Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„DirectCall“

Kas yra „DirectCall“?

1994 m. įkurta „DirectCall“ suteikia vietinius numerius (0800 arba 30xx) visose Brazilijos vietovėse su perkėlimo galimybe. Tai numeriai, leidžiantys atsiliepti į vietinius skambučius miestuose, kuriuose jūsų įmonė net neturi fizinės infrastruktūros, tiesiogiai per operatorių. „Directcall“ yra „Anatel“ įgaliota teikti fiksuotojo ryšio ir IP telefoniją bei išsiskiria savo plėtra ir tvirta infrastruktūra.

„DirectCall“ taip pat siūlo:

  • Įrašymas per operatorių gali palengvinti iki 5 metų senumo įrašytų skambučių paiešką ir atkūrimą tiesiogiai „Directcall“ žiniatinklyje.
  • IVR per operatorių gali automatizuoti paslaugų protokolą, padeda skambinantiems asmenims rasti tinkamą skyrių arba informaciją internete.
  • Išmanusis atpažinimas padidina atsiliepimą į skambučius iki 25%, visada nurodant vietinį numerį vietovės kode.
  • Telefonijos API ir APP, kurie skirti jūsų CRM, pagalbos centrui ar virtualiai parduotuvei, valdo numerį, perkeltą į „Directcall“ tiesiai per operatorių.

„LiveAgent“ vartotojai gali prašyti nemokamo „DirectCall“ linijos bandymo čia.

Kaip galite tai naudoti?

„LiveAgent“ ir „DirectCall“ dabar yra partneriai, todėl „DirectCall VoIP“ integracija tapo lengvesnė nei bet kada. „LiveAgent“ neima jokių papildomų mokesčių už „DirectCall“ VoIP numerio prijungimą prie jūsų skambučių centro.

Jei jus domina „DirectCall“ prijungimas prie „LiveAgent“ skambučių centro, tiesiog prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros ir vykdykite instrukcijas.

1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros

2. Eikite į Numeriai

„DirectCall“

3. Ieškokite „DirectCall“

„DirectCall“

4. Spustelėkite Pridėti

5. Įveskite reikiamus duomenis

„DirectCall“

„DirectCall“ integravimo kaina:

„DirectCall“ ir „LiveAgent“ yra partneriai. Taigi, jei turite „LiveAgent“ planą, integracija yra nemokama. Tačiau „DirectCall“ ima mokestį už savo paslaugas, nes bendrovė veikia atskirai.

„DirectCall“ pranašumai

  • Prieinama kaina
  • Geresnė klientų patirtis
  • pažangios funkcijos
  • prieiga visoje Brazilijoje
  • labai patikima

Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Try it right now

DUK

Kas yra „DirectCall“?

„DirectCall“ yra Brazilijos operatorius, kurio specializacija yra VoiP ir fiksuotoji telefonija Brazilijoje, kurią autorizavo „Anatel“

Kiek kainuoja „DirectCall“ integravimas į „LiveAgent“?

„LiveAgent“ jau integravo „DirectCall“, taigi integracija yra nemokama. Tačiau atminkite, kad „DirectCall“ ima mokestį už savo paslaugas.

Kaip į „LiveAgent“ galima įdiegti „DirectCall“ VoIP numerį?

Kaip minėjome anksčiau, „DirectCall“ jau yra „LiveAgent“ dalis. Tiesiog prisijunkite ir sekite žemiau pateiktą vadovą:

1. Eikite į Konfigūracijos> Skambučiai> Numeriai> „DirectCall“

2. Pridėkite VoIP numerį ir iš karto galite pradėti naudotis

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai