Kalbant apie klientų portalus, lūkesčiai ir realybė akivaizdžiai skiriasi. Dauguma klientų renkasi nepriklausomą problemų sprendimą ir įmonės svetainėse tikisi rasti atskirą savitarnos skyrių. Mūsų atliktas tyrimas rodo, kad daugiau nei 77% klientų praeityje yra naudoję savitarnos portalą, iš kurių 60% pagalbos ieškojo naudodami asmeninius kompiuterius, 38% mobiliuosiuose įrenginiuose ir 2% planšetiniuose kompiuteriuose.
Tačiau realybė yra ta, kad tik labai maža dalis įmonių (10%) teikia tokius savitarnos įrankius, kaip klientų portalai. Dar mažiau, tik 2% naudoja forumus, kuriuose buria internetines bendruomenes ir tik 1% naudoja daugialypes žinių bazes, kuriose aptarnauja klientus skirtingomis kalbomis.
Be to, kad klientų portalo paslaugas siūlo tik maža dalis įmonių, atsakymo laikai yra lėti. Mūsų standartų ataskaitoje nurodoma, kad į 10% klientų portale pateiktų užklausų yra atsakoma per pirmąją valandą. Į 60% klausimų atsakoma per pirmąsias 48 valandas, o į 90% per pirmąsias 48 valandas. Vidutinis pirmojo atsakymo laikas yra 6 valandos, o vidutinis klientų portalo bilieto apdorojimo laikas yra nuo 2 iki 3 dienų. Po bilieto sprendimo, vidutiniškai trunka 10 minčių užbaigti visoms susijusioms užduotims.
Nepaisant ilgos atsakymų trukmės, klientų portalai gali pasigirti 95% sprendimų santykiu ir 95% atsakymų santykiu. Jie taip pat turi aukštą CSAT rodiklį (92%), +45 NPS rodiklį ir CES rodiklį siekiantį 10, o tai atspindi, kad klientai iš esmės yra patenkinti gaunamu aptarnavimu.
Kalbant apie bilietų apimtį, mūsų tyrimai rodo, kad vidutiniškai klientų portale yra gaunami penki bilietai per dieną ir dar dešimt bilietų yra neišspręstų bilietų eilėje. Papildomai, 0,25 bilieto yra perkeliami prieš jų išsprendimą ir 80% klientų portalo bilietų yra pateikiami darbo valandomis.
Kalbant apie kainas už bilietą, į kliento portale pateiktas užklausas galima atsakyti sąlyginai nebrangiai, vidutinei atsakymo kainai esant 5$ už kontaktą.
Įrenginiai, naudoti prieigai prie klientų portalų
#KlientųPortalai
60%
klientų pagalbos ieško naudodami asmeninius kompiuterius,
38%
mobiliuosius įrenginius,
2%
planšetes.
LiveAgent
Įmonės su žinių bazių vertimais
#ŽiniųBazės
Tik 1%
įmonių naudoja daugialypes žinių bazes, kad aptarnautų klientus skirtingomis kalbomis.
LiveAgent
Kiek įmonių naudoja klientų portalą
#KlientųPortalas
10%
įmonių naudoja klientų portalus.
LiveAgent
Klientų portalo sprendimo rodikliai
#SprendimoRodikliai
Sprendimo santykis klientų portaluose yra
95%
LiveAgent
Klientų portalo bilietų perkėlimai
#BilietoPerkėlimai
Klientų portalo bilietui įvykdomas vidutiniškai
0.25
perkėlimas, iki jo išsprendimo.
LiveAgent
Klientų portalo kaina už kontaktą
#KainaUžKontaktą
Vidutinė klientų portalo kaina už kontaktą yra
5$
LiveAgent
Klientų portalo CSAT
#CSAT
Klientų portalas turi
92%
pasitenkinimo rodiklį (CSAT).
LiveAgent
Klientų portalo atsakymų laiko dažnis
#AtsakymoLaikoDažnis
%%10%
klientų užklausų
pateiktų per
klientų portalą, yra atsakoma per pirmąją valandą, 60% per pirmąsias 24 valandas
ir 90% per pirmąsias 48 valandas.
LiveAgent
Klientų portalo neišspręstų bilietų eilė ir nuspėjama eilė
#BilietųEilė
Kliento portale neišspręstų pagalbos bilietų eilė standartiškai yra
keturi.
LiveAgent
Kliento portalo bilietai
#PortaloBilietai
Vidutinis bilietų iš klientų portalo skaičius yra
5 per dieną
LiveAgent