Nepaisant to, kad socialinė žiniasklaida yra vienas mažiausiai pageidaujamų klientų aptarnavimo kanalų, jis vis dar turi paklausą. Virš 63% klientų tikisi, kad įmonės pasiūlys klientų aptarnavimą savo socialinėje žiniasklaidoje, o 90% socialinės žiniasklaidos vartotojų jau prisijungė prie prekės ženklo ar verslo, jų pasirinktoje platformoje.
Susisiekę socialinėje žiniasklaidoje, 40% vartotojų tikisi atsakymo per pirmąją valandą, tuo tarpu 79% tikisi sulaukti atsakymo per pirmąsias 24 valandas. Jei yra patenkinami jų lūkesčiai ir jų patirtis yra teigiama, jie 71% dažniau rekomenduos prekės ženklą kitiems, esantiems socialinėje žiniasklaidoje.
Socialinės žiniskalidos klientų aptarnavimo paklausa
#SocialinėŽiniasklaida
63%
klientų tikisi, kad įmonės siūlys klientų aptarnavimą savo socialinėje žiniasklaidoje – ir
90%
socialinės žiniasklaidos vartotojų jau prisijungė prie prekės ženklo ar įmonės savo pasirinktoje platformoje
“Super Office”
Teigiamos nuomonės skleidimas po puikios patirties
#PuikiosPatirtys
Tikimybė, kad
vartotojas, patyręs teigiamą patirtį, rekomenduos prekės ženklą kitiems socialinėje žiniasklaidoje, yra maždaug
71%
“Statista”