Ieškote „Intercom“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Intercom“ alternatyva rinkoje.


Pradėkite dabar | 14 dienų nemokamai


Pamatykite, kaip tai veikia

Šią paslaugą naudoja

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

„Intercom“ yra puiki programinė įranga, teikianti verslo pranešimų platformą. „Intercom“ naudoja pokalbių robotus ir tiesioginius pokalbius. Tačiau, jei ieškote „Intercom“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

Atraskite mūsų patogią, universalią pašto dėžutę su daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijomis ir daugiau nei 40 integracijų. Naudodami „LiveAgent“ pamatysite, kad su puikia programine įranga teikiamas puikus klientų aptarnavimas.

Pereikite iš „Intercom“ į „LiveAgent“ per kelias minutes. Mes siūlome pagalbą pereinant iš „Intercom“, kurio metu importuosime visus jūsų duomenis iš „Intercom“ į „LiveAgent“. Tai nemokama ir užtrunka tik 5 minutes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kuo „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Union icon

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padeda padidinti klientų pasitenkinimą ir pagerinti konversijų rodiklius.

Increase icon

Padidėjęs našumas

Sumažinkite agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų.

Statistic icon

Daug funkcijų

Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, klientų aptarnavimas bus ypač paprastas.

„Intercom“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Intercom
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing. Intercom offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat. Intercom offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center. Intercom doesn’t offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal. Intercom offers self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration. Intercom offers a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration. Intercom offers a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration. Intercom doesn’t offer a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration. Intercom doesn’t offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base. Intercom offers knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that’s located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum. Intercom offers customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules. Intercom offers automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions. Intercom offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features. Intercom doesn’t offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls. Intercom doesn’t offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don’t expire or delete– you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history. Intercom doesn’t offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites. Intercom offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons. Intercom doesn’t offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails. Intercom offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording. Intercom doesn’t offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support. Intercom offers unlimited 24/7 support.

undraw social notifications ro8o

Galinga „Intercom“ alternatyva

Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. „Intercom“ siūlo 3 skirtingus pagrindinius paketus ir papildomas papildomas funkcijas. „LiveAgent“ siūlo 4 pagrindinius paketus konkurencingomis kainomis ir papildomas funkcijas, tokias kaip socialinių tinklų integracija. Jei ieškote funkcionalios „Intercom“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Turime hibridinį bilietų srautą, „omnichannel“ pašto dėžutę, ataskaitų teikimo ir analizės funkcijas, automatizavimą, žaidimus ir dar daugiau!

Išbandykite jau šiandien

Gaukite savo klientų aptarnavimo apžvalgą

Peržiūrėkite naudojimą, statistiką, įvertinkite našumo ataskaitas ir mokykitės iš klientų įvertinimų.

analytics reporting customer support tool

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „Intercom“ alternatyvos, o greitis yra jums svarbi metrika, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – rodymo greitis yra vos 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% svetainės lankytojų pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu.

Startup Job
undraw connected world wuay

Daug kalbų

Mūsų programinė įranga yra įvairiakalbė. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.

Išbandykite jau šiandien

Kodėl tenkintis kažkuo mažiau?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai yra puiki „Intercom“ alternatyva. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

man and woman receiving awards

„LiveAgent“ ir „Intercom“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome, palyginus su „Intercom“, remdamiesi klientų atsiliepimais, esančiais „Capterra

intercom vs liveagent capterra
Teisinga 2020 01 13

Sužinokite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip savo pageidaujamą „Intercom“ alternatyvą

Sužinokite, ką kiti klientai sako apie mus. „LiveAgent“ surinko daugiau nei 2800 atsiliepimų įvairiose programinės įrangos rinkose, tokiose kaip „Capterra“, „Trustpilot“, „GetApp“, „G2“, „Software Advice“.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Palyginkite mus su kitomis alternatyvomis

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

Susiję straipsniai su„Intercom“ alternatyva
„LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

„LiveAgent“, kuris įsteigtas 2006 m., yra geriausia įvertinta pagalbos centro įranga, aptarnaujanti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, didindami pajamas ir gerinant pasitenkinimą.

„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

"LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x