Teisingas pasirinkimas agentūrų verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga agentūroms

Patraukite savo kliento dėmesį smarkiai sumažindami jų veiklos užduotis su LiveAgent – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programine įranga 2019 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Woman looking at her watch

Plėskite verslą be problemų

Rinkodaros, žmogiškųjų išteklių ar interneto svetainių kūrimo agentūros dažniausiai yra labiausiai paplitusios internete. Dėl to labai paprasta apskaičiuoti supaprastintos klientų aptarnavimo programinės įrangos investicijų pelningumo rodiklį. Agentūros aktyviai naudoja LiveAgent savo verslo plėtrai, todėl labai paprasta ir greita atsakyti į pasiūlymo užklausą. Jos taip pat naudoja šią įrangą dėl savo klientų ir, kaip rodo mūsų patirtis, džiaugiasi, kaip greitai galima įdiegti LiveAgent.

Sužinoti daugiau

Naudokite tiesioginius pokalbius internetu

Tiesioginis pokalbis dažnai buvo naudojmas tik didelėse įmonėse, turinčiose daug užklausų. Jau nebe. Mes gyvename epochoje, kai visi iš karto reikalauja atsakymų ir dėl to tiesioginių pokalbių programinės įrangos įdiegimas jūsų įmonei gali atnešti sėkmę.

Apjunkite savo klientų aptarnavimą

Pakelkite ranką, jei jums patinka Gmail. Aha, visos rankos pakeltos? Skirkite šiek tiek vietos universaliai LiveAgent pašto dėžutei ir atraskite centralizuoto jūsų komunikacijos centro galią. Viskas tvarkingai surūšiuota pagal prioritetą ir turi savo ID bei pateikiama papildoma informacija apie klientą. Taigi, kam patinka universali pašto dėžutė?

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų agentūrai bus naudinga įdiegti LiveAgent?

Organizuokite klientų užklausas

Tvarkykite savo universalią pašto dėžutę automatiškai nukreipdami klientų užklausas atitinkamiems skyriams ir agentams.

Taupykite laiką ir pinigus

Sutaupykite laiko ir pinigų, sumažindami įrankių, kuriuos naudojate puikiam klientų aptarnavimui, skaičių.

Išlaikykite aukštą pasitenkinimą

Užtikrinkite, kad jūsų klientai būtų patenkinti jūsų paslauga, reguliariai analizuodami agentų darbo reitingavimą.

Stebėkite kelis klientus vienu metu

LiveAgent dažnai naudoja agentūros, kurios bendrauja su klientais esamuose skyriuose, tačiau jos taip mėgsta naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą. Įdiegus daugiakanalę lengviau susidoroti su užklausomis ir išsaugomi ankstesni pokalbiai su klientais bei potencialiais klientais.

Sutaupykite laiko atlikdami pasikartojančias užduotis

Nebereikia rankinio darbo ir atskirų komunikacijos kanalų, dėl kurių sunku atsakyti į užklausas ir atlikti kasdienes administracines užduotis. Naudodami LiveAgent bendravimui su klientais atsikratysite įprastos veiklos perkrovų, kurias sukelia įprastos užduotys. Išspręskite šias problemas naudodami kompleksišką pagalbos centro įrangą, turinčią tiesioginius pokalbius, klientų portalą, forumus arba naudodami pažangias bilietų sekas.

Padidinkite savo prieinamumą

Įsivaizduokite, kad siūlote didesnį prieinamumą, nors skiriate mažiau laiko. Dabar viskas įmanoma, jei bendravimui su klientais įdiegėte LiveAgent. Optimizuokite darbo eigą naudodami universalią pašto dėžutę, sujungdami kelis ryšio kanalus ir diegdami pažangią automatiką. Daugiakanalė pagalbos centro programinė įranga vidutiniškai suteiks jums 15 papildomų valandų per savaitę, kurias galite panaudoti, kad sutelktumėte dėmesį į naujus klientus ir jų poreikius.

Pagalbos centro sprendimas prieinamiausia kaina

Nemokamas LiveAgent planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.

30 dienų bandymas
Nereikalinga kreditinė kortelė
ir daug daugiau
$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Susiję straipsniai suAgentūra
Ieškai darbo? Raskite savo svajonių darbą LiveAgent! Mes siūlome puikias išmokas, konkurencingą atlyginimą ir daug daugiau.

Kerjera

Prisijunkite prie LiveAgent komandos ir raskite savo svajonių darbą! Siūlome konkurencingą atlyginimą, lankstų darbo grafiką, darbą iš namų, sveikatos ir sporto privilegijas bei daug daugiau. Dirbkite su jauna ir linksma komanda, patirkite komandos renginius ir mėgaukitės šviežiais vaisių kokteiliais. Aplankykite mūsų puslapį, kad sužinotumėte daugiau apie atviras pozicijas ir mūsų darbo privalumus!

Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.

Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms

Lengvai integruokite tiesioginio pokalbio funkciją į savo svetainę! Pagerinkite klientų aptarnavimą ir padidinkite pasitenkinimą realiuoju laiku.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcijos

Sužinokite apie LiveAgent daugiakanalės pagalbos tarnybos funkcijas vienoje vietoje! Išbandykite efektyvesnį klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus. Prisijunkite prie tūkstančių patenkintų klientų.

Mūsų klientai

Prisijunkite prie tūkstančių patenkintų „LiveAgent“ klientų ir pagerinkite klientų patirtį su „omnichannel“ sprendimu!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x