Šiame tekste aptariamos dviejų klientų aptarnavimo platformų – LiveAgent ir Intercom – funkcijos. Palyginus, detaliai aprašomos ypatybės, kurių vieną ar kitą platformą galima naudoti. LiveAgent siūlo tokias paslaugas kaip bilietų sistema, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, savitarna, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, žinių bazė, klientų forumas, automatika ir taisyklės, API, interaktyvus atsakymas balsu, vaizdo skambučiai, neribota istorija, neribotas svetainių skaičius, neriboti pokalbių mygtukai, neribotas bilietų/laiškų kiekis ir neribotas aptarnavimas 24/7. Intercom teikia bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį internetu, Facebook, Twitter, žinių bazę, klientų forumą, automatiką ir taisykles, API, neribotą svetainių skaičių, neribotą bilietų/laiškų kiekį ir neribotą aptarnavimą 24/7.
Tekste pristatomas LiveAgent, kuri yra klientų aptarnavimo programinė įranga, VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, įeinančių skambučių centro programinė įranga, skundų valdymo sistema, klientų portalo programinė įranga ir el. pašto valdymo programinė įranga. LiveAgent taip pat siūlo mokymo ir informacijos šaltinius bei turi prisijungimo informaciją. Įdiegimo būklė ir kraunamo tekstas taip pat pateikiami.
Klientų aptarnavimo ir pardavimų skambučių centro alternatyva
LiveAgent internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams skambučiams su neprilygstamai mažesnėmis išlaidomis aparatinei įrangai. Platforma nuolat tobulinama ir naujovėmis papildyta nemokamai, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis. Tai yra geriausia alternatyva tiesioginio pokalbio valdikliams, taip pat geriausias sprendimas mažinti bilietų kiekį ir didinti klientų pasitenkinimą bei pardavimus.
LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, kuris siunčia el. laiškus, leidžia pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą ir suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Jo funkcionalumas yra puikus, stabiliai veikia mobiliose platformose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą, kuri padeda naudotojams jį naudoti. Tai geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, turintis gerą kainos ir kokybės santykį. Tai yra pranašesnis už kitus populiaresnius klientų aptarnavimo įrankius, tokius kaip Zendesk, Freshdesk, Desk.com ir kt.
Ieškote „Smartsupp“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra daugiakalbė programa, palaikanti 43 kalbas su pritaikomais valdikliais. Verslo savininkams siūlomi trys puikūs kainų planai su daugybe pažangių įrankių ir funkcijų. Palyginus su konkurentu "Smartsupp", "LiveAgent" gauna daugiau teigiamų klientų atsiliepimų "Capterra" svetainėje. Įsigyti klientų aptarnavimo priemonių nebūtinai brangu, "LiveAgent" programinė įranga pasirūpins visais klientų poreikiais. Tai patvirtina ir bandomoji versija.
Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?
Apklaustųjų nuomone, „LiveAgent“ yra geriausia klientų aptarnavimo sistema, palyginti su „Zendesk“ ir kitomis. Ji gerai veikia mobiliose platformose, turi daugybę funkcijų, taip pat gera kainos ir kokybės santykį. Klientų aptarnavimo komanda teikia puikų aptarnavimą ir įdiegimo pagalbą. Įmonėse ir smulkiuose versluose „LiveAgent“ yra pranašesnis nei „Zendesk“.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis