Partneris
Norėdami pradėti naudoti „CloudApp“ su „LiveAgent“, vadovaukitės toliau pateiktu integravimo vadovu.
- Prisiregistruokite „CloudApp“ ir prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros
- Pridėkite nuorodų ar turinio į „LiveAgent“
Kas yra „CloudApp“?
„CloudApp“ yra programinės įrangos įmonė, kuri specializuojasi ekrano ir vaizdo įrašymo programų gamyboje.
Kaip galite tai panaudoti?
Įrašykite savo ekraną
„CloudApp“ leidžia jūsų komandai užfiksuoti vaizdo įrašus ekrane. Tai galima padaryti iš naršyklės skirtuko arba vietinėje „Windows“ arba „Mac“ programoje. Juos galima bendrinti tiesiogiai į bet kurį „LiveAgent“ bilietą, pokalbį internetu, forumo įrašą ar žinių bazės puslapį.
Redaguoti ir komentuoti
Suteikite malonumą savo klientams pašalindami ilgus susirašinėjimus ir greitai pateikite informaciją. Bendraukite 300% greičiau, paryškindami puslapio skiltį, kad iškart pateiktumėte pasiūlymą ar atsiliepimą.
Pridėkite jį tiesiogiai prie „LiveAgent“
Užfiksuokite įrašą ar ekrano kopiją, o „CloudApp“ automatiškai sukuria bendrinamą nuorodą. Norite parodyti peržiūrą? Tai paprasta. Tiesiog nuvilkite ir palikite!
Frequently asked questions
Kas yra „CloudApp“?
„CloudApp“ leidžia padaryti savo ekrano įrašą. Be to, jis išsaugo šį įrašą debesyje, kad galėtumėte jį rasti bet kuriuo metu.
Kodėl turėtumėte integruoti „CloudApp“ su „LiveAgent“?
Klientų aptarnavimo komanda kasdien sulaukia daugybės klientų užklausų. „CloudApp“ leidžia jūsų komandai įrašyti ir bendrinti vaizdo įrašą su klientais. Tai pagerins jūsų klientų aptarnavimo efektyvumą. Be to, tiesiog pasidalydami nuoroda su vaizdo įrašu, esančiu „LiveAgent“ taip pat galite padidinti klientų pasitenkinimą.
„Cloudinary“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo platforma, kuri teikia programinę įrangą skambučių centro aptarnavimui, el. pašto ir klausimynų valdymui. Tai apima įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir skundų valdymo sistemą. LiveAgent taip pat siūlo mokymo ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Jie turi gausybę partnerių ir socialinių kanalų buveinių, kur prenumeruojant naujienlaiškius galima gauti naujausią informaciją apie paslaugas ir nuolaidas.
„Odin“ pagalbos centro kontaktai
The Odin customer service team offers support through email, call center, social media, and self-service. Contact them by sending an email, calling, or leaving a message on one of their social media platforms. You can also use their knowledge base for self-service. The email address to contact them is together@cloudblue.com. However, Odin does not offer live chat support. Contact their support line at +1 (844) 957-2708 if you need help over the phone.
LiveAgent yra puikus klientų aptarnavimo įrankis, turintis gerą kainos ir kokybės santykį, pranašesnis už konkurentus. Tai efektyvus ir ekonomiškas sprendimas, skirtas tvarkyti didelę aptarnavimo užklausų srautą skirtingais kanalais, kurs naudojamas įmonėse tokiuose kaip HEWO interneto marketingas ir XperienceHR. LiveAgent taip pat padeda tvarkyti el. paštą ir turi stabilų funkcinumą mobiliose platformose.
Šiame tekste aptariamos bendravimo paslaugos smulkioms, vidutinėms ir didelėms įmonėms. Minima „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri yra specializuota VoIP telefono sistemoms. Taip pat aptariamos „VoipTel International“ ir „Voyced“ bendradarbiavimo galimybės su LiveAgent. Pateikiami kainodaros planai, integracijos su kitomis įrangomis ir mokymosi galimybės. Taip pat pateikiamos kai kurios įmonių apdovanojimai.