of customer service reps is essential in a constantly evolving world with growing human needs. LiveAgent can aid in the improvement of customer service skills. Customer loyalty development is vital for long-term good results. LiveAgent can help improve customer satisfaction and establish good relationships with customers.