Pagalbos centro programinė įranga įmonių verslui
"LiveAgent" siūlo pagalbos centro programinę įrangą, pritaikytą individualiems poreikiams, kad atitiktų verslo įmonių vidaus politiką ir procesus. Naudojant realaus laiko rašymo peržiūros funkciją, didelės įmonės greitai atgauna investicijas. Taip pat siūloma momentinių pranešimų paslauga, leidžianti supaprastinti bendravimą su klientais, įskaitant tarptautinius klientus.
Pagalbos centro programinė įranga agentūroms
LiveAgent yra programinė įranga, kuri padeda mažoms ir vidutinėms įmonėms pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui. Jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių, o nemokamas bandymas gali trukti 7 arba 30 dienų. LiveAgent siūlo alternatyvą Jira ir Olark pagalbos centro sprendimams, taip pat apskaitos ir teisės verslo pagalbos tarnybos programinę įrangą. 2019 metais jie buvo labiausiai vertinama pagalbos tarnybos programine įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms.
Pagalbos centro programinė įranga verslininkams
LiveAgent siūlo verslo savininkams ir laisvai samdomiems darbuotojams pagalbos centro programinę įrangą. Ši paslauga padeda pagerinti klientų patirtį ir padidinti pajamas išlaikant ištikimus klientus jūsų prekės ženklui. Su LiveAgent taip pat galima padidinti pasitenkinimą klientų ir pagerinti atsakymų greitį. Su 30 dienų nemokamu bandymu ir paprastu registracijos procesu LiveAgent yra lengvai pasiekiama pagalbos centro programinė įranga.
Pagalbos centro programinė įranga smulkiajam verslui
Ši paslauga padeda padidinti pardavimus ir klientų patirtį, pagerinti pasitenkinimą ir padidinti klientams teikiamą vertę. Tai taip pat gali padidinti pajamas išlaikant ištikimų klientų jūsų prekės ženklui. „LiveAgent“ yra programa pagalbos centrui, skirta mažosioms įmonėms, kuri gali būti nemokamai išbandyta 7 ar 30 dienų laikotarpiui.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuriame yra integruotos VoIP telefono, skundų ir el. pašto valdymo sistemos. Taip pat galite naudoti savitarnos programinę įrangą ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. LiveAgent taip pat turi mokymosi galimybę ir klientų portalo programinę įrangą. Jie turi pagalbos portalą ir duomenų migracijos galimybę. LiveAgent gali būti integruotas su daugeliu kitų programų ir yra siūlomi nemokami bandymai. Visiškai pritaikyta klientams, norintiems pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis