"Covomo" ir "AVMarket" naudojo "LiveAgent" siekdami padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus. Taip pat svarbu rūpintis klientų aptarnavimu ir pasitenkinimo įvertinimu. "LiveAgent" taip pat yra "ConnectWise" alternatyva. 325% padidėjo perkančių klientų konversijų rodiklis po "LiveAgent" įdiegimo.
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ – efektyvus pagalbos centro sprendimas, padedantis aptarnauti klientus įvairiais ryšio kanalais. Teikiami įrankiai: el. paštas ir tiesioginiai pokalbiai.
Perkeliate savo duomenis iš „Zoho Desk“?
Perkelkite agentus, administratorius, vartotojus ir klientus. Bilietus, priedus ir žymas taip pat gali būti perkeliami. Žmonės gali mėgautis puikiu klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų su „Zoho Desk“.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
Papildykite klientų aptarnavimo dokumentaciją įdomiais atsisiunčiamais failais ir naršykite žinių bazės dokumentus su paieškos valdikliu. Tinkinkitės pagal savo prekės ženklą.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis