Quriobot integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Įsitikinkite, kad turite LiveAgent ir Quriobot paskyrų administratoriaus teises. Išsamų integravimo vadovą rasite žemiau.
- Užsiregistruokite Quriobot čia.
- Šiuo tikslu negalite naudoti numatytojo valdiklio kodo, kurį suteikia LiveAgent, nes pokalbis bus pradėtas tik pasirinkus šią parinktį Quriobot, todėl jums reikės išplėstinės mygtuko integracijos su išsamia informacija, kurią rasite čia. Be to, norime, kad Quriobot vėl būtų paleistas iš naujo, kai jūsų tiesioginio pokalbio sesija pasibaigs, todėl tam mums reikia šiek tiek magijos – daugiau informacijos čia.
- LiveAgent valdiklio kodas, kurį turite pridėti prieš skilties pabaigą savo HTML puslapyje, atrodys maždaug taip:
Pastaba: pakeiskite SAVO URL ir SAVO ID aukščiau esančiame kode į savo, kurį pateikė LiveAgent, taip pat atkreipkite dėmesį į quriobot.show_frame (); kurio reikia, kad Quriobot vėl pasirodytų.
- Jei tai pridėjote savo svetainėje, esame pasirengę pridėti reikiamus skambučius į Quriobot, kad galėtumėte pradėti tiesioginį LiveAgent pokalbį. Norint tai padaryti, jums reikia tik dviejų dalykų: paleisti LiveAgent ir paslėpti Quriobot.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Viskas! Pavyzdžiui, jei pridėsite tai kaip atsakymą į atsakymo parinktį, pradėsite LiveAgent pokalbį ir paslėpsite Quriobot. Uždarius LiveAgent, Quriobot vėl pasirodys!
Papildoma informacija: jei norite, kad įjungus LiveAgent būtų paslėptas Quriobot ženkliukas, tiesiog pridėkite šią eilutę prie kodo ir jis bus paslėptas, kol vėl pasirodys išjungus tiesioginį pokalbį.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Jei kyla problemų dėl Quriobot, susisiekite el. paštu – support@quriobot.com, o jei turite problemų dėl LiveAgent, susisiekite su mumis adresu support@liveagent.com
Kas yra Quriobot?
Sunku būti pasiekiamam pokalbiuose 24/7, bet tai nėra neįmanoma. Dabar jums nebereikia prarasti naujų potencialių klientų ar palikti esamų klientų laukti. Naudodami Quriobot, galite sukurti išmanųjį robotą, kuris pateikia protingus atsakymus. Įsivaizduokite, kad turite pokalbio mygtuką, tačiau jūsų klientui reikia kažko paprasto, ką būtų galima lengvai išspręsti be pokalbio? Arba norite nukreipti jį tinkamiausiam agentui? Štai kaip galite tai padaryt.
Kodėl turėtumėte tai išbandyti?
Quriobot veikia 24/7. Programa labai gerai dokumentuota, su ja lengva dirbti ir yra labai intuityvi. Padeda padidinti konversijas 28%, o potencialių klientų pritraukimo rodikliai padidėja iki 21%. Daugelis mūsų klientų tai jau išbandė.
Kaip tai veikia?
Galite sukurti intuityvų pokalbių robotą, kuris visą laiką bendrauja su jūsų klientais. Quriobot pokalbių robotas gali būti naudojamas klientų pritraukimui, klientų aptarnavimui ir atsiliepimų rinkimui. Galite lengvai pereiti nuo tiesioginio pokalbio prie Quriobot. Visas funkcijas galite išbandyti Quriobot.com. Geriausia tai, kad galite išbandyti nemokamai.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Quriobot“?
„Quriobot“ leidžia įmonėms sukurti indididualiems poreikiams pritaikytą pokalbių robotą. Pagrindinis privalumas yra tas, kad pokalbių robotas veikia 24/7. Todėl tai gali užkirsti kelią potencialių klientų praradimui.
Kas yra Quriobot?
Quriobot leidžia įmonėms sukurti indididualiems poreikiams pritaikytą pokalbių robotą. Pagrindinis privalumas yra tas, kad pokalbių robotas veikia 24/7. Todėl tai gali užkirsti kelią potencialių klientų praradimui.
Kas yra pokalbių robotas?
Pokalbių robotas yra dirbtinis intelektas, imituojantis natūralų pokalbį. Taigi, galima efektyviai bendrauti su potencialiais klientais, kai klientų aptarnavimas/paslauga nėra teikiami.
LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.