Išbandyti
research_26_illu

Socialinės žiniasklaidos lūkesčiai

Nepaisant to, kad socialinė žiniasklaida yra vienas mažiausiai pageidaujamų klientų aptarnavimo kanalų, jis vis dar turi paklausą. Virš 63% klientų tikisi, kad įmonės pasiūlys klientų aptarnavimą savo socialinėje žiniasklaidoje, o 90% socialinės žiniasklaidos vartotojų jau prisijungė prie prekės ženklo ar verslo, jų pasirinktoje platformoje.

Susisiekę socialinėje žiniasklaidoje, 40% vartotojų tikisi atsakymo per pirmąją valandą, tuo tarpu 79% tikisi sulaukti atsakymo per pirmąsias 24 valandas. Jei yra patenkinami jų lūkesčiai ir jų patirtis yra teigiama, jie 71% dažniau rekomenduos prekės ženklą kitiems, esantiems socialinėje žiniasklaidoje.

#SocialinėŽiniasklaida

63%

klientų tikisi, kad įmonės siūlys klientų aptarnavimą savo socialinėje žiniasklaidoje – ir

90%

socialinės žiniasklaidos vartotojų jau prisijungė prie prekės ženklo ar įmonės savo pasirinktoje platformoje

“Super Office”

#PuikiosPatirtys

Tikimybė, kad

vartotojas, patyręs teigiamą patirtį, rekomenduos prekės ženklą kitiems socialinėje žiniasklaidoje, yra maždaug

71%

“Statista”

research_26_71percent

#SocialinėŽiniasklaida

40%

prekės ženklo klientų tikisi atsakymo per pirmąją valandą nuo susisiekimo sicialinėje žiniasklaidoje, kai tuo tarpu

79%

atsakymo tikis per pirmąsias 24 valandas.

“Ambassador”

Turinys
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai