Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 23 illu

”Twitter”

Teikiant klientų aptarnavimą “Twitter” tinkle, kaip ir “Facebook”, įmonė gali atrodyti patikimesnė. Remiantis “Twitter”, 83% “Twitter” vartotojų, kurie yra siuntę “Twitter” pranešimus įmonėms ir gavę atsakymus, turėjo geresnę nuomonę apie įmonę ir buvo labiau linkę su ja bendradarbiauti.

Nors “Twitter” nėra pats populiariausias socialinės žiniasklaidos kanalas, jis yra dažnai naudojamas klientų aptarnavimui. Remiantis “Forrester”, 31% klientų praneša susisiekę su įmone naudodami “Twitter”.

Tačiau stebina tai, kad tik 3% “Twitter” žinučių apie klientų aptarnavimo problemas yra skelbiamos naudojant įmonės vartotojo vardą su @ simboliu, todėl tokiu atveju yra labai sunku atitikti klientų atsakymo laukimo laiko lūkesčius. Pasak “Lithium”, 78% klientų, kurie “Twitter” tinkle pateikia skundą apie prekės ženklą, tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą. 

#Twitter

31%

klientų praneša, kad yra susisiekę su įmonę naudodami “Twitter” tinklą. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

klientų, kurie “Twitter” tinkle pateikia skundą apie prekės ženklą, tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą.

“Lithium”

#KlientųAptarnavimoProblemos

3%

“Twitter” pranešimų apie klientų aptarnavimo problemas yra skelbiamos nenaudojant įmonės vartotojo vardo su @ simboliu.

“MarketingLand”

research 23 3percent

#Twitter

83%

“Twitter” vartotojų, kurie įmonėms siunčia “Twitter” pranešimus ir į juos gauna atsakymus, turi geresnę nuomonę apie įmonę ir yra labiau linkę su ja turėti reikalų.

“Twitter”

research 23 83percent

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai