Teisingas pasirinkimas vyriausybėms

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga vyriausybei

Prisijunkite prie 100 vyriausybinių organizacijų, naudojančių „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčią ir geriausiai įvertintą SVĮ pagalbos centro programinę įrangą 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Tegul sistema būna paprasta ir efektyvi

Valstybinės institucijos kasdien sprendžia piliečių klausimus. Išlaikyti tvarką kelių dešimčių skyrių užklausose gali būti gana sunku. Pasinaudokite „LiveAgent“ galimybėmis ir išspręskite jų užklausas greičiau nei bet kada. Skaitmeninė ekonomika ir viešosios institucijos vaidina svarbų vaidmenį šiuolaikiniame pasaulyje. Jūs pradžiuginsite savo piliečius, kai galėsite jiems padėti greičiau.

Organizuokite visus savo skyrius

Vyriausybės institucijų komunikacija dažnai valdoma atsakant į el. laiškus iš el. pašto programos, todėl neįmanoma veiksmingai dalytis komunikacija tarp darbuotojų ir kelių komandų. Įdiekite „LiveAgent“, kad visos jūsų užklausos būtų paskirstytos atskiriems skyriams, o visos naujos užklausos būtų įtrauktos į vieną el. pašto grandinę, neperpildant jūsų el. pašto paskyrų.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Užkirskite kelią painiavai

Pripažinkime – mokesčių deklaravimo dokumentų pildymas niekam labai nepatinka. Jie yra ilgi ir mokesčių mokėtojų galvoje gali kilti daug klausimų. Įdiegus žinių bazę su DUK ir atitinkamu turiniu, susietu su tiesioginiu pokalbiu realiuoju laiku, gaunamas puikus derinys.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų vyriausybinei institucijai bus naudinga įdiegti „LiveAgent“?

Išspręskite daugiau bilietų

Pateikite žaibiškus atsakymus tiesioginiame pokalbyje CRM įžvalgų, vidinių žinių bazių ir trečiųjų šalių integracijų dėka.

Mokykitės iš duomenų

Naudodami analizę stebėkite savo našumą, nustatykite pasikartojančias problemas ir gaukite veiksmingas įžvalgas bei tobulinimo planus.

Integracija ir sinchronizavimas

Sumažinkite duomenų įvedimo laiką 30% tiesiog integruodami kasdien naudojamus įrankius į mūsų pagalbos centro programinę įrangą.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektyvus klientų aptarnavimas

„LiveAgent“ puikiai tinka jūsų valstybinei institucijai kaip pagalbos tarnyba. Jei jums reikia greitai, tiksliai ir efektyviai aptarnauti klientus, būtina įdiegti daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą. Leiskite „LiveAgent“ visą gaunamą komunikaciją paversti bilietais, kad viskas būtų geriau valdoma ir automatizuojama.

Aukščiausi saugumo standartai

„LiveAgent“ siūlo naujausius saugumo standartus, atitinkančius naujausius reikalavimus. Jūsų privatus bendravimas yra saugus ir užšifruotas ES ar JAV, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus. „LiveAgent“ visiškai atitinka GDPR.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizavimas ir ataskaitų teikimas

Automatizuokite pasikartojančias užduotis naudodami pažangų „LiveAgent“ automatizavimą ir veiksmų ar laiko suaktyvintas taisykles. Leiskite sistemai nukreipti bilietus tinkamam asmeniui ar skyriui. Pridėkite pastabų, žymų ar pasirinktinių parametrų, kad surinktumėte papildomų duomenų ir pateiktumėte tikslesnes ataskaitas.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite profesionalaus pagalbos centro planą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Ko gi laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų pasinaudoję mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl vyriausybinės organizacijos turėtų naudoti pagalbos centro programinę įrangą?

Pagalbos centro programinė įranga užtikrina gerai organizuotą darbo eigą visuose jūsų skyriuose. Be to, ji automatizuoja veiksmus, motyvuoja darbuotojus ir pateikia analizės ataskaitas bet kuriam vadovui. Todėl vadovas gali nedelsdamas išspręsti visas pagrindines problemas.

Kaip vyriausybės organizacijos gali gauti naudos iš pagalbos centro programinės įrangos?

Pagalbos centro programinės įrangos naudojimas turi daug privalumų, pavyzdžiui, aukųtesnis klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas ir efektyvi darbo eiga.

Related Articles to Vyriausybė
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. Didelės įmonės dažnai greitai gauna pelną iš „liveagent“, naudodamos ralaus laiko rašymo peržiūros funkciją.

Pagalbos centro programinė įranga įmonių verslui

"LiveAgent" siūlo pagalbos centro programinę įrangą, pritaikytą individualiems poreikiams, kad atitiktų verslo įmonių vidaus politiką ir procesus. Naudojant realaus laiko rašymo peržiūros funkciją, didelės įmonės greitai atgauna investicijas. Taip pat siūloma momentinių pranešimų paslauga, leidžianti supaprastinti bendravimą su klientais, įskaitant tarptautinius klientus.

Patraukite savo kliento dėmesį smarkiai sumažindami jų veiklos užduotis su „LiveAgent“ - daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programine įranga 2019 m.

Pagalbos centro programinė įranga agentūroms

LiveAgent yra programinė įranga, kuri padeda mažoms ir vidutinėms įmonėms pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui. Jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių, o nemokamas bandymas gali trukti 7 arba 30 dienų. LiveAgent siūlo alternatyvą Jira ir Olark pagalbos centro sprendimams, taip pat apskaitos ir teisės verslo pagalbos tarnybos programinę įrangą. 2019 metais jie buvo labiausiai vertinama pagalbos tarnybos programine įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms.

Auginkite savo asmeninį ir laisvai samdomo darbuotojo verslą su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta 2019 m. SVĮ pagalbos centro programine įranga.

Pagalbos centro programinė įranga verslininkams

LiveAgent siūlo verslo savininkams ir laisvai samdomiems darbuotojams pagalbos centro programinę įrangą. Ši paslauga padeda pagerinti klientų patirtį ir padidinti pajamas išlaikant ištikimus klientus jūsų prekės ženklui. Su LiveAgent taip pat galima padidinti pasitenkinimą klientų ir pagerinti atsakymų greitį. Su 30 dienų nemokamu bandymu ir paprastu registracijos procesu LiveAgent yra lengvai pasiekiama pagalbos centro programinė įranga.

2020 m. „LiveAgent“ buvo smulkių įmonių pagalbos centro programinė įranga nr. 1. Gaukite nemokamą bandomąją versiją ir iš karto plėskite savo verslą!

Pagalbos centro programinė įranga smulkiajam verslui

Ši paslauga padeda padidinti pardavimus ir klientų patirtį, pagerinti pasitenkinimą ir padidinti klientams teikiamą vertę. Tai taip pat gali padidinti pajamas išlaikant ištikimų klientų jūsų prekės ženklui. „LiveAgent“ yra programa pagalbos centrui, skirta mažosioms įmonėms, kuri gali būti nemokamai išbandyta 7 ar 30 dienų laikotarpiui.

Pasirūpinkite savo atsiskaitymu, sąskaitomis faktūromis, mokėjimo įgaliojimu ir kitais dalykais naudodami „LiveAgent“ atsiskaitymo įrankius ir integracijas.

Sąskaitų valdymas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuriame yra integruotos VoIP telefono, skundų ir el. pašto valdymo sistemos. Taip pat galite naudoti savitarnos programinę įrangą ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. LiveAgent taip pat turi mokymosi galimybę ir klientų portalo programinę įrangą. Jie turi pagalbos portalą ir duomenų migracijos galimybę. LiveAgent gali būti integruotas su daugeliu kitų programų ir yra siūlomi nemokami bandymai. Visiškai pritaikyta klientams, norintiems pagerinti savo klientų aptarnavimą.

Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai