Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ieškote tinkamos „Bold360“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra žiniatinklio pagalbos centro paslauga, sukurta padėti jums suteikti geresnę patirtį savo klientams. Pagerinkite savo klientų aptarnavimo lygį naudodami daugiau nei 175 funkcijas ir pritaikomus pagalbos centro įrankius, tokius kaip pats greičiausias tiesioginio pokalbio valdiklis, patikima bilietų sistema, pokalbių centro galimybės ir žinių bazė.

„LiveAgent“ taip pat teikia socialinių tinklų integraciją su „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“, kad padėtų jums kurti geresnę klientų patirtį socialiniuose tinkluose.

Patobulinkite savo klientų valdymą ir padėkite savo klientams naudodami „LiveAgent“ jau nuo šiandien. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie mūsų pokalbių programinę įrangą arba pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją. Nėra jokių išankstinių įsipareigojimų ir nereikia kreditinės kortelės informacijos.

livechat jane full

Greičiausia pokalbių programinė įranga

Norite greičiau siųsti pranešimus ir suteikti pagalbą daugiau savo svetainės lankytojų? Greičiau užmegzkite ryšius su klientais naudodami greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kuris rodomas vos per 2,5 sekundės.

Mūsų pokalbių valdiklyje yra pažangių funkcijų, dėl kurių tai tinkamas pokalbių sprendimas kiekvienam verslui. Pasinaudokite kvietimais pokalbiui  arba realiu laiku spausdinamo teksto vaizdu ir padėkite savo klientams greičiau.

Norėdami palengvinti darbo eigą, naudokite lankytojų stebėjimą, kad galėtumėte sekti informaciją, pvz., klientų istoriją, svetainės persiuntimo priemonę ar geografinę vietą.

Atraskite greičiausius tiesioginius pokalbius

Universali darbuotojų darbo vieta su reikiamų įrankių rinkiniu

Kasdienis darbas su klientais gali būti nelengva užduotis be tinkamų priemonių. Tiesioginis pokalbis yra vienas iš geriausių ir naudingiausių prieinamų įrankių. Bet kaip dėl klientų, kurie nori kitų bendravimo formų?

Mūsų universalioje darbuotojų darbo vietoje, kurią siūlo mūsų programinis paketas, yra patikima bilietų valdymo sistema, sujungianti visą bendravimą su klientais į vieną universalią pašto dėžutę.

Susiekite savo el. pašto paskyras, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Viber“, nustatykite skambučių centrą su vaizdo pokalbių parinktimis ir sukurkite žinių bazę, kurioje gausu naudingo turinio, kad kuo geriau išnaudotumėte „LiveAgent“ siūlomas kelių kanalų įtraukimo galimybes.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kiekvienas įrankis, kurio jums gali prireikti, vienoje vietoje

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Puikios funkcijos neturi kainuoti daug

Pagerinkite klientų segmentaciją naudodami žymas, užrašus ir kontaktų grupes, tuo pačiu pagerindami agentų produktyvumą ir įsitraukimą su apdovanojimais, pasiekimų ženkleliais ir žaidimais.

Siųskite daug el. laiškų vienu metu, kurkite el. laiškų šablonus arba integruokite daugybę kitų programų, kurias kasdien naudojate, kad patenkintumėte savo klientų poreikius. Pagalvokite apie savo įmonės dydį ir pasirinkite tinkamą planą už prieinamą kainą. Jūs nebankrutuosite, kad lankytojai taptų laimingais klientais.

Pagalbos centro programinė įranga gali kainuoti nebrangiai ir „LiveAgent“ tai įrodo. Spauksite čia, kad pamatytumėte kainas. Pasirinkite, ar norite, kad „LiveAgent“ būtų programinė įranga su žinių baze ir pokalbių funkcija, pagrindiniu skambučių centru ar paprasta bilietų sistema, skirta klientų aptarnavimui el. paštu.

Prisijunkite prie kitų įmonių, kurios perėjo į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams .

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pasirengę išbandyti?

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ ir suprasite, ar tai tinka jūsų verslui. Išbandykite mūsų tiesioginius pokalbius, bilietų sistemą, žinių bazę ir kitas galimybes visiškai nemokamai. Norėdami pradėti nemokamą 14 dienų bandomąją versiją, spustelėkite žemiau esantį mygtuką.

Nereikia kreditinės kortelės informacijos ir nėra jokių išankstinių įsipareigojimųsi.
Pažadame!

You Will Be in Good Hands!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai