Kiekviena įmonė turėtų siekti sukurti išskirtinę skambučių centro patirtį. Kuo teigiamesnė bus klientų patirtis, tuo labiau jie išliks įsitraukę ir lojalūs. Įsitraukę klientai perka 90% dažniau, vieno sandorio metu išleidžia 60% daugiau ir penkis kartus labiau linkę pabrėžti, kad prekės ženklas, kuriam jie jaučia lojalumą, yra vienintelis iš kurio ateityje jie planuoja įsigyti. Be to, gerą klientų patirtį patyrę klientai išleidžia 140% daugiau už tuos, kurie turėjo blogą klientų patirtį.
Remiantis “Temkin Group”, propaguotojai 4,2 karto labiau linkę pirkti dar kartą, 5,6 karto labiau linkę atleisti įmonėje įvykus klaidai ir 7,2 karto labiau linkę išbandyti naujus pasiūlymus, nei turintys neigiamą nuomonę. Įsitraukę klientai yra labiau linkę tapti propaguotojais ir į jūsų įmonę pritraukti naujų klientų. Jie taip pat aplaidžiau žiūri į prastas klientų patirtis.
Kaip matote, įsitraukę klientai yra vertingi. Todėl jums yra naudinga jiems sukurti teigiamą patirtį ir palaikyti lojalumą prekės ženklui. Atminkite, kad vos 5% padidėjęs klientų išlaikymas, ilguoju laikotarpiu gali padidinti pelnus 95%.
Įsitraukusių klientų statistika
#KlientųStatistika
Įsitraukę klientai perka
90%
dažniau, vieno sandorio metu išleidžia 60% daugiau ir yra penkis kartus labiau linkę nurodyti, kad tai yra vienintelis prekės ženklas, iš kurio jie pirks ir ateityje.
“Rosetta”
Geros patirtys lemia didesnį išlaidavimą
#KlientųPagalba
Gerą patirtį turintys klientai išleidžia
140%
daugiau, nei tie, kurie turi blogą patirtį.
“Harvard Business Review”