Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.
El. pašto valdymo programinė įranga
LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. El. pašto rinkodara LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Tai suteikia daug daugiau saugumo jums ir visai jūsų komandai.
LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos ir paslaugas klientų aptarnavimui, įskaitant skambučių centro programinę įrangą ir kompiuterinės telefonijos integraciją. Su stumiamaisiais pranešimais, skambučių žurnalais ir IVR, jūsų klientų aptarnavimas taps efektyvesnis. Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą ir išbandykite funkcijas.
Klientų aptarnavimo programinė įranga
Klientų aptarnavimo programinė įranga suteikia lanksčias bendravimo ir el. pašto įgūdžiais pagrįstas nukreipimo parinktis, tinkinamus el. pašto šablonus, klientų segmentavimo parinktis ir SLA stebėjimą. Tai padeda organizuoti klientų bendravimą ir saugoti duomenis, užtikrinant efektyvų klientų aptarnavimą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Mažmeninės Prekybos Sektoriui
LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta nekilnojamojo turto agentams ir smulkioms bei vidutinėms įmonėms pagerinti klientų aptarnavimą ir padidinti pardavimus. Jų paslaugą naudoja daugiau nei 30% sėkmingų įmonių, o nemokamas bandymas gali trukti 7 arba 30 dienų. Su LiveAgent galima tvarkyti ryšius su klientais tiesiai iš pagalbos centro ir sukurti daugiau pardavimo galimybių.
Sukurkite gerovę su klientų sėkmės programine įranga
Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga leidžia pritaikyti daugiau nei 40 kalbų, suteikia galimybę keisti bendravimo formas ir padidino klientų konversijų rodiklį 325%. Tai ekonomiškas ir lankstus sprendimas.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.