Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 17 illu

Internetinių pokalbių nauda

Esamo aptarnavimo pagerinimas naudojant internetinius pokalbius suteikia daug naudų. Pirmiausiai, tai pagerina įmonės reputaciją ir patikimumą. Pavyzdžiui, yra pranešama, kad 63% klientų yra linkę sugrįžti į svetainę, kuri siūlo internetinius pokalbius. Be to, 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas padidina klientų lojalumą, pardavimus ir pajamas.

Sekančiai, internetiniai pokalbiai įgalina įmones teikti aktyvią pagalbą. Remiantis “Statista”, 70% vartotojų turi palankesnę nuomonę apie prekės ženklą, kuris teikia aktyvų klientų aptarnavimą. Be to, 60% prekės ženklų, teikiančių aktyvų klientų aptarnavimą praneša apie pardavimų padidėjimą. Padidėję pardavimai yra tiesioginis pagalbos realiuoju laiku teikimo rezultatas. Atsakydami į klientų klausimus prieš pat jiems atliekant apmokėjimą, galite pašalinti bet kokias jų turimas abejones ar baimes ir juos įvesti į pardavimo kanalą. Pavyzdžiui, internetiniai pokalbiai lemia 48% padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos santykį.

#PagalbaDidinaPardavimus
#AtyviKlientųPagalba

60%

prekės ženklų praneša apie padidėjusius pardavimus naudojant aktyvų klientų aptarnavimą.

“Super Office”

Meditator graf woman

#PokalbiaiDidinaKonversiją

Internetiniai pokalbiai lemia

48%

padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos rodiklį.

“Super Office”

research 17 48percent

#AktyvusKlientųAptarnavimas

70%

klientų turi palankesnį požiūrį į prekės ženklus, siūlančius aktyvų klientų aptarnavimą.

“Statista”

research 17 70percent

#PokalbiaiPagerina

79%

įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas įtakojo klientų lojalumo, pardavimų ir pajamų padidėjimą.

“Super Office”

research 17 79percent

#PrekėsŽenkloLojalumas

63%

klientų buvo linkę grįžti į svetainę, kuri siūlo internetinius pokalbius.

“Emarketer”

Meditator graf man

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai