Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 27 illu

Vartotojai ir įpročiai

Artimiau apžvelkime socialinės žiniasklaidos vartotojus ir jų elgesį, kad gautume bendrą vaizdą, kodėl socialinės žiniasklaidos vartotojų aptarnavimas yra toks svarbus. Yra daugiau, nei 2,85 milijardai “Facebook” vartotojų, 1 milijardas “Instagram” ir 330 milijonų “Twitter” vartotojų.

Dauguma vartrotojų naudojasi socialine žiniasklaida: 90,4% Mileniumo kartos, 77,5% X kartos ir 48,2% Kūdikio bumo kartos, tam tikra forma naudojasi socialine žiniasklaida. Mūsų klientų aptarnavimo statistika rodo, kad vidutiniškai mileniumo ir Z kartos atstovams tenka 8,8 socialinės žiniasklaidos paskyros vienam asmeniui. Be to, vidutinis socialinės žiniasklaidos vartotojas, kas dieną socialinėje žiniasklaidoje praleidžia 145 minutes (2 valandas ir 25 minutes).

Neįskaitant bendravimo su draugais ir šeima, 55% naudoja socialinę žiniasklaidą ieškodami informacijos apie verslą. Be to, 18% vartotojų naudoja socialinę žiniasklaidą kaip apsipirkimo platformas ir neatsijungę nuo atitinkamos socialinės aplikacijos, įsigyja pirkinius.

Socialinė žiniasklaida taip pat plačiai naudojama klientų aptarnavimui B2B ir B2C pramonėse. Tačiau B2B bendrovės patiria didesnį įsitraukimą “LinkedIn”, nei kituose kanaluose, tokiuose kaip “Instagram”, “Facebook” ir “Twitter”.

#SocialinėsŽiniasklaidosVartotojai

Socialinės žiniasklaidos vartotojai:

“Statista”

Research 27 social

#SocialinėŽiniasklaida

55%

klientų, ieško

informacijos apie jūsų verslą socialinėje žiniasklaidoje.

“Biznology”

research 27 55percent

#SocialinėsŽiniasklaidosVartotojųAmžius

research 27 person1
90,4%

Mileniumo kartos

research 27 person2
77,5%

X kartos

research 27 person3
48,2%

of Kūdikių bumo kartos naudoja vienos ar kitokios formos socialinę žiniasklaidą.

“eMarketer”

#SocialinėŽiniasklaida

18.7%

JAV socialinių pirkėjų užbaigė savo pirkinį, nepalikdami socialinės programėlės.

“HootSuite”

Meditator graf standing woman

#SocialiniųŽiniasklaidosPaskyrųSkaičius

Vidutinis socialinės žiniasklaidos paskyrų skaičius, kurias turi mileniumo ar Z kartos atstovai yra

8.8

pasaulyje.

“Global Web Index”

Research inbox

#SocialinėsŽiniasklaidosNaudojimas

Vidutiniškai, asmuo praleidžia

145 min

2 valandas ir 25 minutes socialinėje žiniasklaidoje kas dieną.

“Statista”

Woman on social media statistic

#SocialinėsŽiniasklaidosVartotojai

Dauguma klientų aptarnavimo pranešimų socialinėje žiniasklaidoje yar nukreipti į B2C pramonę.

B2B

įmonės daugiau įsitraukimo sulaukia “LinkedIn”.

“Facelift”

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai