Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Intercom“ alternatyva rinkoje.
„Intercom“ yra puiki programinė įranga, teikianti verslo pranešimų platformą. „Intercom“ naudoja pokalbių robotus ir tiesioginius pokalbius. Tačiau, jei ieškote „Intercom“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.
Atraskite mūsų patogią, universalią pašto dėžutę su daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijomis ir daugiau nei 40 integracijų. Naudodami „LiveAgent“ pamatysite, kad su puikia programine įranga teikiamas puikus klientų aptarnavimas.
Pereikite iš „Intercom“ į „LiveAgent“ per kelias minutes. Mes siūlome pagalbą pereinant iš „Intercom“, kurio metu importuosime visus jūsų duomenis iš „Intercom“ į „LiveAgent“. Tai nemokama ir užtrunka tik 5 minutes.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Sužinokite, kuo „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų
„LiveAgent“ padeda padidinti klientų pasitenkinimą ir pagerinti konversijų rodiklius.
Sumažinkite agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų.
Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, klientų aptarnavimas bus ypač paprastas.
Funkcijos | Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required. | Intercom |
---|---|---|
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests. | LiveAgent offers ticketing. | Intercom offers ticketing. |
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website. | LiveAgent offers Live Chat. | Intercom offers Live Chat. |
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution. | LiveAgent offers Call Center. | Intercom doesn't offer Call Center. |
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content. | LiveAgent offers Self-Service portal. | Intercom offers self-service portal. |
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software. | LiveAgent offers a Facebook integration. | Intercom offers a Facebook integration. |
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software. | LiveAgent offers a Twitter integration. | Intercom offers a Twitter integration. |
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software. | LiveAgent offers a Instagram integration. | Intercom doesn't offer a Instagram integration. |
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software. | LiveAgent offers a Viber integration. | Intercom doesn't offer a Viber integration. |
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles. | LiveAgent offers knowledge base. | Intercom offers knowledge base. |
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base. | LiveAgent offers customer forum. | Intercom offers customer forum. |
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks. | LiveAgent offers automation and rules. | Intercom offers automation and rules. |
API
A set of functions that allow different applications to work together. | LiveAgent offers API functions. | Intercom offers API functions. |
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator. | LiveAgent offers IVR features. | Intercom doesn't offer IVR features. |
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls. | LiveAgent offers video calls. | Intercom doesn't offer video calls. |
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time. | LiveAgent offers unlimited history. | Intercom doesn't offer unlimited history. |
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites. | LiveAgent offers unlimited websites. | Intercom offers unlimited websites. |
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites. | LiveAgent offers unlimited chat buttons. | Intercom doesn't offer unlimited chat buttons. |
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets. | LiveAgent offers unlimited tickets/mails. | Intercom offers unlimited tickets/mails. |
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time. | LiveAgent offers unlimited call recording. | Intercom doesn't offer unlimited call recording. |
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit. | LiveAgent offers unlimited 24/7 support. | Intercom offers unlimited 24/7 support. |
Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. „Intercom“ siūlo 3 skirtingus pagrindinius paketus ir papildomas papildomas funkcijas. „LiveAgent“ siūlo 4 pagrindinius paketus konkurencingomis kainomis ir papildomas funkcijas, tokias kaip socialinių tinklų integracija. Jei ieškote funkcionalios „Intercom“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Turime hibridinį bilietų srautą, „omnichannel“ pašto dėžutę, ataskaitų teikimo ir analizės funkcijas, automatizavimą, žaidimus ir dar daugiau!
Peržiūrėkite naudojimą, statistiką, įvertinkite našumo ataskaitas ir mokykitės iš klientų įvertinimų.
Jei ieškote „Intercom“ alternatyvos, o greitis yra jums svarbi metrika, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – rodymo greitis yra vos 2,5 sekundės.
Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% svetainės lankytojų pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu.
Mūsų programinė įranga yra įvairiakalbė. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai yra puiki „Intercom“ alternatyva. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.
Patikrinkite, kaip mes atrodome, palyginus su „Intercom“, remdamiesi klientų atsiliepimais, esančiais „Capterra“
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
Sužinokite, ką kiti klientai sako apie mus. „LiveAgent“ surinko daugiau nei 2800 atsiliepimų įvairiose programinės įrangos rinkose, tokiose kaip „Capterra“, „Trustpilot“, „GetApp“, „G2“, „Software Advice“.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra alternatyva klientų aptarnavimo programinės įrangos „HelpCrunch“. Tai turi daugiau nei 175 funkcijas ir 40 integracijų, padės jums geriau bendrauti su klientais. Nemokamas 7 dienų arba 30 dienų bandymas.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Su „LiveAgent“ galite pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygį. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir skambučių centre su daugybės funkcijų sprendimu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis