Socialinės žiniasklaidos ^lūkesčiai^

Socialinės žiniasklaidos lūkesčiai

Nepaisant to, kad socialinė žiniasklaida yra vienas mažiausiai pageidaujamų klientų aptarnavimo kanalų, jis vis dar turi paklausą. Virš 63% klientų tikisi, kad įmonės pasiūlys klientų aptarnavimą savo socialinėje žiniasklaidoje, o 90% socialinės žiniasklaidos vartotojų jau prisijungė prie prekės ženklo ar verslo, jų pasirinktoje platformoje.

Susisiekę socialinėje žiniasklaidoje, 40% vartotojų tikisi atsakymo per pirmąją valandą, tuo tarpu 79% tikisi sulaukti atsakymo per pirmąsias 24 valandas. Jei yra patenkinami jų lūkesčiai ir jų patirtis yra teigiama, jie 71% dažniau rekomenduos prekės ženklą kitiems, esantiems socialinėje žiniasklaidoje.

#SocialinėŽiniasklaida

63%

klientų tikisi, kad įmonės siūlys klientų aptarnavimą savo socialinėje žiniasklaidoje – ir

90%

socialinės žiniasklaidos vartotojų jau prisijungė prie prekės ženklo ar įmonės savo pasirinktoje platformoje

“Super Office”

#PuikiosPatirtys

Tikimybė, kad

vartotojas, patyręs teigiamą patirtį, rekomenduos prekės ženklą kitiems socialinėje žiniasklaidoje, yra maždaug

71%

“Statista”

71%

#SocialinėŽiniasklaida

40%

prekės ženklo klientų tikisi atsakymo per pirmąją valandą nuo susisiekimo sicialinėje žiniasklaidoje, kai tuo tarpu

79%

atsakymo tikis per pirmąsias 24 valandas.

“Ambassador”

Turinys

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai