Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 12 illu

Klientų nuostatos

Nors pirmenynė yra teikiama savitarnos įrankiams, kartais atsiranda poreikis susisiekti su klientų aptarnavimu. Kalbant apie aptarnavimo kanalų nuostatas, “CMO Council” teigia, kad 86% klientų renkasi pagalbą el. paštu, 65% pagalbą telefonu, 53% pagalbą svetainėje, pvz. internetinius pokalbius, 52% tekstinę pagalbą ir 48% asmeninę pagalbą..

70% klientų vertina aktyvią pagalbą ir dažnai palankiai žiūri į prekės ženklus, kurie ją siūlo. Kalbant apie atsakymų trukmę, klientai laikosi nuomonės, kad kuo greičiau, tuo geriau. Jie tikisi, kad įmonės atsakys į jų el. laiškus per vieną valandą ir beveik pusė (46%) iš jų tikisi, kad įmonės atsakys į jų užklausas per mažiau, nei 4 valandas.

#AtsakymoNuostatos
#GreitasAtsakas

46%

klientų atsakymo iš įmonių tikisi greičiau nei per 4 valandas.

“Super Office”

Meditator graf woman

#KlientųBendravimas

Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai:

“CMO Council”

#ElektroninioPaštoNuostatos

Klientai tikisi sulaukti įmonių atsakymo į jų laiškus per

valandą

“Toister Performance Solutions”

research 12 an hour

#PrekėsŽenkloSuvokimas

70%

klientų turi geresnį požiūrį į prekės ženklą, kuris siūlo aktyvų klientų aptarnavimą.

“Statista”

research 12 70%

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai