Setting up criteria

Klientų nuostatos

Nors pirmenynė yra teikiama savitarnos įrankiams, kartais atsiranda poreikis susisiekti su klientų aptarnavimu. Kalbant apie aptarnavimo kanalų nuostatas, “CMO Council” teigia, kad 86% klientų renkasi pagalbą el. paštu, 65% pagalbą telefonu, 53% pagalbą svetainėje, pvz. internetinius pokalbius, 52% tekstinę pagalbą ir 48% asmeninę pagalbą..

70% klientų vertina aktyvią pagalbą ir dažnai palankiai žiūri į prekės ženklus, kurie ją siūlo. Kalbant apie atsakymų trukmę, klientai laikosi nuomonės, kad kuo greičiau, tuo geriau. Jie tikisi, kad įmonės atsakys į jų el. laiškus per vieną valandą ir beveik pusė (46%) iš jų tikisi, kad įmonės atsakys į jų užklausas per mažiau, nei 4 valandas.

#AtsakymoNuostatos
#GreitasAtsakas

46%

klientų atsakymo iš įmonių tikisi greičiau nei per 4 valandas.

“Super Office”

Meditator graf woman

#KlientųBendravimas

Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai:

“CMO Council”

#ElektroninioPaštoNuostatos

Klientai tikisi sulaukti įmonių atsakymo į jų laiškus per

valandą

“Toister Performance Solutions”

valandą

#PrekėsŽenkloSuvokimas

70%

klientų turi geresnį požiūrį į prekės ženklą, kuris siūlo aktyvų klientų aptarnavimą.

“Statista”

70%
Turinys

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai