Išbandyti
research_12_illu

Klientų nuostatos

Nors pirmenynė yra teikiama savitarnos įrankiams, kartais atsiranda poreikis susisiekti su klientų aptarnavimu. Kalbant apie aptarnavimo kanalų nuostatas, “CMO Council” teigia, kad 86% klientų renkasi pagalbą el. paštu, 65% pagalbą telefonu, 53% pagalbą svetainėje, pvz. internetinius pokalbius, 52% tekstinę pagalbą ir 48% asmeninę pagalbą..

70% klientų vertina aktyvią pagalbą ir dažnai palankiai žiūri į prekės ženklus, kurie ją siūlo. Kalbant apie atsakymų trukmę, klientai laikosi nuomonės, kad kuo greičiau, tuo geriau. Jie tikisi, kad įmonės atsakys į jų el. laiškus per vieną valandą ir beveik pusė (46%) iš jų tikisi, kad įmonės atsakys į jų užklausas per mažiau, nei 4 valandas.

#AtsakymoNuostatos
#GreitasAtsakas

46%

klientų atsakymo iš įmonių tikisi greičiau nei per 4 valandas.

“Super Office”

Meditator graf woman

#KlientųBendravimas

Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai:

“CMO Council”

#ElektroninioPaštoNuostatos

Klientai tikisi sulaukti įmonių atsakymo į jų laiškus per

valandą

“Toister Performance Solutions”

research_12_an_hour

#PrekėsŽenkloSuvokimas

70%

klientų turi geresnį požiūrį į prekės ženklą, kuris siūlo aktyvų klientų aptarnavimą.

“Statista”

research_12_70%
Turinys
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai