Dėl savo lengvo prieinamumo, internetiniai pokalbiai yra populiarus pagalbos įrankis. Jis nereikalauja vartotojų prisijungti prie skirtingų platformų ar parsisiųsti išorinės programinės įrangos bei plėtinių. Vietoje to, tiekėjo svetainėje klientai gali paprasčiausiai paspausti ant pokalbių mygtuko ir realiuoju laiku gauti agentų pagalbą. Dėl šios priežasties, daugiau nei 42% klientų internetinius pokalbius renkasi vietoje el. pašto, 23% vietoje socialinės žiniasklaidos ir 16% vietoje forumų.
Internetinių pokalbių funkcija yra populiari įvairiose amžiaus kategorijose: 18-34 amžiaus grupės klientai teigia, kad naudojasi “daug kartų”, o 35+ amžiaus kategorijos klientai tuo naudojasi “keletą kartų”.
B2B ir B2C įmonės taip pat naudoja internetinius pokalbius – dažniausiai pardavimams ir klientų aptarnavimui. Pranešama, kad beveik 85% B2B sektoriaus įmonių ir 74% B2C sektoriaus įmonių naudoja internetinius pokalbius pardavimų tikslais.
Visi pagalbos kanalai turi savo piko valandas, tad internetinių pokalbių agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos.
Internetinių pokalbių naudojimas pagal amžiaus grupes
#InternetiniųPokalbiųNaudojimas
Klientai, kurių amžius
18-34
naudojo internetinius pokalbius “daug kartų”, o
35+
amžiaus klientai pagalbą internetiniais pokalbiais naudojo “keletą kartų”.
“Help Scout”
Kodėl B2B ir B2C įmonės naudoja internetinius pokalbius
#ĮmonėsPokalbiai
B2B ir B2C
įmonės naudoja internetinius pokalbius pirmiausiai pardavimams ir klientų aptarnavimui.
“Zoho”