Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 6 illu

Patys populiariausi kanalai

Kai ateina laikas susisiekti su įmone, kiekviena vartotojų grupė turi savo skirtingą nusistatymą. Pavyzdžiui, kai kurie renkasi internetinius pokalbius, tuo tarpu kitiems labiau patinka pagalbą gauti telefonu. Tačiau vienas bendras dalykas, kurį galima taikyti visoms grupėms yra tai, kad jie labiau teikia pirmenybę savitarnos galimybei, nei realiam bendravimui. Remiantis “American Express” atliktu tyrimu, 60% vartotojų JAV, nesudėtingoms užklausoms mieliau renkasi skaitmeninius savitarnos įrankius.

Savitarna yra populiari dėl to, kad ji yra greitesnė , nei įprastinė pagalba ir reikalauja mažiau pastangų. Todėl vidutinio dydžio įmonės, per metus sulaukia daugiau nei 325 000 pagalbos puslapių peržiūrų..

Taigi, koks yra kitų kanalų populiarumas? Remiantis “SuperOffice”, 42% klientų renkasi internetinius pokalbius, 23% el. paštą ir 16% socialinę žiniasklaidą ar forumus.

Tačiau nepaisant klientų nusistatymo, mūsų informacija rodo, kad el. paštas yra labiausiai naudojamas pagalbos kanalas į kurį kas mėnesį vidutinė įmonė gauna apytiksliai 10 500 el. laiškų. Internetiniai pokalbiai yra antri pagal populiarumą, vidutinei įmonei per mėnesį atliekant virš 6000 pokalbių, po kurių eina 672 telefono skambučiai ir 394 žinių bazės užklausos. Mažiausiai naudojamas bendravimo kanalas buvo socialinė žiniasklaida, su daugiau nei 60 “Facebook” pranešimų, 60 “Twitter” žinučių ir 2 “Instagram” komentarų per mėnesį.

Prašome atkreipti dėmesį, kad mūsų klientų aptarnavimo statistika yra pagrįsta iš mūsų klientų surinktais duomenimis, kurie apima kelias pramonės šakas. Dėl to, duomenys gali būti visiškai skirtingi į e-komerciją nukreiptose įmonėse ar kitų sektorių įmonėse.

#Savitarna
#NesudėtingosUžklausos

60%

vartotojų JAV, nesudėtingoms užklausoms renkasi skaitmeninius savitarnos įrankius

“American Express”

Meditator graf man

#BilietųKiekis

Bilietų kiekis pagal pagalbos kanalą

LiveAgent

#ŽiniatinklioSrautas

Vidutinės įmonės žinių bazėje yra

325 000

LiveAgent

research 6 325000

#KanaloPasirinkimas

42%

klientų renkasi internetinius pokalbius, palyginus su 23% kurie renkasi el. paštą ir 16%, kurie renkasi socialinę žiniasklaidą ir forumus.

“Super Office”

research 6 42

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai