Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 21 illu

Socialinės žiniasklaidos apžvalga

Nepaisant augančio populiarumo, daugeliui klientų socialinė žiniasklaida nėra mėgstamiausias klientų aptarnavimo būdas. Apklausų metu, tik 16% respondentų teigė, kad jie pasirinktų socialinę žiniasklaidą vietoje el. pašto ar internetinių pokalbių.

Tačiau įmonės pripažįsta, kad aptarnavimo socialinėje žiniasklaidoje teikimas, gali padėti jų plėtrai, nes atsakymų į žinutes ir propagavimo santykis socialinėje žiniasklaidoje yra 9:1. Be to, 10% viso svetainės srauto kyla iš socialinės žiniasklaidos lankytojų. Todėl, 84% amerikiečių praneša, kad socialinėje žiniasklaidoje jie gavo atsakymą iš įmonės, su kuria bandė susisiekti.

Priešingai, nei vyraujantys įsitikinimai, socialinės žiniasklaidos atsakymo laikas yra pakankamai lėtas. Tai gali nutikti dėl to, kad daugelis agentų neturi prieigos prie į socialinius tinklus integruotų pagalbos tarnybų sistemų, todėl jie negauna įspėjimo apie iš klientų gautas žinutes. “Parature” apklausa palaiko šią idėją tvirtindami, kad 42% agentų negali išspręsti klientų užklausų dėl pasenusių ar neprijungtų sistemų. Dėl to, klientai vidutiniškai laukia devynias valandas, kad socialinėje žiniasklaidoje sulauktų atsakymo.

Kaip ir bet kuriame kitame bendravimo kanale, socialinėje žiniasklaidoje taip pat yra piko valandos. Pavyzdžiui, daugiausiai bilietų yra gaunama tarp 15 ir 18 valandos, nes šiuo laikotarpiu, pasibaigus mokyklos ir darbo valandos, padidėja socialinės žiniasklaidos naudojimas.

Kalbant apie socialinės žiniasklaidos bilietų apimtis, mūsų tyrimas rodo, kad vidutinė įmonė gauna apytiksliai 20 socialinės žiniasklaidos bilietų per dieną; 10 iš “Facebook”, keturis iš “Instagram” ir vieną iš “Viber”. Apytiksliai 20% iš šių bilietų yra ignoruojami, nes jie yra laikomi brukalu, reklama ar nesusijusiais.

#AtsakymoLaikasŽiniasklaidoje
#SocialinėŽiniasklaida

Vidutinis laukimo laikas socialinėje žiniasklaidoje yra

9 val.

2015 m. Klientų Patirties Apžvalga

Meditator graf man

#SocialinėŽiniasklaida

Įmonė vidutiniškai gauna

per dieną.

LiveAgent

#SocialinėŽiniasklaida

Apytiksliai

20%

socialinės žiniasklaidos užklausų yra ignoruojamos.

LiveAgent

research 21 20percent

#SocialinėŽiniasklaida

84%

Amerikiečių praneša, gaunantys atsakymus iš įmonių, kurioms jie teikia užklausas socialinėje žiniasklaidoje.

“Microsoft”

research 21 84percent

#SocialinėŽiniasklaida
#PagalbosPikoValandos

Socialinės žiniasklaidos pagalbos piko valandos yra

15-18 val.

LiveAgent

Meditator graf woman

#SocialinėŽiniasklaida

Atsakymų į žinutes ir propagavimo santykis socialinėje žiniasklaidoje yra 9:1

9:1

LiveAgent

research 21 9 to 1

#SocialinėŽiniasklaida

42%

klientų pirmenybę teikia internetiniams pokalbiams, lyginant su 23% bendravimu el. laiškais ir 16% socialinei žiniasklaidai ar forumams.

“Super Office”

research 21 42percent

#KlientųUžklausos

42%

agentų neturi galimybės išspręsti klientų užklausų dėl pasenusių ar atjungtų sistemų.

“Parature”

#SocialinėsŽiniasklaidosLankytojai
#SvetainėsSrautas

Vidutiniškai,

10%

viso svetainės srauto kyla iš socialinės žiniasklaidos lankytojų.

LiveAgent

Meditator graf standing woman

#SocialinėsŽiniasklaidosBilietai

Vidutiniškai įmonė gauna

20 socialinės

žiniasklaidos bilietų per dieną.

LiveAgent

Meditator graf man

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai