Asmeninių ryšių užmezgimas yra vienas iš kertinių akmenų švietimui ir nevyriausybinėms organizacijoms. Tai remiasi studentų, aukotojų ar suinteresuotųjų šalių susidomėjimu, reputacija ir parama.
Skaitmeninis bendravimas atvėrė duris naujoms studentų įsitraukimo, planavimo ir lėšų rinkimo strategijų galimybėms.
Tiesioginis pokalbis yra puiki priemonė bet kuriai institucijai, norinčiai modernizuoti klientų aptarnavimą ir užmegzti ilgalaikius ryšius.
Jei įdomu, kas iš tikrųjų yra tiesioginis pokalbis, galime išskirti jį į tris esminius komponentus, kurie sudaro vieną pilną komunikacijos kanalą.
Tiesioginių pokalbių programinė įranga yra sudėtingos, omnikanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos dalis, apimanti bilietų tvarkymą, skambučių centrą, socialinius tinklus, žinių bazę, klientų portalą ir daugelį kitų.
Tiesioginių pokalbių programinė įranga siūlo daugybę funkcijų, kurias gali naudoti klientų aptarnavimo skyrius. Tai suteiks didelį pranašumą, lyginant su internetinių užklausų tvarkymu per kitus komunikacijos kanalus.
Pokalbio gyvai įrankis yra pranešimų langas naršyklėje, suaktyvinamas spustelėjus pokalbio valdiklį, dar vadinamą pokalbio mygtuku. Tai pilnai tinkinama ir patogi funkcija, kurią paprasta integruoti į savo svetainę.
Kiekvieno mygtuko iš anksto sukurtą stilių, padėtį, animaciją ir pan. galite rasti pokalbio mygtukų galerijoje arba galite jį sukurti visiškai nuo nulio, naudodami savo kodą.
Įterpkite pokalbio mygtuką savo tiksliniuose puslapiuose, pvz., prisiregistravimo, DUK ar paramos, ir pajuskite teigiamus pokyčius.
Pagalba pokalbiu gyvai yra paslauga, kurią organizacija teikia išoriškai visuomenei arba viduje savo darbuotojams. Tai yra greičiausias būdas padėti pagalbos prireikusiems internetinių svetainių lankytojams, nes kiekviena sesija vyksta realiuoju laiku, su pokalbių agentu žmogumi, o ne robotu.
Būkime atviri; nei telefonas, nei el. paštas greitu metu netaps nebereikalingais. Tiesą sakant, nemažai daliai klientų jie vis dar yra pageidaujamas būdas susisiekti. Tam yra daugybė priežasčių, tačiau neginčytina, kad tiesioginiai pokalbiai populiarėja bendravimui internetu tapus norma.
Tiesioginių pokalbių programinę įrangą ypač pamilo tūkstantmečio karta. Daugiau nei 63 % naujosios kartos renkasi, kad į pagrindines klientų aptarnavimo užklausas būtų atsakyta per tikralaikį susirašinėjimą.
Moderniai pokalbių programinei įrangai tampant vis tobulesnei, jos privalumai, palyginti su telefonu ar el. paštu, tampa vis akivaizdesni.
Taigi, kokie tie privalumai?
Pažvelkime į tris geriausius.
Rezultatas? Mažesnės veiklos sąnaudos ir padidėjusi IG, nes jums nereikės samdyti didžiulių komandų, kad galėtumėte efektyviai tvarkyti savo komunikacijos kanalus. Didelė nauda tiek EDU, tiek NVO institucijoms, nes jos dažnai dirba su mažu biudžetu.
Jei pokalbių užklausų tampa per daug, administratoriai visada gali nustatyti maksimalų pokalbių, kuriuos gali atlikti konkretus agentas, skaičių arba bendrą maksimalų eilės ilgį.
Visa tai įmanoma per pokalbį gyvai, nes visa komunikacija atliekama patogiai naudojantis kompiuteriu, kol jūsų potencialūs klientai ar nuolatiniai vartotojai naršo jūsų svetainėje.
Jums net nereikia kompiuterio. Tiesioginis pokalbis yra optimizuotas mobiliesiems telefonams ir kitiems panašiems įrenginiams, todėl jūsų komanda gali atsakyti būdami bet kur į bet kurią platformą.
Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.
Švietimo ir ne pelno verslo įmonės pastaraisiais metais pastebimai pakeitė savo rinkodaros ir paslaugų strategijas. Pagrindinis variklis yra technologijos. Kai tapo lengviau užmegzti ryšį visame pasaulyje, augo ir tarptautinių studentų ar organizacijų susidomėjimas.
Efektyvus bendravimas yra lojalumo formavimo pagrindas.
Svarbu išsaugoti savo asmeninių ar verslo rėmėjų arba studentų informaciją ir profilius kitai jūsų lėšų rinkimo, suinteresuotosų šalių ar registracijos strategijai.
Kiekviena pokalbio sesija paverčiama bilietais ir išsaugoma universalioje, bendrinamoje pašto dėžutėje. Naudodami įmontuotą CRM, jūsų pokalbių agentai gali rinkti ir saugoti pokalbių duomenis. Atsakyti galės bet kuris agentas, nes reikalinga informacija bus prieinama visiems ir bet kuriuo metu.
Viena iš svarbiausių ir daugiafunkcinių ypatybių – aktyvus kvietimas pokalbiui – yra laikinas iššokantis pranešimas, kuris svetainėje rodomas kaip pritaikytas kvietimas ar supažindinimas.
Stebėdami dabartinį tiesioginio pokalbio pašnekomo lankomą URL, galite susisiekti ir ištiesti pagalbos ranką. Agentai gali įgalinti vieną ar kelis kvietimus arba juos visiškai išjungti, jei jie visi užimti.
Neprivaloma, bet naudinga funkcija agentams, kurie nori būti vienu žingsniu priekyje bendraudami su klientais. Pokalbio metu agentas gali stebėti, ką rašo jo pašnekovas, ir paruošti atsakymą prieš jam paspaudžiant mygtuką siųsti.
Iš anksto paruošti atsakymai supaprastina darbo eigą padėdami negaišti laiko atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus rašymui.
Pokalbių nukreipimas yra ypatingai svarbus, jei pokalbis turėtų pasiekti atitinkamą fakulteto skyrių arba kampanijos projekto komandą. Agentai ar pokalbių administratoriai gali pasirinkti iš trijų iš anksto nustatytų maršruto parinkčių, kad užtikrintų greitą ir tikslų ryšį:
Žymas galima pridėti rankiniu būdu arba automatiškai prie konkrečių žodžių ar frazių, taip sukuriant individualią agento darbo eigą.
Galimi klientų komentarai ar atsiliepimai ir agento efektyvumo ar bendro pasitenkinimo pokalbio sesija įvertinimai.
Studentai, rinkėjai ar rėmėjai atvyksta iš viso pasaulio. Naudojant tiesioginio pokalbio kalbai pritaikomus valdiklius, jūsų institucija tikrąja to žodžio prasme taps pasauline.
Jei norite dar labiau suasmeninti klientų aptarnavimą, vienu metu naudokite vaizdo skambutį ir susirašinėjimą. Kaip ir pokalbio (susirašinėjimo) mygtuką, taip ir vaizdo pokalbio mygtuką galima įdėti į konkrečius svetainės puslapius.
Jei norite pamatyti visus mūsų prieinamos kainos planus, kuriuose yra papildomų funkcijų, apsilankykite mūsų kainodaros puslapyje.
Pokalbiai skiriasi priklausomai nuo situacijos, tačiau bendraujant internetu reikia laikytis kai kurių protokolų ir taisyklių.
Individualiai ar grupėse, bet kuris pokalbių operatorius turi turėti visus klientų aptarnavimo įgūdžius, pradedant nuo techninių įgūdžių, tokių kaip kompiuterinis raštingumas, gramatikos mokėjimas ar spausdinimo greitis, iki laisvųjų įgūdžių, tokių kaip empatija ir kantrybė. Visa tai sudaro pilną internetinių pokalbių etiketą.
Tiesioginių pokalbių metu informacija besikeičiama greitai, todėl agentai turi būti aptariamos srities ekspertai. Žinių bazės įdiegimas ir prižiūrėjimas gali būti puikus būdas informacijai gauti tiek agentams, tiek ir klientams, kurie teikia pirmenybę savitarnai, vietoje tradicinio aptarnavimo.
Vis dažniau įmonei ar įstaigai tampa įprasta užsisakyti išorinę klientų aptarnavimo komandą.
Pagrindiniai motyvai yra laiko trūkumas, biudžeto problemos ir darbo krūvio paskirstymas. Dauguma EDU ir NVO institucijų nesamdo didelių aptarnavimo komandų ir nedirba visą parą, todėl jų klientų aptarnavimo valandos yra ribotos. Laimei, būtent dėl šios priežasties egzistuoja specializuoti centrai.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ paskyros išorinio aptarnavimo užsakymo naudą čia.
Integruoti tiesioginio pokalbio mygtuką į savo svetainę yra paprasta, kaip du kart du. Prisiregistravus ir gavus prisijungimą prie savo „LiveAgent“ paskyros, tereikia nukopijuoti ir įklijuoti trumpą HTML kodą.
Ar žinote, kas dar yra puiku? Nereikia atsisiųsti jokios papildomos programinės įrangos! Tačiau, jei norėdami pagerinti aptarnavimo patirtį norite integruotis su trečiųjų šalių programine įranga, programėlėmis ar papildiniais, tai pilnai galite padaryti naudojant „Native“ arba „Zapier“ integracijas.
Apsaugokite savo studentų ir rėmėjų duomenis. Kombinuotos „LiveAgent“ saugos funkcijos suteiks jums ramybę žinant, kad visi jų duomenys yra saugūs.
Štai keletas mūsų siūlomų saugumo funkcijų:
Žinios yra galia. Remiantis tuo, mūsų žinių bazė reguliariai atnaujinama nauja informacija. Be to, mes taip pat skatiname jus visus prisidėti prie jos arba sukurti bendruomenę per mūsų klientų portalą.
Still not convinced?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.
No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.
Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Pagalbos centro programinė įranga vyriausybei
Tekste pateikiama informacija apie įmonės paslaugas ir tai, kaip jos padeda didinti pajamas, pagerinti klientų patirtį ir pasitenkinimą. Taip pat pabrėžiama, kaip padidinti klientams teikiamą vertę ir išlaikyti juos ištikimus prekės ženklui. Galiausiai tekste siūloma nemokama LiveAgent programinė įranga vyriausybei, kuri padeda arčiau susisiekti su klientais ir suteikia 7-30 dienų nemokamą bandymą.
Tiesioginis pokalbis internetu, skirtas nekilnojamojo turto sektoriui
Siūloma organizuoti tiesioginius pokalbius su klientais, naudojant daugiakalbius valdiklius ir patyrusį aptarnavimo personalą, kurio kvalifikacija atitinka produktus ar paslaugas. Taip pat svarbu užtikrinti saugumą ir integruoti tiesioginius pokalbius į savo svetainę, panaudojant „LiveAgent“ platformą. Yra trys įrankiai – Hubspot, Pipedrive ir Survio – skirti įmonėms aptarnauti klientus. Tiesioginis pokalbis internetu gali padėti nekilnojamojo turto agentams suteikti teigiamą patirtį klientams, ieškantiems naujų namų.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Tiesioginis pokalbis gali pagerinti komandinį darbą ir klientų aptarnavimą. Tai lengva integruoti į jūsų svetainę ir saugu naudoti su daugybe funkcijų, tokių kaip video pokalbiai ir atsiliepimų apklausa. LiveAgent yra patikima tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms ir jums nereikia turėti programavimo patirties, kad pradėtumėte naudoti tai.
Tiesioginiai pokalbiai kelionių ir apgyvendinimo paslaugų teikėjams
LiveAgent siūlo tiesioginio pokalbio įrankius kelionių agentūroms. Tai įskaitant žinučių ir atsakymų šablonus, pokalbių istoriją, vidinius pokalbius, žymų naudojimą, apklausas ir pokalbių paskirstymą. Tiesioginio pokalbio mygtukas gali būti lengvai integruojamas į svetainę. LiveAgent taip pat siūlo įvairius būdus ir funkcijas, kad keliautojams būtų suteikta geresnė kelionių patirtis. Saugos funkcijos apima IP blokavimus, HTTPS šifravimą ir BDAR.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis