Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 3 illu

Nepriekaištingo aptarnavimo ROI rodiklis

Laimingi klientai yra įsitraukę ir lojalūs. Daugelis iš jų veikia kaip prekės ženklo propaguotojai, reklamuodami įmonę be jokio užmokesčio ar naudų. “Temkin Group” klientų aptarnavimo statistika nurodo, kad iš įmonės gavę teigiamą patirį, 77% klientų rekomenduotu ją pažįstamiems. Be to, 72% klientų pasidalina savo teigiama patirtimi su šešiais ar daugiau žmonių, todėl tai parodo, kaip svarbu yra suteikti teigiamą patritį klientams.

Tačiau, tai dar ne pabaiga. Draugų ir šeimos rekomendacijos yra vienos iš įtakingiausių reklamos formų. Beveik 83% internetinių respondentų iš 60 šalių teigia, kad jie pasitiki draugų ir šeimos rekomendacijomis ir perka iš jų rekomenduojamų įmonių.

Kaip matote, įsitraukę esami klientai gali pritraukit klientų, padidinti prekės ženklo lojalumą ir atnešti didesnes pajamas. Norint patvirtinti šį teiginį, “Rosetta” teigia, kad įsitraukę klientai, per metus išleidžia 300% daugiau, nei neįsitraukę klientai. Be to, vos 5% padidėjęs klientų išlaikymo rodiklis, gali padidinti pelningumą nuo 25% iki 95%. Palyginimui, 2% padidėjęs klientų išlaikymas yra lygus pelno padidėjimui ar išlaidų sumažėjimui 10%

Tačiau vien klientų įsitraukimo nepakanka. Jūsų darbuotojai taip pat privalo būti įsitraukę, kad galėtų suteikti įsimintiną patirtį ir atliktų daugiau pardavimų. Vos 10% padidinusios darbuotojų įsitraukimą, įmonės gali padidinti pelną 2400 JAV dolerių iš vieno aptarnavimo atstovo per metus.

Norėdami toliau parodyti įsitraukimo ir teigiamos patirties galią, apžvelkime šį pavyzdį; įmonė, su 1 milijardu metinių pajamų, per tris metus gali padidinti pajamas 823 milijonais, pagerinę savo klientų patirtį. Tačiau pirmiausiai, norėdami pasinaudoti puikaus aptarnavimo teikiama nauda, pirmiausiai turite a pagerinti savo NPS rodiklį ir atitikti kliento standartus bei padidinti savo NPS iki 41% ar daugiau.

#TeigiamosPatirtys
#PasidalinkiteTeigiamaPatirtimi

72%

klientų pasidalina teigiama patirtimi su 6 ar daugiau žmonių.“Kolsky”

Meditator graf man

#KlientųIšlaidos

JAV įmonės praranda daugiau, nei

300%

daugiau

per metus.

“Rosetta”

research 3 spendmore

#DarbuotojųĮsitraukimas

Įmonės gali padidinti pelnus

2400 USD

darbuotojui per metus, padidinę darbuotojų įsitraukimą vos 10%.

“IES”

research 3 increaseprofits

#KlientųPatirtis

Įmonė su 1 milijardo metinėmis pajamomis, gali jas padidinti

823

milijonais per 3 metus, pagerinę klientų patirtį.

“Temkin Group”

research 3 increaserevenue

#KlientųIšlaikymas
#IšlaidųMažinimas

2%

didesnis klientų išlaikymas pelnui daro tokią pat įtaką, kaip išlaidų sumažinimas 10%.

“Forbes”

Meditator graf woman

#IšlaikymoRodikliųDidinimas

Padidinus klientų išlaikymo rodiklius

5%

pelnas padidėja nuo 25% iki 95%.

“Harvard Business Review”

research 3 increase retention

#TeigiamosRekomendacijos

Po teigiamos patirties su įmone,

77%

klientų rekomenduotų ją pažystamiems.

“Temkin Group”

research 3 positive experience

#NPS

Geriausių prekių ženklų NPS vituniškai yra

41%

“Rosetta”

#KlientųIšlaikymas
#Pelnai

5%

padidintas klientų išlaikymas gali sukurti 25% daugiau pelno.

“Forbes”

Meditator graf standing woman

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai