Ieškote tinkamos „Bold360“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra žiniatinklio pagalbos centro paslauga, sukurta padėti jums suteikti geresnę patirtį savo klientams. Pagerinkite savo klientų aptarnavimo lygį naudodami daugiau nei 175 funkcijas ir pritaikomus pagalbos centro įrankius, tokius kaip pats greičiausias tiesioginio pokalbio valdiklis, patikima bilietų sistema, pokalbių centro galimybės ir žinių bazė.

„LiveAgent“ taip pat teikia socialinių tinklų integraciją su „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“, kad padėtų jums kurti geresnę klientų patirtį socialiniuose tinkluose.

Patobulinkite savo klientų valdymą ir padėkite savo klientams naudodami „LiveAgent“ jau nuo šiandien. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie mūsų pokalbių programinę įrangą arba pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją. Nėra jokių išankstinių įsipareigojimų ir nereikia kreditinės kortelės informacijos.

LiveAgent proactive chat invitation

Greičiausia pokalbių programinė įranga

Norite greičiau siųsti pranešimus ir suteikti pagalbą daugiau savo svetainės lankytojų? Greičiau užmegzkite ryšius su klientais naudodami greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kuris rodomas vos per 2,5 sekundės.

Mūsų pokalbių valdiklyje yra pažangių funkcijų, dėl kurių tai tinkamas pokalbių sprendimas kiekvienam verslui. Pasinaudokite kvietimais pokalbiui arba realiu laiku spausdinamo teksto vaizdu ir padėkite savo klientams greičiau.

Norėdami palengvinti darbo eigą, naudokite lankytojų stebėjimą, kad galėtumėte sekti informaciją, pvz., klientų istoriją, svetainės persiuntimo priemonę ar geografinę vietą.

Atraskite greičiausius tiesioginius pokalbius

Universali darbuotojų darbo vieta su reikiamų įrankių rinkiniu

Kasdienis darbas su klientais gali būti nelengva užduotis be tinkamų priemonių. Tiesioginis pokalbis yra vienas iš geriausių ir naudingiausių prieinamų įrankių. Bet kaip dėl klientų, kurie nori kitų bendravimo formų?

Mūsų universalioje darbuotojų darbo vietoje, kurią siūlo mūsų programinis paketas, yra patikima bilietų valdymo sistema, sujungianti visą bendravimą su klientais į vieną universalią pašto dėžutę.

Susiekite savo el. pašto paskyras, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Viber“, nustatykite skambučių centrą su vaizdo pokalbių parinktimis ir sukurkite žinių bazę, kurioje gausu naudingo turinio, kad kuo geriau išnaudotumėte „LiveAgent“ siūlomas kelių kanalų įtraukimo galimybes.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kiekvienas įrankis, kurio jums gali prireikti, vienoje vietoje

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Puikios funkcijos neturi kainuoti daug

Pagerinkite klientų segmentaciją naudodami žymas, užrašus ir kontaktų grupes, tuo pačiu pagerindami agentų produktyvumą ir įsitraukimą su apdovanojimais, pasiekimų ženkleliais ir žaidimais.

Siųskite daug el. laiškų vienu metu, kurkite el. laiškų šablonus arba integruokite daugybę kitų programų, kurias kasdien naudojate, kad patenkintumėte savo klientų poreikius. Pagalvokite apie savo įmonės dydį ir pasirinkite tinkamą planą už prieinamą kainą. Jūs nebankrutuosite, kad lankytojai taptų laimingais klientais.

Pagalbos centro programinė įranga gali kainuoti nebrangiai ir „LiveAgent“ tai įrodo. Spauksite čia, kad pamatytumėte kainas. Pasirinkite, ar norite, kad „LiveAgent“ būtų programinė įranga su žinių baze ir pokalbių funkcija, pagrindiniu skambučių centru ar paprasta bilietų sistema, skirta klientų aptarnavimui el. paštu.

Prisijunkite prie kitų įmonių, kurios perėjo į „LiveAgent“

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams .

black Slido logo

Pasirengę išbandyti?

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ ir suprasite, ar tai tinka jūsų verslui. Išbandykite mūsų tiesioginius pokalbius, bilietų sistemą, žinių bazę ir kitas galimybes visiškai nemokamai. Norėdami pradėti nemokamą 14 dienų bandomąją versiją, spustelėkite žemiau esantį mygtuką.

Nereikia kreditinės kortelės informacijos ir nėra jokių išankstinių įsipareigojimųsi.
Pažadame!

Esu pasiruošęs išandyti LiveAgent
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Palyginkite mus su kitais

    Susiję straipsniai su„Bold360“ alternatyva
    Jei norite turėti ar pasidalinti bilietais už LiveAgent ribų, tai galite padaryti naudodami Bilietų Eksportą. Ši funkcija eksportuoja bilietus į CVS failą.

    Bilietų eksportas

    LiveAgent teikia įvairias programinės įrangos funkcijas klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centro programinę įrangą. "Vulture" yra bendrovė, kuri teikia klientų aptarnavimą internete, pasiekiamą el. paštu, telefone ir socialiniuose tinkluose. Socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės naudojamos klientų aptarnavimui ir rinkodarai.

    Pokalbių programos leidžia bendrauti su klientu realiu laiku. Tiesioginių pokalbių įrankį kaip vieną iš 175 funkcijų galite rasti ir „LiveAgent“ pagalbos centre.

    Pokalbių programos

    Pokalbių programos leidžia greitai ir lengvai bendrauti su klientais realiu laiku internete. LiveAgent siūlo efektyvų nemokamą įrankį, integruojantį populiariausius aptarnavimo kanalus.

    Svarstote apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą? Užpildykite savo informaciją ir pradėkite Nemokamą Bandymą, jokių paslėptų eilučių ir nereikalaujama kreditinės kortelės informacija.

    Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien

    The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.

    Klientų portalas padeda jūsų įmonei veikti 24/7. Skaitykite ir sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ klientų portalą ir jo funkcijas.

    Klientų portalas

    Tekste aprašoma įmonė LiveAgent, jos teikiami paslaugų ir produktų tipai bei kontaktiniai duomenys. Taip pat pateikiami mokymosi, tinklaraščių, akademijos ir kitų naudingų informacinių šaltinių nuorodos. Svarbiausių informacijos elementų paieškai, tekste pateikti pavadinimai yra paryškinti.

    Paslėpkite savo el. pašto adresą vengdami nepageidaujamų laiškų ir pritraukite daugiau potencialių klientų, pateikdami paprastą LiveAgent susisiekimo funkciją - Kontaktines formas. Skaitykite plačiau.

    Kontaktinės formos

    Kontaktinių formų įdiegimas svetainėje leidžia klientams tiesiogiai siųsti žinutes. LiveAgent siūlo 2 tipo formas su galimybe pridėti pasirinktinus laukus, tai yra sprendimas greitam ir tiksliam klientų aptarnavimui. Galimi Kontaktinės formos dizaino pakeitimai: Paruošti Kontaktiniai mygtukai, Nesudėtinga integracija.

    LiveAgent į vieną aplikaciją integruoja visus aukščiau išvardintus aptarnavimo kanalus. LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnyba, todėl ji integruoja visus aukščiau nurodytus kanalus.

    Aptarnavimo kanalas

    Aptarnavimo kanalas yra būdas, kaip klientai gali susisiekti su įmone naudodami el. paštą, internetinius pokalbius, telefoną ar socialinę žiniasklaidą. LiveAgent integruoja populiariausius aptarnavimo kanalus, suteikdamas klientams daugiau galimybių.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x