Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.
Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.
Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.
Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.
Plėskite savo verslą naudodami geresnį pagalbos centrą. Aukite naudodami „LiveAgent“, labiausiai apžvelgtą ir geriausiai įvertintą 2020 m. pagalbos centro programinę įrangą, skirtą mažosioms įmonėms. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Nesvarbu, koks didelis ar mažas yra jūsų startuolis, klientai, potencialūs investuotojai ar tos pačios pramonės šakos partneriai susisieks su jumis įprastu paštu, per skambučių centrą arba labai patogiu tiesioginiu pokalbiu. Pasinaudokite tiesioginiais pokalbiais ir universalia pašto dėžute ir paverskite visas galimybes patirtimis. Kiekvienas pranešimas yra svarbus.
Startuoliai ir mažos bei vidutinės įmonės paprastai sudaro didžiausią šalies ekonomikos dalį ir turi didžiausią BVP dalį. Jie skiriasi pagal sritis, formas ar dydžius. Tačiau bendras dalykas yra tai, kad jie nori turėti ištikimų ir laimingų klientų. Daugiakanalės pagalbos centro programinės įrangos įdiegimas mažoms įmonėms gali turėti didelės įtakos kasdienėms užduotims. Pasinaudokite galingų automatizavimo funkcijų, tokių kaip taisyklės, laiko taisyklės, automatinis skambučių paskirstymas bei kitų, potencialu. Sutaupytą laiką investuokite į svarbesnes savo verslo dalis.
Ieškantys darbo kartais gali nebūti tikri dėl savo sprendimo kreiptis dėl darbo pasiūlymo. Kartais tiesiog nepakanka paskelbti apie laisvą darbo vietą su išsamiu aprašymu internete, nes gali kilti keletas papildomų klausimų. Suteikite sklandžią ir neatidėliotiną pagalbą būsimiems kolegoms tiesioginio pokalbio metu ir padėkite jiems padaryti teisingą žingsnį!
Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.
Teikite aptarnavimą 24/7/365, sukurdami savitarnos centrus, talpinančius aktualią informaciją ir atsakymus į DUK.
Paverskite potencialius klientus mokančiais klientais ir atgaukite daugiau nei 500% jūsų investuotų pinigų.
Puoselėkite visą gyvenimą trunkantį prekės ženklo lojalumą, teikdami suasmenintus pasiūlymus, įtraukdami klientus ir juos išlaikydami.
Kaip jūsų smulkus verslas, vidutinis verslas ar startuolis gali padidinti efektyvumą, sumažinti išlaidas ir tuo pačiu pagerinti klientų pasitenkinimą? Naudokite „LiveAgent“ daugiakanalį metodą, užtikrinkite puikų klientų aptarnavimą visais pagrindiniais komunikacijos kanalais ir aprūpinkite savo agentus naujausiomis funkcijomis.
Yra daug galimybių, kur startuoliai ir mažos bei vidutinės įmonės gali investuoti savo laiką ir pinigus. Šios išlaidos dažnai kaupiasi labai greitai. Mes manome, kad turėtumėte turėti galimybę pasirinkti tik tas funkcijas, kurios geriausiai tinka jūsų verslui ir visada turėtumėte pasirinkimų, o ne apribojimų.
Pamirškite apie trečiųjų šalių tiesioginių pokalbių integravimą su „LiveAgent“ pagalbos centru. Tiesioginis pokalbis yra „LiveAgent“ dalis su pažangiu automatizavimu, išankstinio pokalbio formomis, priedais, klientų pasitenkinimo tyrimais ir pilnu pritaikymu.
Gaukite profesionalaus pagalbos centro planą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Ko gi laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!
Most Popular
Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau pinigų su mūsų kainų skaičiuokle ir pasirinkite tinkamą klientų aptarnavimo komandai skirtą pagalbos centro sistemą.
Ar žinote, ką bendro turi „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“? Jūs atspėjote teisingai… „LiveAgent“!
„LiveAgent“ pranašumas yra turimose funkcijose. Mūsų bilietų planas, kuris paprastai yra tas, kurį mažosios įmonės užsisako, turi neribotą bilietų istoriją, el. pašto adresus, klientų portalą, forumą, tačiau yra ir apribojimų. Jei norite peržiūrėti kiekvieno plano funkcijų sąrašą, peržiūrėkite mūsų kainas.
Pirmasis žingsnis yra nustatyti, kokie yra jūsų klientų aptarnavimo ir verslo poreikiai. Sudarę šį sąrašą, galite pradėti rinktis įmonę. Geriausias būdas yra patikrinti patikimų įmonių, pvz., „G2“ arba „Capterra“ atsiliepimus. Toliau reikia palyginti funkcijas, patogumą ir, žinoma, kainas. Tai padės susiaurinti sąrašą. Ir galiausiai, bet ne mažiau svarbu yra išbandyti pagalbos centro programinę įrangą prieš perkant planą. Leiskite savo klientų aptarnavimo agentams išbandykite tinkamumą naudoti ir funkcionalumą, o tada pasirinkite tą, kuriai jūsų įmonė teikia pirmenybę. Pagrindinis „LiveAgent“ prioritetas yra nudžiuginti klientus. Taigi mes suteikiame 14 dienų nemokamą visų mūsų planų bandomąją versiją.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis