Padidinkite klientų pasitenkinimą tinkama „Helprace“ pagalbos tarnybos programinės įrangos alternatyva. Patikima bilietų tvarkymo sistema, žinių bazė, pagalba pokalbiu gyvai arba per socialinius tinklus. „LiveAgent“ turi įrankius, padėsiančius jums užtikrinti geriausią klientų aptarnavimą ir padidinti agentų produktyvumą.
Skaitykite toliau apie mūsų intuityvų pagalbos klientams sprendimą ir sužinokite, ar būtent tai yra tinkama „Helprace“ alternatyva jūsų verslui.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Helprace“
|
---|---|---|
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $30/mėnesiui.
|
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
|
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
|
„Helprace“ nesiūlo pokalbio gyvai.
|
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
|
„Helprace“ nesiūlo skambučių centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo savitarnos portalą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo žinių bazę su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
|
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo klientų forumą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $30/agentui/mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
|
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo API funkcijas su planu už $10/mėnesiui.
|
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„Helprace“ nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
|
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
|
„Helprace“ nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotą istoriją su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotas svetaines su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
|
„Helprace“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
|
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
|
„Helprace“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
|
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $10/mėnesiui.
|
Helprace veikė šauniai, tačiau verslai nėra vienodi, tad ir jiems geriausi sprendimai skiriasi. Štai kodėl savo verslui turėtumėte pasirinkti patikimą alternatyvią pagalbos tarnybos programinę įrangą. „LiveAgent“ jūsų klientų aptarnavimo skyriui gali suteikti itin daug naudos.
Mes kalbame apie puikią bilietų tvarkymo sistemą, greičiausią pokalbių gyvai valdiklį, „Facebook Messenger“, „Instagram“, „Viber“ ir kitos socialinės žiniasklaidos palaikymą. Kartu su skambučių centru ir žinių baze mes galime jums pasiūlyti visas priemones, kurių jums reikia norint suteikti geriausią klientų aptarnavimą. Ar norėtumėte išvysti šias priemones veiksme? Tiesiog spustelėkite žemiau ir išbandykite patys!
Greitai veikiantis pokalbio gyvai valdiklis yra vienas naudingiausių įrankių, kuriuos gali turėti pagalbos tarnyba. Mes siūlome jums greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį, kuris užsikrauna vos per 2,5 sekundės. Jame taip pat pateikiamos naudingos funkcijos, tokios kaip rašomo teksto realiu laiku matymas ir svetainės stebėjimas, kad klientų aptarnavimo agentai galėtų susidaryti geresnį bendrą vaizdą.
Norėdami sukurti puikią pagalbos tarnybos programinę įrangą, turėjome suprasti, kaip suteikti geriausią pagalbą savo pačių klientams. Manome, kad tai darome teisingai, todėl savo klientus vedame į priekį rodydami pavyzdį.
Mes siūlome savo klientams visą parą veikiantį klientų aptarnavimą. Galite susisiekti su mumis bet kada prireikus ir mes pasistengsime jums padėti. Pasinaudokite tiesioginiu pokalbiu, atsiųskite mums el. laišką ar paskambinkite mums – pasirinkimas jūsų. Mes siekiame suteikti geriausią aptarnavimą, kad jūs su kitais galėtumėte padaryti tą patį savo klientams. Ar norėtumėte prisijungti prie mūsų laimingų klientų? Spustelėkite žemiau.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
„LiveAgent“ siūlo šias papildomas „Helprace“ funkcijas: pokalbį gyvai, skambučių centrą, socialinių tinklų, pvz., „Facebook“, „Viber“, „Twitter“ ar „Instagram“, integravimą.
Papildomi „LiveAgent“ naudojimo pranašumai, palyginti su „Helprace“, yra didesnis klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, sumažėjusios klientų aptarnavimo išlaidos, retesnis paslaugų nutraukimas ir geresnė agento darbo eiga.
Pereinate iš „Chaport“ į „LiveAgent“?
Tekste apžvelgiama LigeAgent, „Chaport“ ir „LiveAgent“ programinės įrangos, skirtos klientų aptarnavimui, palyginimas ir jų funkcijų aprašymas. LigeAgent siūlo nemokamą bandomąjį laikotarpį, o „LiveAgent“ turi daugybę funkcijų, įskaitant bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį, skambučių centrą, savitarną, jūsų klientų forumo kūrimą, automatizavimą ir taisykles, API ir kt. „Chaport“ taip pat turi keletą funkcijų, bet kai kurių esminių funkcijų neturi ir jų kaina yra šiek tiek aukštesnė.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir bilietų tvarkymo sistema, kuri padeda sumažinti bilietų apkrovą ir gerina aptarnavimo kokybę. Tai yra aukštos kokybės internetinė bilietai sistema, kuri turi aukštą klientų pasitenkinimo lygį. Ši sistema turi daugybę funkcijų, įskaitant bilietų padalijimą, pasirinktinę būseną ir el. pašto valdymą. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą bandymą, o jos apdovanojimai ir pažymėjimai patvirtina jos patikimumą ir vertingumą.
Palaikomi skambinimo įrenginiai
Pasirinkite skambinimo įrenginius, kurie labiausiai tenkina jus ir jūsų agentus. LiveAgent palaiko laisvų rankų įrangą ir mobiliuosius telefonus, ar net naršykles bei skambinimui skirtas telefono aplikacijas.
LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.
Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms
Tekste nagrinėjami įvairūs verslo sektoriai, pristatomi įvairūs sprendimai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, susirasti ir išlaikyti perspektyvius klientus, naudojantis skirtingomis technologijomis ir įrankiais, tokiomis kaip internetiniai pokalbiai, personalizuoti pardavimai, CRM įrankiai ir kt. Taip pat teikiama informacija apie konkretų produktą LiveAgent, apie jo savybes ir galimybes pritaikyti prie konkrečios nišos.
Tekste aprašoma įmonė ir jos teikiamos paslaugos, įskaitant klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Taip pat pateikiama informacija apie partnerių programą, klientų atsiliepimus ir įmonės apdovanojimus. Įmonė taip pat siūlo nemokamą demonstraciją. Paskutinėje dalyje nurodomi kontaktai, socialiniai tinklai ir galimybė prenumeruoti naujienlaiškį. Tekstas apimantis daug skirtingos informacijos.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis