Žinios yra galia. Įgalinkite savo klientus apsitarnauti patiems ir palengvinkite savo agentų kasdienybę, sukurdami išmanią ir pritaikomą žinių bazę.
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Būkite arčiau klientų ir padėkite jiems su LiveAgent.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Žinių bazė yra vienintelis institucinių žinių šaltinis, kurį jūsų įmonė gali teikti klientams 24/7, su jais tiesiogiai nebendraudama. Iš esmės, tai yra daug turinio turintis katalogas, kuris gali padėti jūsų klientams išspręsti iškilusias problemas ar padėti surasti jų ieškomos informacijos.
Šiais laikais tai yra gana populiari priemonė atsakyti į dažnai pasitaikančius klausimus, todėl jūsų klientams nereikia susisiekti su agentais ir be reikalo laukti eilėje. Vietoje to, agentai gali sukurti klientams skirtą straipsnį ir taip atsakyti į pasikartojantį klausimą.
LiveAgent žinių bazė yra savitarnos portalo dalis. Todėl jūs ne tik galėsite kurti žinių bazės straipsnius, tačiau taip pat galėsite sukurti forumus ir suteikti galimybę savo klientams stebėti jų užklausų būklę ir istoriją.
Užpildykite savo žinių bazę forumais, klientų atsiliepimų laukeliais ir pasinaudokite neribota bilietų istorija.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri suteikia mums galimybę teikti išskirtinį mūsų klientų aptarnavimą.
Peter Komornik, CEO
Žinių bazės platforma gali vaidinti svarbų vaidmenį bendrame jūsų klientų aptarnavime.
Žinių bazės straipsniai yra puikus būdas teikti savitarnos galimybę savo klientams 24/7. Tačiau kas, jei norite pasiūlyti tokią pačią galimybę savo vidinei komandai? LiveAgent viskuo pasirūpins.
LiveAgent vidinės žinių bazės funkcija leidžia jums pritaikyti internetinę biblioteką, kurioje būtų surinkta informacija apie vykstančius procesus, įmonės žinias, įvykius, apdovanojimus, naujas akcijas ir pan.
Vidinė žinių bazė veikia tokiu pačiu principu, kaip ir jūsų klientams skirta žinių bazė. Jūs galite tvarkingai suskirstyti informaciją pagal kategorija ir patalpinti paieškos laukelį, kad jūsų darbuotojai galėtų greitai surasti reikalingą turinį.
Vidinės žinių bazės įrankis ne tik pagerina jūsų darbuotojų produktyvumą ir darbų eigą, tačiau ir jūsų klientų aptarnavimo komandai suteikia galimybę teikti profesionalią pagalbą, be jokių uždelsimų.
LiveAgent forumas yra galingas įrankis, skirtas dalijimuisi žiniomis tarp klientų. Tai yra puiki vieta klientų įsitraukimui ir pagalbos ieškojimui, sprendžiant problemas ir siekiant gauti momentinius atsakymus.
Be to, įmonės gali sukurti vidinius forumus, kurie ženkliai pagerina komandų bendradarbiavimą. Pavyzdžiui, vidinis forumas gali būti puiki terpė su kolegomis aptarti sprendimus ir pasiūlymus. Darbuotojai taip pat gali peržiūrėti buvusius klausimus, į kuriuos atsakė jų kolegos.
Atsiliepimai yra būtina ir nepakeičiama kiekvieno verslo dalis. Net jei jūs jo ir nenorite, jis vis tiek yra. Jūsų įmonė į klientų atsiliepimus turėtų žvelgti kaip į įrankį, kuris pagerintų jūsų produktus/paslaugas ir paskatintų augimą. Be to, suteikdami progą savo klientams palikti atsiliepimą, jūs leisite jiems pasijausti išgirstais ir padidinsite klientų lojalumą.
LiveAgent siūlo lengvai naudojamą ir pritaikomą atsiliepimų mygtuką – dar vieną galingą funkciją, kuri įspėja lankytojus palikti atsiliepimą / pasiūlymą. Tokiu būdu jūsų įmonė parodo, kad ji yra atvira klientų atsiliepimams ir stengiasi atitikti klientų poreikius.
Yra labai svarbu turėti galingą paieškos laukelį, kad jūsų klientai galėtų greitai ir paprastai surasti ieškomą informaciją. Savo žinių bazės organizavimas pagal kategorijas yra puikus būdas palengvinti paieškai, tačiau dauguma klientų neskirs tiek laiko, kad surastų jiems reikalingą straipsnį.
Be to, svarbu atsiminti, kad nepakanka vien tik turėti kokybišką žinių bazę. Jei lankytojai negalės surasti jiems reikalingo turinio, jie greičiausiai be reikalo bandys susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo atstovais. Todėl nenuvertinkite kokybiškos, žinių bazėje esančios, paieškos funkcionalumo ir peržiūrėkite lengvai naudojamą LiveAgent paieškos laukelį, su keliomis pritaikymo parinktimis.
Turėdami efektyvią žinių bazę, padedate savo klientas surasti reikalingą turinį. Tačiau turėtumėte pagalvoti ir apie savo darbuotojus. Patogus žinių bazės įrankio prietaisų skydelis yra dar viena esminė ypatybė, kurią reikėtų tinkamai įvertinti.
LiveAgent sąsaja leidžia jūsų agentams kurti naujus straipsnius turint mažai arba iš viso neturint patirties. Pasiruošę išbandyti? Išbandykite nemokamą demonstracinę versiją ir įsitikinkite patys.
Visa internetinės žinių bazės programinės įrangos sprendimo taikymo esmė yra paieškos palengvinimas. Kuo daugiau turinio sukuria jūsų įmonė, tuo jis labiau tampa chaotišku. LiveAgent jums suteikia galimybę sukurti kategorijas, kad jūsų klientai nepasiklystų turinio gausoje.
Klientų aptarnavimo departamentams su klientais dažnai tenka dalintis prisegtais failais, tokiais kaip PDF ar mokomaisiais vaizdo įrašais. Dėl to, labai naudinga turėti žinių valdymo programinę įrangą, kuri suteiktų tokią funkciją ir jums nebereikėtų patirti vargo, siunčiant klientui dokumentą per “google drive”. Vietoje to, jūs paprasčiausiai galite sukurti atitinkamą straipsnį, kuriame jau būtų įkeltas reikalingas failas.
Kelios žinių bazės praverčia tada, kai jūsų įmonė parduoda kelis atskirus produktus, turi skirtingus prekės ženklus, ar teikia kelias nepriklausomas paslaugas. Viena LiveAgent paskyra suteikia jums galimybę sukurti neribotą žinių bazių kiekį, kur kieviena iš jų turėtų individualų dizainą, nustatymus ir turinį.
Aprūpinkite savo klientus trokštamomis žiniomis, teikdami puikius informacinius vadovus.
Žinių bazės kūrimas neturi būti sudėtingas. Viskas ką jums reikia padaryti, tai sukurti tam tikras kategorijas, kurios palengvintų tinklapio naršymą. Tuomet šias kategorijas užpildykite turiniu, naudodamiesi integruotu WYSIWYG redaktoriumi. Pagražinkite turinį pasirinktomis antraštėmis, spalvomis, stiliais ir paveikslėliais ir tokiu būdu pagerinkite savo straipsnių struktūrą. Būti prieinamu ir pasiekiamu nėra labai sudėtinga.
Žinios yra galia. Tačiau jų pateikimas klientams nebūtinai turi kainuoti jums šimtus dolerių. Mūsų kainodara sukurta galvojant apie tai, todėl mūsų žinių bazės sistema yra pateikiama kartu su mūsų pigiausiai kainuojančiu planu.
Most Popular
Žinių bazės portalas yra tik ledkalnio viršūnė. Pasiekite savo pilnas galimybes su LiveAgent daugiakanale pagalbos tarnybos programine įranga.
Naudojant LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai ir socialinės žiniasklaidos paminėjimai atsidurs vienoje universalioje pašto dėžutėje. Skaityti daugiau…
Internetinių pokalbių palaikymas yra pagrindinis bet kurios įmonės sėkmingos klientų pritraukimo strategijos komponentas. Skaityti daugiau…
Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalio pagalbos tarnybos sprendimo dalį. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefono skambučius iš jūsų interneto svetainės ar telefono linijos. Skaityti daugiau…
Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras į LiveAgent ir atsakinėkite į komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” pranešimus, tiesiai iš savo paskyros. Skaityti daugiau…
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti jūsų verslo partnerių laimę.
70% klientų, prieš kreipdamiesi į pagalbos tarnybą, bando patys ieškoti atsakymų. Paruoškite žinių bazę ir vos keliais paspaudimais, be jokio kodavimo, sukurkite kategorijas ir straipsnius, bei juos pritaikykite prie savo įmonės dizaino.
Padėkite net ir neprisijungę
Sklandus klientų aptarnavimas ir pagalba
Vidinės žinios įmonėje
Pasiekiama 24/7/365
Galimybė gauti atsakymus patiems
Greičiausia pagalba klientams
Jei jūsų įmonė veikia tarptautiniu mastu, pagalbos teikimas nesamdant papildomų agentų, gali būti tikras iššūkis. LiveAgent žinių bazės sprendimas yra puikus būdas teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse.
Viskas, ką reikia atlikti jūsų verslui, tai sukurti būtinus straipsnius ir pateikti juos tokiomis kalbomis, kuriomis reikalinga pagalba. Šis sprendimas gali pagerinti klientų patirtį ir pasitenkinimą.
Priklausomai nuo jūsų įmonės dydžio, kiekvienai kalbai galite sukurti kategoriją, tačiau jei pageidaujate kurti platų turinį, mes siūlome sukurti kelias žinių bazes. Be to, tokią pačią taktiką galite taikyti ir kurdami savo vidinę įmonės žinių bazę.
Taigi, jei turite tarptautinę įmonę, jūs galite užtikrinti, kad jūsų darbuotojai neatsiliktų nuo įmonės naujienų, produktų/paslaugų atnaujinimų ir pan.
Jūs geriausiai pažįstate savo klientus. Suteikite jiems reikalingą informaciją ir skirkite dėmesio jų pasitenkinimui.
Gerai parašyti žinių bazės straipsniai suteikia greičiausią pagalbą jūsų klientams. Kurkite, apipavidalinkite ir redaguokite straipsnius su WYSIWYG redaktoriumi.
Pasimetę klientai gali nutraukti sutartis. Norėdami nuo to apsisaugoti, kaip dalį savo pagalbos portalo, sukurkite DUK (dažniausiai užduodamus klausimus) ir techninius produkto vadovus.
Norite teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, turėdami ribotus išteklius? Sukurkite žinių bazę ir sumažinkite gaunamų pokalbių ir el. laiškų kiekį.
Žinių bazės programinė įranga, dar vadinama pagalbos dokumentacijos programine įranga, vienoje vietoje fiksuoja, saugo ir dalinasi jūsų svarbia informacija,kuri lengvai pasiekiama jūsų klientams. Ši internetinė savitarnos duomenų bazė suteikia greičiausią ir patogiausią pagalbą kiekvienam ieškančiam informacijos apie jūsų produktus.
Ji teikia pagalbą jūsų klientams net ir tada, kai jūsų agentai nėra prisijungę, todėl gerai tvarkoma žinių bazė gali sutaupyti daug jūsų įmonės laiko ir išteklių.
Tinkinimo parinktis suteikia galimybę sukurti ogranizuotą struktūrą ir nesudėtingai pridėti naują turinį. Tai tik vieni iš pagrindinių komponentų, apie kuriuos galvoja įmonės, renkantis žinių bazės sistemą. Gerai parinkta žinių valdymo programinė įranga turi be jokių problemų integruotis į jūsų kitus klientų aptarnavimo kanalus ir teikti klientams sklandžią patirtį. LiveAgent žinių bazės programinė įranga yra klientų portalo dalis, esanti daugiakanlėje pagalbos tarnybos programinėje įrangoje.
Prisijunkite prie tūkstančių įmonių, kurios pasitiki LiveAgent, kad pasidalintų savo žiniomis su klientais.
LiveAgent žinių bazės programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir suteikia beveik 200 funkcijų.
Žinių bazės įrankiai leidžia jūsų klientams patiems rasti atsakymus į rūpimus klausimus, nesikreipiant į jūsų pagalbos tarnybos agentus. Žinių bazes galima rasti įmonių interneto svetainėse, DUK, forumų ar "how-to" straipsnių forma.
Žinių bazės valdymas yra programinė įranga, sukurta duomenų bazių valdymui ir jūsų vartotojų pagalbai. Žinių bazėse pateikiami "how-to" straipsniai, DUK ir forumai.
Pirmasis žingsnis kuriant žinių bazę yra apsispręsti, kokią informaciją joje norėsite talpinti. Tuomet nuspręsti dėl jos struktūros ir pradėti kurti savo pirmuosius straipsnius. Pridėkite vaizdinės medžiagos, tokios kaip ekrano nuotraukų ar mokomųjų vaizdo įrašų ir padarykite savo turinį draugiškesniu. Pridėkite DUK ir forumus. Viešinkite savo žinių bazę ir gaukite vartotojų atsiliepimus bei pasiūlymus, kad galėtumėte įvertinti, kuo galite papildyti savo žinių bazę.
Žinių bazės programinė įranga yra kompleksinio pagalbos tarnybos sprendimo dalis. Tai yra savitarnos būdas, jūsų svetainės lankytojams ar klientams. Be to, jūsų įmonė gali kurti straipsnius, forumus ir pasiūlymų lentas, kad pagerintų klientų patirtį.
Kiekviena paskyra teikiama su nemokamu Klientų Portalo/Žinių bazės pavyzdžiu, kurį galite visiškai keisti pagal savo nustatymus. Norėdami jį pritaikyti, eikite į Kliento Portalas>Bendras>Nustatymai.
Žinių bazės yra svarbios, nes jos sumažina klientų aptarnavimo agentų darbo krūvį ir taupo klientų laiką. Vietoje to, kad klientai kreiptųsi į įmonę ir lauktų atsakymo, jie gali į nieką nesikreipdami greitai surasti reikiamą atsakymą internete.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
LiveAgent yra kompleksinė programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui. Šis produktas apima bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centrų programinę įrangą, socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinę įrangą, žinių bazės ir klientų portalo programinę įrangą. Produkto funkcijos apima skambučių įrašymo, perskambinimo, skundų valdymo, klientų bendravimo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent taip pat siūlo virtualaus telefono programinę įrangą ir pagalbos dokumentacijos programinę įrangą. Tai yra nemokamas produktas, taip pat siūlomi mokami planai. LiveAgent yra vertinamas už savo funkcijas ir galimybę prisitaikyti prie daugybės verslo vertimų ir pramonės sričių.
Techninis aptarnavimas internetu
Techninis aptarnavimas internetu – tai pagalba, teikiama klientams internetu. Ji gali būti teikiama įvairiais kanalais: pokalbiais, el. paštu ir kt.
Bilietų tvarkymo programinė įranga
Bilietų tvarkymo programinė įranga yra sistema, kuri palengvina klientų problemų sprendimą. Tai paprastesnis būdas nei klientų problemų sprendimas el. paštu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis