Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 16 illu

Internetinių pokalbių naudojimas

Dėl savo lengvo prieinamumo, internetiniai pokalbiai yra populiarus pagalbos įrankis. Jis nereikalauja vartotojų prisijungti prie skirtingų platformų ar parsisiųsti išorinės programinės įrangos bei plėtinių. Vietoje to, tiekėjo svetainėje klientai gali paprasčiausiai paspausti ant pokalbių mygtuko ir realiuoju laiku gauti agentų pagalbą. Dėl šios priežasties, daugiau nei 42% klientų internetinius pokalbius renkasi vietoje el. pašto, 23% vietoje socialinės žiniasklaidos ir 16% vietoje forumų. 

Internetinių pokalbių funkcija yra populiari įvairiose amžiaus kategorijose: 18-34 amžiaus grupės klientai teigia, kad naudojasi “daug kartų”, o 35+ amžiaus kategorijos klientai tuo naudojasi “keletą kartų”.

B2B ir B2C įmonės taip pat naudoja internetinius pokalbius – dažniausiai pardavimams ir klientų aptarnavimui. Pranešama, kad beveik 85% B2B sektoriaus įmonių ir 74% B2C sektoriaus įmonių naudoja internetinius pokalbius pardavimų tikslais.

Visi pagalbos kanalai turi savo piko valandas, tad internetinių pokalbių agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos.

#PokalbiaiPardavimams

85%

įmonių B2B sektoriuje ir 74% B2C sektoriuje tai naudoja pardavimams. “Zoho”

Meditator graf man

#InternetiniųPokalbiųNaudojimas

Klientai, kurių amžius

18-34

naudojo internetinius pokalbius “daug kartų”, o

35+

amžiaus klientai pagalbą internetiniais pokalbiais naudojo “keletą kartų”.

“Help Scout”

#ĮmonėsPokalbiai

B2B ir B2C

įmonės naudoja internetinius pokalbius pirmiausiai pardavimams ir klientų aptarnavimui.

“Zoho”

research 16 b2b

#PokalbiųPikoValandos

Internetinių pokalbių piko valandos yra

11

-

15

“Zendesk”

research 16 11 3

#PokalbioPasirinkimas

42%

klientų renkasi internetinius pokalbius palyginus su 23%, kurie renkasi el. paštą ir 16% socialinę žiniasklaidą ir forumus. “Super Office”

Meditator graf standing woman

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai