Vartotojai ir įpročiai

Artimiau apžvelkime socialinės žiniasklaidos vartotojus ir jų elgesį, kad gautume bendrą vaizdą, kodėl socialinės žiniasklaidos vartotojų aptarnavimas yra toks svarbus. Yra daugiau, nei 2,85 milijardai “Facebook” vartotojų, 1 milijardas “Instagram” ir 330 milijonų “Twitter” vartotojų.

Dauguma vartrotojų naudojasi socialine žiniasklaida: 90,4% Mileniumo kartos, 77,5% X kartos ir 48,2% Kūdikio bumo kartos, tam tikra forma naudojasi socialine žiniasklaida. Mūsų klientų aptarnavimo statistika rodo, kad vidutiniškai mileniumo ir Z kartos atstovams tenka 8,8 socialinės žiniasklaidos paskyros vienam asmeniui. Be to, vidutinis socialinės žiniasklaidos vartotojas, kas dieną socialinėje žiniasklaidoje praleidžia 145 minutes (2 valandas ir 25 minutes).

Neįskaitant bendravimo su draugais ir šeima, 55% naudoja socialinę žiniasklaidą ieškodami informacijos apie verslą. Be to, 18% vartotojų naudoja socialinę žiniasklaidą kaip apsipirkimo platformas ir neatsijungę nuo atitinkamos socialinės aplikacijos, įsigyja pirkinius.

Socialinė žiniasklaida taip pat plačiai naudojama klientų aptarnavimui B2B ir B2C pramonėse. Tačiau B2B bendrovės patiria didesnį įsitraukimą “LinkedIn”, nei kituose kanaluose, tokiuose kaip “Instagram”, “Facebook” ir “Twitter”.

#SocialinėsŽiniasklaidosVartotojai

Socialinės žiniasklaidos vartotojai:

“Statista”

Research 27 social

#SocialinėŽiniasklaida

55%

klientų, ieško

informacijos apie jūsų verslą socialinėje žiniasklaidoje.

“Biznology”

Choose the right domain name graphic

#SocialinėsŽiniasklaidosVartotojųAmžius

90,4%

Mileniumo kartos

77,5%

X kartos

48,2%

of Kūdikių bumo kartos naudoja vienos ar kitokios formos socialinę žiniasklaidą.

“eMarketer”

#SocialinėŽiniasklaida

18.7%

JAV socialinių pirkėjų užbaigė savo pirkinį, nepalikdami socialinės programėlės.

“HootSuite”

Meditator graf standing woman

#SocialiniųŽiniasklaidosPaskyrųSkaičius

Vidutinis socialinės žiniasklaidos paskyrų skaičius, kurias turi mileniumo ar Z kartos atstovai yra

8.8

pasaulyje.

“Global Web Index”

Research inbox

#SocialinėsŽiniasklaidosNaudojimas

Vidutiniškai, asmuo praleidžia

145 min

2 valandas ir 25 minutes socialinėje žiniasklaidoje kas dieną.

“Statista”

Woman on social media statistic

#SocialinėsŽiniasklaidosVartotojai

Dauguma klientų aptarnavimo pranešimų socialinėje žiniasklaidoje yar nukreipti į B2C pramonę.

B2B

įmonės daugiau įsitraukimo sulaukia “LinkedIn”.

“Facelift”

Turinys

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai