Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 8 illu

Investavimas į skambučių centro programinę įrangą

Kiekviena įmonė turėtų siekti sukurti išskirtinę skambučių centro patirtį. Kuo teigiamesnė bus klientų patirtis, tuo labiau jie išliks įsitraukę ir lojalūs. Įsitraukę klientai perka 90% dažniau, vieno sandorio metu išleidžia 60% daugiau ir penkis kartus labiau linkę pabrėžti, kad prekės ženklas, kuriam jie jaučia lojalumą, yra vienintelis iš kurio ateityje jie planuoja įsigyti. Be to, gerą klientų patirtį patyrę klientai išleidžia 140% daugiau už tuos, kurie turėjo blogą klientų patirtį.

Remiantis “Temkin Group”, propaguotojai 4,2 karto labiau linkę pirkti dar kartą, 5,6 karto labiau linkę atleisti įmonėje įvykus klaidai ir 7,2 karto labiau linkę išbandyti naujus pasiūlymus, nei turintys neigiamą nuomonę. Įsitraukę klientai yra labiau linkę tapti propaguotojais ir į jūsų įmonę pritraukti naujų klientų. Jie taip pat aplaidžiau žiūri į prastas klientų patirtis.

Kaip matote, įsitraukę klientai yra vertingi. Todėl jums yra naudinga jiems sukurti teigiamą patirtį ir palaikyti lojalumą prekės ženklui. Atminkite, kad vos 5% padidėjęs klientų išlaikymas, ilguoju laikotarpiu gali padidinti pelnus 95%.

#KlientųIšlaikymas
#Profits

5%

padidėjęs klientų išlaikymas, ilguoju laikotarpiu gali padidinti pelnus 95%. 

“HBS”

Meditator graf woman

#KlientųStatistika

Įsitraukę klientai perka

90%

dažniau, vieno sandorio metu išleidžia 60% daugiau ir yra penkis kartus labiau linkę nurodyti, kad tai yra vienintelis prekės ženklas, iš kurio jie pirks ir ateityje.

“Rosetta”

#KlientųPagalba

Gerą patirtį turintys klientai išleidžia

140%

daugiau, nei tie, kurie turi blogą patirtį.

“Harvard Business Review”

research 8 140percent

#NPSPropaguotojas

Propaguotojai yra

4.2

kartus labiau linkę pakartotinai pirkti

5.6

kartus labiau linkę atleisti įmonei įvykus klaidai

7.2

kartus labiau linkę išbandyti naujus pasiūlymus, lyginant su turiničiais neigiamą nuomonę

“Temkin Group”

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai