Išbandyti
research_23_illu

”Twitter”

Teikiant klientų aptarnavimą “Twitter” tinkle, kaip ir “Facebook”, įmonė gali atrodyti patikimesnė. Remiantis “Twitter”, 83% “Twitter” vartotojų, kurie yra siuntę “Twitter” pranešimus įmonėms ir gavę atsakymus, turėjo geresnę nuomonę apie įmonę ir buvo labiau linkę su ja bendradarbiauti.

Nors “Twitter” nėra pats populiariausias socialinės žiniasklaidos kanalas, jis yra dažnai naudojamas klientų aptarnavimui. Remiantis “Forrester”, 31% klientų praneša susisiekę su įmone naudodami “Twitter”.

Tačiau stebina tai, kad tik 3% “Twitter” žinučių apie klientų aptarnavimo problemas yra skelbiamos naudojant įmonės vartotojo vardą su @ simboliu, todėl tokiu atveju yra labai sunku atitikti klientų atsakymo laukimo laiko lūkesčius. Pasak “Lithium”, 78% klientų, kurie “Twitter” tinkle pateikia skundą apie prekės ženklą, tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą. 

#Twitter

31%

klientų praneša, kad yra susisiekę su įmonę naudodami “Twitter” tinklą. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

klientų, kurie “Twitter” tinkle pateikia skundą apie prekės ženklą, tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą.

“Lithium”

#KlientųAptarnavimoProblemos

3%

“Twitter” pranešimų apie klientų aptarnavimo problemas yra skelbiamos nenaudojant įmonės vartotojo vardo su @ simboliu.

“MarketingLand”

research_23_3percent

#Twitter

83%

“Twitter” vartotojų, kurie įmonėms siunčia “Twitter” pranešimus ir į juos gauna atsakymus, turi geresnę nuomonę apie įmonę ir yra labiau linkę su ja turėti reikalų.

“Twitter”

research_23_83percent
Turinys
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai