Teisingas pasirinkimas vyriausybėms

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga vyriausybei

Prisijunkite prie 100 vyriausybinių organizacijų, naudojančių „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčią ir geriausiai įvertintą SVĮ pagalbos centro programinę įrangą 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Tegul sistema būna paprasta ir efektyvi

Valstybinės institucijos kasdien sprendžia piliečių klausimus. Išlaikyti tvarką kelių dešimčių skyrių užklausose gali būti gana sunku. Pasinaudokite „LiveAgent“ galimybėmis ir išspręskite jų užklausas greičiau nei bet kada. Skaitmeninė ekonomika ir viešosios institucijos vaidina svarbų vaidmenį šiuolaikiniame pasaulyje. Jūs pradžiuginsite savo piliečius, kai galėsite jiems padėti greičiau.

Organizuokite visus savo skyrius

Vyriausybės institucijų komunikacija dažnai valdoma atsakant į el. laiškus iš el. pašto programos, todėl neįmanoma veiksmingai dalytis komunikacija tarp darbuotojų ir kelių komandų. Įdiekite „LiveAgent“, kad visos jūsų užklausos būtų paskirstytos atskiriems skyriams, o visos naujos užklausos būtų įtrauktos į vieną el. pašto grandinę, neperpildant jūsų el. pašto paskyrų.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Užkirskite kelią painiavai

Pripažinkime – mokesčių deklaravimo dokumentų pildymas niekam labai nepatinka. Jie yra ilgi ir mokesčių mokėtojų galvoje gali kilti daug klausimų. Įdiegus žinių bazę su DUK ir atitinkamu turiniu, susietu su tiesioginiu pokalbiu realiuoju laiku, gaunamas puikus derinys.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų vyriausybinei institucijai bus naudinga įdiegti „LiveAgent“?

Išspręskite daugiau bilietų

Pateikite žaibiškus atsakymus tiesioginiame pokalbyje CRM įžvalgų, vidinių žinių bazių ir trečiųjų šalių integracijų dėka.

Mokykitės iš duomenų

Naudodami analizę stebėkite savo našumą, nustatykite pasikartojančias problemas ir gaukite veiksmingas įžvalgas bei tobulinimo planus.

Integracija ir sinchronizavimas

Sumažinkite duomenų įvedimo laiką 30% tiesiog integruodami kasdien naudojamus įrankius į mūsų pagalbos centro programinę įrangą.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektyvus klientų aptarnavimas

„LiveAgent“ puikiai tinka jūsų valstybinei institucijai kaip pagalbos tarnyba. Jei jums reikia greitai, tiksliai ir efektyviai aptarnauti klientus, būtina įdiegti daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą. Leiskite „LiveAgent“ visą gaunamą komunikaciją paversti bilietais, kad viskas būtų geriau valdoma ir automatizuojama.

Aukščiausi saugumo standartai

„LiveAgent“ siūlo naujausius saugumo standartus, atitinkančius naujausius reikalavimus. Jūsų privatus bendravimas yra saugus ir užšifruotas ES ar JAV, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus. „LiveAgent“ visiškai atitinka GDPR.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizavimas ir ataskaitų teikimas

Automatizuokite pasikartojančias užduotis naudodami pažangų „LiveAgent“ automatizavimą ir veiksmų ar laiko suaktyvintas taisykles. Leiskite sistemai nukreipti bilietus tinkamam asmeniui ar skyriui. Pridėkite pastabų, žymų ar pasirinktinių parametrų, kad surinktumėte papildomų duomenų ir pateiktumėte tikslesnes ataskaitas.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite profesionalaus pagalbos centro planą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Ko gi laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų pasinaudoję mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Susiję straipsniai suVyriausybė
Gerų santykių su klientais plėtojimas sąveikaujant su klientais gali būti labai svarbus nustatant jūsų prekės ženklo padėtį rinkoje.

Kas yra sąveiką su klientais?

Jūsų komandai reikia efektyviai reaguoti į klientų užklausas socialinėje žiniasklaidoje ir gerinti savo paslaugas. Valdykite verslą per sąveiką su klientais.

Sužinokite visas smulkmenas apie klientų pa(si)tenkinimą. Kodėl tai svarbu. Kaip teisingai elgtis ir kokia yra geriausia praktika.

Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika

- Mokymasis Tinklaraštis Žodynas Automatinis tekstų aptarimas Pagalbos portalas Klientų atsiliepimai - LiveAgent Demonstracija Kainodara Funkcijos Integracijos Sistemos būklė - Start a FREE trial - Pardavimų kontaktai Socialiniai kanalai Naujienlaiškio prenumerata - Gaukite šviežiausias naujienas apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas

Kokybiškas klientų aptarnavimas yra svarbiausias veiksnys siekiant išlaikyti ilgalaikį pelningumą šiuolaikinėje įvairialypėje ir labai konkurencingoje rinkoje.

Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?

Geras aptarnavimas - raktas į pelningumą ir lojalumą prekei. Vartotojai mokės daugiau už aukšto lygio klientų aptarnavimą.

Klientų aptarnavimas yra sąveika tarp kliento ir produkto ar paslaugos teikėjo. Klientų aptarnavimo komanda padeda žmonėms išspręsti jų problemas užmezga santykius su klientais.

Klientų aptarnavimas

"Apie mus Apdovanojimai ir pažymėjimai. Klientų atsiliepimai VoIP partneriai Bendradarbiaukime. ImpressumĮmonė Apdovanojimai ir pažymėjimai Klientų atsiliepimai VoIP partneriai Partnerių programa."

Sukurkite nuostabius klientų portalus, žinių bazes ir sudėtingus IVR medžius. Filtruokite bilietus pagal žymas, skyrius, problemas ar komunikacijos kanalus. Paskirkite ir automatiškai perkelkite atsakomybę už bilietus agentams ar skyriams. Tvarkykite, peradresuokite ir išspręskite klientų užklausas iš centralizuoto prietaisų skydelio. Visa tai - su „LiveAgent“.

Kartu pagerinkime jūsų klientų aptarnavimą

Pagerinkite savo rinkodaros reputaciją su „LiveAgent“, daugiakalbe programa, kuri suteikia visą aptarnavimą ir skamba 43 kalbomis.

Ar kada nors girdėjote apie atstovavimą klientų interesams? Tai svarbi strategija, didinanti pardavimus, patikimumą ir klientų pasitenkinimą!

Atstovavimas klientų interesams

Atstovavimas klientų interesams yra strategija, siekianti užtikrinti klientų patenkinimą ir padidinti pardavimus bei pelną. Tai reikalauja gerai lavinamų klientų atstovų, programinės įrangos ir atsiliepimų.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai