Ieškote „Tawk“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Tawk“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote kitokio sprendimo savo klientų aptarnavimui? Ar norėtumėte teikti aptarnavimą įvairiais kanalais ir suteikti savo klientams daugiau pasirinkimo?

Išbandykite „LiveAgent“. Tai yra geriausias „omnichannel“ sprendimas jūsų pagalbos centrui. „LiveAgent“ yra daug galingų funkcijų ir integracijų, kurios suteikia jums viską, ko reikia geresniam aptarnavimui.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

„Tawk“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
No credit card required.
Tawk
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Tawk offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Tawk offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Tawk doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Tawk doesn't offer self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Tawk doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Tawk doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
Tawk doesn't offer a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Tawk doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Tawk offers knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Tawk offers customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Tawk doesn't offer automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
Tawk offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Tawk doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Tawk doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Tawk offers unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Tawk offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Tawk offers unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Tawk offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Tawk doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Tawk offers unlimited 24/7 support.
app installation - illustration

Gaukite daugiau savo verslui

Gal norėtumėte kažko daugiau nei tik tiesioginis pokalbis internetu? Klientai susisiekia su jumis daugiau nei vienu būdu, todėl geriausia yra pasiūlyti įvairių variantų. Teikite aptarnavimą el. paštu, socialiniuose tinkluose, skambučių centre ir žinių bazėje. „LiveAgent“, be kita ko, palaiko net „Instagram“.

„LiveAgent“ bilietų sistema pasirūpins viskuo už jus, todėl jūsų komunikacijose nebus chaoso. Viskas sutvarkyta, kaip ir turi būti.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Mes suprantame – tiesioginis pokalbis yra tai, ko jums labiausiai reikia. Kodėl nesinaudojus pačiu greičiausiu rinkoje? „LiveAgent“ valdiklio rodymo greitis yra 2,5 sekundės.

Be to, jūs matote, ko jūsų klientai nori, kol rašo klausimą. Paruoškite savo atsakymus prieš jiems išsiunčiant klausimus ir nustebinkite savo greičiu.

Watch the website loading time
Savings illustration

Jūsų darbuotojai yra svarbūs

Išlaikykite savo komandą, kuria pasitikite ir mokėkite tik už įrankius. Puiki pagalbos centro programinė įranga neturi būti brangi. „LiveAgent“ turi tris puikius mokamus planus su daugybe įrankių ir funkcijų, padedančių teikti geresnį aptarnavimą.

Peržiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Men shaking hands - illustration

Ieškote kitokios pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Palyginkite su kitais

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Tawk“ alternatyva
    „LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

    Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

    „LiveAgent“, kuris įsteigtas 2006 m., yra geriausia įvertinta pagalbos centro įranga, aptarnaujanti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, didindami pajamas ir gerinant pasitenkinimą.

    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Prisiregistruoti demonstracijai

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Prisiregistruoti demonstracijai
    Start Free Trial x