“Scalix” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Scalix”?
“Scalix” veikia kaip el. pašto, grupinio kalendoriaus ir bendradarbiavimo programinė įranga, dar vadinama grupine programine įranga. Ji veikia “Linux” aplinkoje, pagal “Scalix” Viešą Licenciją. Ji pasiekiama įvairiais el. pašto klientais. Ji teikiama su “Scalix” el. pašto ir kalendoriaus serveriu, “Scalix Web Access” interneto naršykle ir daugeliu kitų komponentų. “Scalix” yra siūloma kelių skirtingų leidimų, tinkamų įvairiems tikslams ir darbų atlikimui.
Kaip galite panaudoti “Scalix”?
“Scalix” yra tinkama įmonėms, norinčioms sumažinti išaidas susirašinėjimui ir pasinaudoti savo “Lightweight” katalogo prieigos protokolu. “Scalix” veikia su bet kuriuo LDAP. “Scalix” taip pat siūlo sklandų kontaktų katalogo perkėlimą iš ir į el. pašto klientą. Ji prieinama “Linux” ir “Mac OS” sistemų kompiuteriams bei palaiko visus prieinamus el. pašto klientus. Ją taip pat būtų galima integruoti į LiveAgent pagalbos tarnybą.
LiveAgent pagalbos tarnyba gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo galimybes dėl savo modernios bilietavimo sistemos, kuri geba apdoroti el. laiškus iš kelių teikėjų. Tuomet, ji surenka jūsų bendravimą el. paštu ir jį paverčia į bilietus, bei sutvarko, kad klientų aptarnavimo agentai galėtų nesudėtingai juos spręsti. Bilietavimo funkcijos padeda jums sukurti sklandžią darbo eigą, sumažinančią jūsų atsakymo trukmę ir padedančią greitai atsakyti į problemas.
Yra daugybė pagalbos tarnybos funkcijų, kurios padeda aptarnaujant klientus. Tvarkymas yra nesudėtingas, dėka filtravimo ir šlamšto apsaugos, o agentų susidūrimo aptikimas užtikrina, kad kiekvienas bilietas būtų priskirtas reikiamam asmeniui. Atsakymų šablonai ir paruošti pranešimai teikia tikrą palengvėjimą atsakant į dažniausiai užduodamus klausimus. Jei jaučiatės neužtikrinti, jūs galite išskaidyti sudėtingus bilietus arba perkelti juos į kitus departmentus, kurie analizuoja konkrečius atvejus.
Jei manote, kad norėtumėte daugiau, LiveAgent jums leidžia prijungti kitas el. pašto paskyras ar kitus bendravimo kanalus. Patalpinkite vieną iš greičiausių internetinių pokalbių valdiklių savo svetainėje ir klientams pasiūlykite greitą bendravimo būdą. Sukurkite skaitmeninį skambučių centrą ir spręskite klientų skambučius savo kompiuteryje. Paruoškite klientų portalą ir žinių bazę, pripildytą naudingais straipsniais ir “how-to” vadovais. Jei norite tapti aktyviais socialinėje erdvėje, prijunkite “Facebook”, “Instagram”, “Twitter” ir “Viber”, bei tvarkykite socialinę žiniasklaidą iš LiveAgent.
Kokios yra “Scalix” naudos?
- Veikia su LDAP katalogais
- Taupo išteklius
- Grupinio kalendoriaus galimybės
- Administravimo konsolė
- Juodojo sąrašo valdymas
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Kaip integruoti “Scalix” į LiveAgent
LiveAgent gali būti prijungta su “Scalix” el. paštu naudojant IMAP/POP3. Ši parinktis yra prieinama LiveAgent Konfigūravimo parinktyse ir trunka vos kelias minutes. Vadovaukitės žemiau pateiktu žingsnis po žingsnio vadovu ir sužinokite, kaip užbaigti integravimo procesą.
- Norėdami užbaigti integraciją, pirmiausiai turite turėti paruoštą ir veikiančią “Scalix”. Jei dar jos neturite, apsilankykite jų svetainėje ir parsisiųskite jūsų įmonei tinkamą paketą. Jūs taip pat galite rinktis nemokamą bendruomenės versiją. Jei jums yra reikalinga pagalba įdiegiant, jūs galite rasti įdiegimo vadovą čia. Kai viskas bus paruošta ir veiks, tęskite sekančius žingsnius.
- Eikite į Konfigūracija > El. paštas > Pašto Sąskaitos puslapį savo LiveAgent paskyroje (pradėkite nemokamą bandymą, jei neturite paskyros) ir paspauskite oranžinį Sukurti mygtuką, esantį skyriaus viršuje. Apatiniame dešiniame kampe esančiame el. pašto tiekėjų sąraše, pasirinkite Kita. Tuomet, iš dviejų integracijos parinkčių pasirinkite IMAP/POP3.
- Kad gautumėte bilietus, “Scalix” turi būti susietas su LiveAgent. Turite užpildyti šią skiltį savo “Scalix” paskyros informacija. Įveskite savo prisijungimo informaciją, el pašto adresą ir kitą reikalaujamą informaciją. Įveskite surinkimo būdą ir serverio bei prievado informaciją. Kai baigsite, išsaugokite nustatymus.
Jūsų klientai gali pasitikėti greitu ir patikimu klientų aptarnavimu, kai tik jiems jo prireikia. Mūsų akademijos puslapyje galite rasti daugiau informacijos apie nepakartojamo klientų aptarnavimo teikimą, todėl būtinai apsilankykite, jei norite sužinoti daugiau. Taip pat galite susipažinti su LiveAgent funkcijomis peržiūrėję žemiau pateiktą vaizdo įrašą ar naršydami svetainėje.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Scalix"?
"Scalix" yra grupinės programinės įrangos aplikacija, teikianti grupinio el. pašto, grupinio kalendoriaus ir bendradarbiavimo įrankius. Į komplektą įtraukta "Scalix Web Access" naršyklė, "Scalix" el. paštas ir kalendoriaus serveris, bei daugybė kitų naudingų komponentų. Yra daugybė įvairių "Scalix" versijų, kurios tiks skirtingiems poreikiams ir darbams. Šis sprendimas veikia pagal "Scalix" Viešą Licenciją, "Linux" sistemoje. Ją galima pasiekti iš skirtingų el. pašto klientų.
Kaip galite naudoti "Scalix"?
"Scalix" gali naudoti įmonės, siekiančios sumažinti savo žinučių siuntimo išlaidas. "Scalix" veikia su bet kuriuo LDAP. Be to, "Scalix" siūlo sklandų kontaktų katalogo perkėlimą į ir iš el. pašto programų. Visos el. pašto programos palaikomos kompiuteriuose, kuriuose veikia "Linux" ar "Mac OS". Prijungus ją prie LiveAgent pagalbos tarnybos, galite pagerinti klientų aptarnavimo galimybes.
Kokia yra "Scalix" integracijos nauda?
Veikia su LDAP katalogais Saugo išteklius Grupinio kalendoriaus galimybės Administravimo konsolė Juodojo sąrašo valdymas
Kaip integruoti "Scalix" į LiveAgent?
Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros Paspauskite Sukurti> Kita > IMAP/POP3 Pateikite savo MeTA1 informaciją ir Išsaugokite