Teisingas pasirinkimas smulkiajam verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga smulkiajam verslui

Plėskite savo verslą naudodami geresnį pagalbos centrą. Aukite naudodami „LiveAgent“, labiausiai apžvelgtą ir geriausiai įvertintą 2020 m. pagalbos centro programinę įrangą, skirtą mažosioms įmonėms. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Pagalbos centro programinė įranga smulkiajam verslui
Slido green logo

Atraskite klientų aptarnavimo programinę įrangą smulkiajam verslui

Woman holding a smartphone in hand

Tapkite prieinami ir pasiekiami

Nesvarbu, koks didelis ar mažas yra jūsų startuolis, klientai, potencialūs investuotojai ar tos pačios pramonės šakos partneriai susisieks su jumis įprastu paštu, per skambučių centrą arba labai patogiu tiesioginiu pokalbiu. Pasinaudokite tiesioginiais pokalbiais ir universalia pašto dėžute ir paverskite visas galimybes patirtimis. Kiekvienas pranešimas yra svarbus.

Optimizuokite savo kasdienių užduočių eigą

Startuoliai ir mažos bei vidutinės įmonės paprastai sudaro didžiausią šalies ekonomikos dalį ir turi didžiausią BVP dalį. Jie skiriasi pagal sritis, formas ar dydžius. Tačiau bendras dalykas yra tai, kad jie nori turėti ištikimų ir laimingų klientų. Daugiakanalės pagalbos centro programinės įrangos įdiegimas mažoms įmonėms gali turėti didelės įtakos kasdienėms užduotims. Pasinaudokite galingų automatizavimo funkcijų, tokių kaip taisyklės, laiko taisyklės, automatinis skambučių paskirstymas bei kitų, potencialu. Sutaupytą laiką investuokite į svarbesnes savo verslo dalis.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Padėkite būsimiems kolegoms

Ieškantys darbo kartais gali nebūti tikri dėl savo sprendimo kreiptis dėl darbo pasiūlymo. Kartais tiesiog nepakanka paskelbti apie laisvą darbo vietą su išsamiu aprašymu internete, nes gali kilti keletas papildomų klausimų. Suteikite sklandžią ir neatidėliotiną pagalbą būsimiems kolegoms tiesioginio pokalbio metu ir padėkite jiems padaryti teisingą žingsnį!

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Kaip jūsų startuolis ir MVĮ turės naudos iš „LiveAgent“ įdiegimo?

Kaip jūsų startuolis ir MVĮ turės naudos iš „LiveAgent“ įdiegimo?

Klientų aptarnavimas 24/7

Teikite aptarnavimą 24/7/365, sukurdami savitarnos centrus, talpinančius aktualią informaciją ir atsakymus į DUK.

Klientų aptarnavimas 24/7

Pasiekite aukštą investicijų pelningumo rodiklį (ROI)

Paverskite potencialius klientus mokančiais klientais ir atgaukite daugiau nei 500% jūsų investuotų pinigų.

Pasiekite aukštą investicijų pelningumo rodiklį (ROI)

Puoselėkite lojalumą

Puoselėkite visą gyvenimą trunkantį prekės ženklo lojalumą, teikdami suasmenintus pasiūlymus, įtraukdami klientus ir juos išlaikydami.

Customer providing review for service on mobile phone

Padidėjęs klientų pasitenkinimas

Kaip jūsų smulkus verslas, vidutinis verslas ar startuolis gali padidinti efektyvumą, sumažinti išlaidas ir tuo pačiu pagerinti klientų pasitenkinimą? Naudokite „LiveAgent“ daugiakanalį metodą, užtikrinkite puikų klientų aptarnavimą visais pagrindiniais komunikacijos kanalais ir aprūpinkite savo agentus naujausiomis funkcijomis.

Mokėkite mažiau už daugiau funkcijų

Yra daug galimybių, kur startuoliai ir mažos bei vidutinės įmonės gali investuoti savo laiką ir pinigus. Šios išlaidos dažnai kaupiasi labai greitai. Mes manome, kad turėtumėte turėti galimybę pasirinkti tik tas funkcijas, kurios geriausiai tinka jūsų verslui ir visada turėtumėte pasirinkimų, o ne apribojimų.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Atsakykite į užklausas realiu laiku

Pamirškite apie trečiųjų šalių tiesioginių pokalbių integravimą su „LiveAgent“ pagalbos centru. Tiesioginis pokalbis yra „LiveAgent“ dalis su pažangiu automatizavimu, išankstinio pokalbio formomis, priedais, klientų pasitenkinimo tyrimais ir pilnu pritaikymu.

Prieinamiausios kainos

Gaukite profesionalaus pagalbos centro planą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Ko gi laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!

$15 mėn.

Bilietas

  • Neribota bilietų istorija
  • Neriboti el. pašto adresai
  • Išplėstinės ataskaitos
  • Klientų portalas + forumas
$29 mėn.

Ticket+chat

  • Viskas plane Bilietas, bei:
  • Neriboti pokalbio mygtukai
  • Grįžtamojo ryšio valdymas
  • Tikralaikis lankytojų stebėjimas
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 telefono numeris
  • 1 el. pašto adresas

Sutaupykite daugiau naudodami „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau pinigų su mūsų kainų skaičiuokle ir pasirinkite tinkamą klientų aptarnavimo komandai skirtą pagalbos centro sistemą.

Būsite gerose rankose!​

Ar žinote, ką bendro turi „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“? Jūs atspėjote teisingai… „LiveAgent“!

Išbandykite nemokamai dabar Kredito kortelės nereikia

DUK

Kuo skiriasi smulkaus verslo pagalbos centro programinė įranga?

„LiveAgent“ pranašumas yra turimose funkcijose. Mūsų bilietų planas, kuris paprastai yra tas, kurį mažosios įmonės užsisako, turi neribotą bilietų istoriją, el. pašto adresus, klientų portalą, forumą, tačiau yra ir apribojimų. Jei norite peržiūrėti kiekvieno plano funkcijų sąrašą, peržiūrėkite mūsų kainas.

Kaip pasirinkti pagalbos centro programinę įrangą savo smulkiajam verslui?

Pirmasis žingsnis yra nustatyti, kokie yra jūsų klientų aptarnavimo ir verslo poreikiai. Sudarę šį sąrašą, galite pradėti rinktis įmonę. Geriausias būdas yra patikrinti patikimų įmonių, pvz., „G2“ arba „Capterra“ atsiliepimus. Toliau reikia palyginti funkcijas, patogumą ir, žinoma, kainas. Tai padės susiaurinti sąrašą. Ir galiausiai, bet ne mažiau svarbu yra išbandyti pagalbos centro programinę įrangą prieš perkant planą. Leiskite savo klientų aptarnavimo agentams išbandykite tinkamumą naudoti ir funkcionalumą, o tada pasirinkite tą, kuriai jūsų įmonė teikia pirmenybę. Pagrindinis „LiveAgent“ prioritetas yra nudžiuginti klientus. Taigi mes suteikiame 14 dienų nemokamą visų mūsų planų bandomąją versiją.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai