Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 18 illu

Lūkesčiai ir nuostatos

Kiekvienam pagalbos kanalui, įskaitant ir internetinius pokalbius, klientai turi skirtingus lūkesčius. Kadangi internetiniai pokalbiai apima pagalbą realiuoju laiku, dauguma klientų tikisi nedelsiant gauti atsakymą į savo užklausą, vos tik išsiuntus pirmąją žinuę pokalbių lange. Remiantis Internetinių Pokalbių Standartų Ataskaita, klientų lūkesčiai dėl pokalbių atsakymų trukmės yra didesni, nei bendraujant el. paštu. Įprastai, internetiniuose pokalbiuose klientai tikisi sulaukti atsakymo per 6 – 15 sekundžių. Tačiau realybė yra tokia, kad vidutinis pokalbio atsakymo laukimo laikas yra 45 sekundės.

Tačiau įdomu tai, kad kalbant apie internetinius pokalbius, 95% klientų labiau vertina aukštos kokybės aptarnavimą, nei greitį. Dėl šios priežasties, dauguma klientų (86%) renkasi bendrauti su žmogumi, o ne su pokalbių robotais, nes jie turi ribotas galimybes suteikti atsakymus ir klientams reikalingą pagalbą. Todėl į 44% klientų internetu užduodamų klausimų atsako gyvas asmuo, nes pirkimo proceso viduryje, tai yra viena iš svarbiausių funkcijų, kurią gali pasiūlyti svetainė.

#AtsakymųLūkesčiai

Klientų lūkesčiai dėl pokalbių atsakymų yra aukštesni, nei el. paštu – vidutinė laukimo trukmė pokalbyje yra

45 sek.

Internetinių Pokalbių Standarto

Ataskaita 2017

#AtsakymoLūkesčia

Vidutinis pirmojo atsakymo lūkestis internetinių pokalbių metu svyruoja tarp

6 - 15sek.

“Freshworks”

research 18 6 15sec

#AukštaAptarnavimoKokybė

95%

klientų labiau vertina išsamų, aukštos kokybės klientų aptarnavimą, nei greiti, kai yra kalbama apie internetinius pokalbius.

“Smallbiztrends”

Research call center with stars

#PokalbiųRobotai

86%

vartotojų renkasi žmones vietoje pokalbių robotų.

“Forbes”

Meditator graf standing woman

#PagalbaRealiuojuLaiku

44%

klientų internetu užduodamų klausimų atsako gyvas asmuo, nes pirkimo proceso viduryje, tai yra viena iš svarbiausių funkcijų, kurią gali pasiūlyti svetainė. “Super Office”

Meditator graf woman

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai