Teikiant klientų aptarnavimą “Twitter” tinkle, kaip ir “Facebook”, įmonė gali atrodyti patikimesnė. Remiantis “Twitter”, 83% “Twitter” vartotojų, kurie yra siuntę “Twitter” pranešimus įmonėms ir gavę atsakymus, turėjo geresnę nuomonę apie įmonę ir buvo labiau linkę su ja bendradarbiauti.
Nors “Twitter” nėra pats populiariausias socialinės žiniasklaidos kanalas, jis yra dažnai naudojamas klientų aptarnavimui. Remiantis “Forrester”, 31% klientų praneša susisiekę su įmone naudodami “Twitter”.
Tačiau stebina tai, kad tik 3% “Twitter” žinučių apie klientų aptarnavimo problemas yra skelbiamos naudojant įmonės vartotojo vardą su @ simboliu, todėl tokiu atveju yra labai sunku atitikti klientų atsakymo laukimo laiko lūkesčius. Pasak “Lithium”, 78% klientų, kurie “Twitter” tinkle pateikia skundą apie prekės ženklą, tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą.
"Twitter" atsakymo laiko lūkesčiai
78%
klientų, kurie “Twitter” tinkle pateikia skundą apie prekės ženklą, tikisi sulaukti atsakymo per vieną valandą.
“Lithium”
Klientai nepažymi įmonių, kai apie jas pateikia skundus
#KlientųAptarnavimoProblemos
3%
“Twitter” pranešimų apie klientų aptarnavimo problemas yra skelbiamos nenaudojant įmonės vartotojo vardo su @ simboliu.
“MarketingLand”