Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgalinkite klientus su momentiniais atsakymais

Nesudėtingai kurkite išsamias žinių saugyklas ir DUK.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Žinių bazės programinė įranga, geresnei savitarnai

Žinios yra galia. Įgalinkite savo klientus apsitarnauti patiems ir palengvinkite savo agentų kasdienybę, sukurdami išmanią ir pritaikomą žinių bazę.

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Būkite arčiau klientų ir padėkite jiems su LiveAgent.

Kas yra žinių bazė?

Žinių bazė yra vienintelis institucinių žinių šaltinis, kurį jūsų įmonė gali teikti klientams 24/7, su jais tiesiogiai nebendraudama. Iš esmės, tai yra daug turinio turintis katalogas, kuris gali padėti jūsų klientams išspręsti iškilusias problemas ar padėti surasti jų ieškomos informacijos.

Šiais laikais tai yra gana populiari priemonė atsakyti į dažnai pasitaikančius klausimus, todėl jūsų klientams nereikia susisiekti su agentais ir be reikalo laukti eilėje. Vietoje to, agentai gali sukurti klientams skirtą straipsnį ir taip atsakyti į pasikartojantį klausimą.

LiveAgent žinių bazė yra savitarnos portalo dalis. Todėl jūs ne tik galėsite kurti žinių bazės straipsnius, tačiau taip pat galėsite sukurti forumus ir suteikti galimybę savo klientams stebėti jų užklausų būklę ir istoriją. 

Žinių bazė yra kompleksinė klientų portalo dalis

Užpildykite savo žinių bazę forumais, klientų atsiliepimų laukeliais ir pasinaudokite neribota bilietų istorija.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri suteikia mums galimybę teikti išskirtinį mūsų klientų aptarnavimą.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 nesudėtingi žingsniai, kaip paruošti žinių bazės programinę įrangą

Žinių bazės platforma gali vaidinti svarbų vaidmenį bendrame jūsų klientų aptarnavime.

Kokios yra pažangios žinių bazės funkcijos?

internal knowledge base

Vidinė žinių bazė

Žinių bazės straipsniai yra puikus būdas teikti savitarnos galimybę savo klientams 24/7. Tačiau kas, jei norite pasiūlyti tokią pačią galimybę savo vidinei komandai? LiveAgent viskuo pasirūpins.

LiveAgent vidinės žinių bazės funkcija leidžia jums pritaikyti internetinę biblioteką, kurioje būtų surinkta informacija apie vykstančius procesus, įmonės žinias, įvykius, apdovanojimus, naujas akcijas ir pan.

Vidinė žinių bazė veikia tokiu pačiu principu, kaip ir jūsų klientams skirta žinių bazė. Jūs galite tvarkingai suskirstyti informaciją pagal kategorija ir patalpinti paieškos laukelį, kad jūsų darbuotojai galėtų greitai surasti reikalingą turinį.

Vidinės žinių bazės įrankis ne tik pagerina jūsų darbuotojų produktyvumą ir darbų eigą, tačiau ir jūsų klientų aptarnavimo komandai suteikia galimybę teikti profesionalią pagalbą, be jokių uždelsimų. 

Forumas

LiveAgent forumas yra galingas įrankis, skirtas dalijimuisi žiniomis tarp klientų. Tai yra puiki vieta klientų įsitraukimui ir pagalbos ieškojimui, sprendžiant problemas ir siekiant gauti momentinius atsakymus.

Be to, įmonės gali sukurti vidinius forumus, kurie ženkliai pagerina komandų bendradarbiavimą. Pavyzdžiui, vidinis forumas gali būti puiki terpė su kolegomis aptarti sprendimus ir pasiūlymus. Darbuotojai taip pat gali peržiūrėti buvusius klausimus, į kuriuos atsakė jų kolegos. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Atsiliepimai ir Pasiūlymai

Atsiliepimai yra būtina ir nepakeičiama kiekvieno verslo dalis. Net jei jūs jo ir nenorite, jis vis tiek yra. Jūsų įmonė į klientų atsiliepimus turėtų žvelgti kaip į įrankį, kuris pagerintų jūsų produktus/paslaugas ir paskatintų augimą. Be to, suteikdami progą savo klientams palikti atsiliepimą, jūs leisite jiems pasijausti išgirstais ir padidinsite klientų lojalumą.

LiveAgent siūlo lengvai naudojamą ir pritaikomą atsiliepimų mygtuką – dar vieną galingą funkciją, kuri įspėja lankytojus palikti atsiliepimą / pasiūlymą. Tokiu būdu jūsų įmonė parodo, kad ji yra atvira klientų atsiliepimams ir stengiasi atitikti klientų poreikius.  

Paieškos valdiklis

Yra labai svarbu turėti galingą paieškos laukelį, kad jūsų klientai galėtų greitai ir paprastai surasti ieškomą informaciją. Savo žinių bazės organizavimas pagal kategorijas yra puikus būdas palengvinti paieškai, tačiau dauguma klientų neskirs tiek laiko, kad surastų jiems reikalingą straipsnį.

Be to, svarbu atsiminti, kad nepakanka vien tik turėti kokybišką žinių bazę. Jei lankytojai negalės surasti jiems reikalingo turinio, jie greičiausiai be reikalo bandys susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo atstovais. Todėl nenuvertinkite kokybiškos, žinių bazėje esančios, paieškos funkcionalumo ir peržiūrėkite lengvai naudojamą LiveAgent paieškos laukelį, su keliomis pritaikymo parinktimis. 

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Patogus prietaisų skydelis

Turėdami efektyvią žinių bazę, padedate savo klientas surasti reikalingą turinį. Tačiau turėtumėte pagalvoti ir apie savo darbuotojus. Patogus žinių bazės įrankio prietaisų skydelis yra dar viena esminė ypatybė, kurią reikėtų tinkamai įvertinti.

LiveAgent sąsaja leidžia jūsų agentams kurti naujus straipsnius turint mažai arba iš viso neturint patirties. Pasiruošę išbandyti? Išbandykite nemokamą demonstracinę versiją ir įsitikinkite patys.

Kategorijos

Visa internetinės žinių bazės programinės įrangos sprendimo taikymo esmė yra paieškos palengvinimas. Kuo daugiau turinio sukuria jūsų įmonė, tuo jis labiau tampa chaotišku. LiveAgent jums suteikia galimybę sukurti kategorijas, kad jūsų klientai nepasiklystų turinio gausoje. 

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Priedai

Klientų aptarnavimo departamentams su klientais dažnai tenka dalintis prisegtais failais, tokiais kaip PDF ar mokomaisiais vaizdo įrašais. Dėl to, labai naudinga turėti žinių valdymo programinę įrangą, kuri suteiktų tokią funkciją ir jums nebereikėtų patirti vargo, siunčiant klientui dokumentą per “google drive”. Vietoje to, jūs paprasčiausiai galite sukurti atitinkamą straipsnį, kuriame jau būtų įkeltas reikalingas failas.

Keletas žinių bazių

Kelios žinių bazės praverčia tada, kai jūsų įmonė parduoda kelis atskirus produktus, turi skirtingus prekės ženklus, ar teikia kelias nepriklausomas paslaugas. Viena LiveAgent paskyra suteikia jums galimybę sukurti neribotą žinių bazių kiekį, kur kieviena iš jų turėtų individualų dizainą, nustatymus ir turinį.

Aprūpinkite savo klientus trokštamomis žiniomis, teikdami puikius informacinius vadovus.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Galingas WYSIWYG redaktorius

Žinių bazės kūrimas neturi būti sudėtingas. Viskas ką jums reikia padaryti, tai sukurti tam tikras kategorijas, kurios palengvintų tinklapio naršymą. Tuomet šias kategorijas užpildykite turiniu, naudodamiesi integruotu WYSIWYG redaktoriumi. Pagražinkite turinį pasirinktomis antraštėmis, spalvomis, stiliais ir paveikslėliais ir tokiu būdu pagerinkite savo straipsnių struktūrą. Būti prieinamu ir pasiekiamu nėra labai sudėtinga.

Teisinga žinių bazės programinė įranga

Žinios yra galia. Tačiau jų pateikimas klientams nebūtinai turi kainuoti jums šimtus dolerių. Mūsų kainodara sukurta galvojant apie tai, todėl mūsų žinių bazės sistema yra pateikiama kartu su mūsų pigiausiai kainuojančiu planu.

Ticket

Ticket

For small businesses and professional marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium-sized businesses and professional agencies

$29/mo

Kitos esminės LiveAgent funkcijos

Žinių bazės portalas yra tik ledkalnio viršūnė. Pasiekite savo pilnas galimybes su LiveAgent daugiakanale pagalbos tarnybos programine įranga.

Naudojant LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai ir socialinės žiniasklaidos paminėjimai atsidurs vienoje universalioje pašto dėžutėje. Skaityti daugiau…

Internetinių pokalbių palaikymas yra pagrindinis bet kurios įmonės sėkmingos klientų pritraukimo strategijos komponentas. Skaityti daugiau…

Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalio pagalbos tarnybos sprendimo dalį. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefono skambučius iš jūsų interneto svetainės ar telefono linijos. Skaityti daugiau…

Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras į LiveAgent ir atsakinėkite į komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” pranešimus, tiesiai iš savo paskyros. Skaityti daugiau…

Daugiau nei 30 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti jūsų verslo partnerių laimę.

Kodėl žinių bazės sistema?

70% klientų, prieš kreipdamiesi į pagalbos tarnybą, bando patys ieškoti atsakymų. Paruoškite žinių bazę ir vos keliais paspaudimais, be jokio kodavimo, sukurkite kategorijas ir straipsnius, bei juos pritaikykite prie savo įmonės dizaino.

Business pages

Privalumai verslui

Padėkite net ir neprisijungę

Sklandus klientų aptarnavimas ir pagalba

Vidinės žinios įmonėje

ticketing software powerful collaboration

Klientų privalumai

Pasiekiama 24/7/365

Galimybė gauti atsakymus patiems

Greičiausia pagalba klientams

Person speaking multiple languages

Daugiakalbis palaikymas

Jei jūsų įmonė veikia tarptautiniu mastu, pagalbos teikimas nesamdant papildomų agentų, gali būti tikras iššūkis. LiveAgent žinių bazės sprendimas yra puikus būdas teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse.

Viskas, ką reikia atlikti jūsų verslui, tai sukurti būtinus straipsnius ir pateikti juos tokiomis kalbomis, kuriomis reikalinga pagalba. Šis sprendimas gali pagerinti klientų patirtį ir pasitenkinimą.

Priklausomai nuo jūsų įmonės dydžio, kiekvienai kalbai galite sukurti kategoriją, tačiau jei pageidaujate kurti platų turinį, mes siūlome sukurti kelias žinių bazes. Be to, tokią pačią taktiką galite taikyti ir kurdami savo vidinę įmonės žinių bazę.

Taigi, jei turite tarptautinę įmonę, jūs galite užtikrinti, kad jūsų darbuotojai neatsiliktų nuo įmonės naujienų, produktų/paslaugų atnaujinimų ir pan.

Kodėl įmonėms reikalingas
žinių bazės sprendimas?

Jūs geriausiai pažįstate savo klientus. Suteikite jiems reikalingą informaciją ir skirkite dėmesio jų pasitenkinimui.

Clock icon

Nekantrūs klientai, ieškantys pagalbos

Gerai parašyti žinių bazės straipsniai suteikia greičiausią pagalbą jūsų klientams. Kurkite, apipavidalinkite ir redaguokite straipsnius su WYSIWYG redaktoriumi.

Lost icon

Pasimetę ir sunerimę klientai

Pasimetę klientai gali nutraukti sutartis. Norėdami nuo to apsisaugoti, kaip dalį savo pagalbos portalo, sukurkite DUK (dažniausiai užduodamus klausimus) ir techninius produkto vadovus.

Clock icon

Perkrauta klientų pagalba

Norite teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, turėdami ribotus išteklius? Sukurkite žinių bazę ir sumažinkite gaunamų pokalbių ir el. laiškų kiekį.

Kas yra žinių bazės programinė įranga?

Žinių bazės programinė įranga, dar vadinama pagalbos dokumentacijos programine įranga, vienoje vietoje fiksuoja, saugo ir dalinasi jūsų svarbia informacija,kuri lengvai pasiekiama jūsų klientams. Ši internetinė savitarnos duomenų bazė suteikia greičiausią ir patogiausią pagalbą kiekvienam ieškančiam informacijos apie jūsų produktus.

Ji teikia pagalbą jūsų klientams net ir tada, kai jūsų agentai nėra prisijungę, todėl gerai tvarkoma žinių bazė gali sutaupyti daug jūsų įmonės laiko ir išteklių.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kaip išsirinkti teisingą žinių bazės įrankį

Tinkinimo parinktis suteikia galimybę sukurti ogranizuotą struktūrą ir nesudėtingai pridėti naują turinį. Tai tik vieni iš pagrindinių komponentų, apie kuriuos galvoja įmonės, renkantis žinių bazės sistemą. Gerai parinkta žinių valdymo programinė įranga turi be jokių problemų integruotis į jūsų kitus klientų aptarnavimo kanalus ir teikti klientams sklandžią patirtį. LiveAgent žinių bazės programinė įranga yra klientų portalo dalis, esanti daugiakanlėje pagalbos tarnybos programinėje įrangoje.

Prisijunkite prie sėkmingų įmonių klubo

Prisijunkite prie tūkstančių įmonių, kurios pasitiki LiveAgent, kad pasidalintų savo žiniomis su klientais.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
winners ao2o

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

LiveAgent žinių bazės programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir suteikia beveik 200 funkcijų.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

DUK

Kas yra žinių bazės įrankiai?

Žinių bazės įrankiai leidžia jūsų klientams patiems rasti atsakymus į rūpimus klausimus, nesikreipiant į jūsų pagalbos tarnybos agentus. Žinių bazes galima rasti įmonių interneto svetainėse, DUK, forumų ar "how-to" straipsnių forma.

Kas yra žinių bazės valdymas?

Žinių bazės valdymas yra programinė įranga, sukurta duomenų bazių valdymui ir jūsų vartotojų pagalbai. Žinių bazėse pateikiami "how-to" straipsniai, DUK ir forumai.

Kaip sukurti žinių bazę?

Pirmasis žingsnis kuriant žinių bazę yra apsispręsti, kokią informaciją joje norėsite talpinti. Tuomet nuspręsti dėl jos struktūros ir pradėti kurti savo pirmuosius straipsnius. Pridėkite vaizdinės medžiagos, tokios kaip ekrano nuotraukų ar mokomųjų vaizdo įrašų ir padarykite savo turinį draugiškesniu. Pridėkite DUK ir forumus. Viešinkite savo žinių bazę ir gaukite vartotojų atsiliepimus bei pasiūlymus, kad galėtumėte įvertinti, kuo galite papildyti savo žinių bazę.

Kas yra žinių bazės programinė įranga?

Žinių bazės programinė įranga yra kompleksinio pagalbos tarnybos sprendimo dalis. Tai yra savitarnos būdas, jūsų svetainės lankytojams ar klientams. Be to, jūsų įmonė gali kurti straipsnius, forumus ir pasiūlymų lentas, kad pagerintų klientų patirtį.

Kaip LiveAgent sukurti žinių bazę?

Kiekviena paskyra teikiama su nemokamu Klientų Portalo/Žinių bazės pavyzdžiu, kurį galite visiškai keisti pagal savo nustatymus. Norėdami jį pritaikyti, eikite į Kliento Portalas>Bendras>Nustatymai.

Kodėl žinių bazė yra svarbu?

Žinių bazės yra svarbios, nes jos sumažina klientų aptarnavimo agentų darbo krūvį ir taupo klientų laiką. Vietoje to, kad klientai kreiptųsi į įmonę ir lauktų atsakymo, jie gali į nieką nesikreipdami greitai surasti reikiamą atsakymą internete.

You Will Be in Good Hands!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai