Išbandyti
research_17_illu

Internetinių pokalbių nauda

Esamo aptarnavimo pagerinimas naudojant internetinius pokalbius suteikia daug naudų. Pirmiausiai, tai pagerina įmonės reputaciją ir patikimumą. Pavyzdžiui, yra pranešama, kad 63% klientų yra linkę sugrįžti į svetainę, kuri siūlo internetinius pokalbius. Be to, 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas padidina klientų lojalumą, pardavimus ir pajamas.

Sekančiai, internetiniai pokalbiai įgalina įmones teikti aktyvią pagalbą. Remiantis “Statista”, 70% vartotojų turi palankesnę nuomonę apie prekės ženklą, kuris teikia aktyvų klientų aptarnavimą. Be to, 60% prekės ženklų, teikiančių aktyvų klientų aptarnavimą praneša apie pardavimų padidėjimą. Padidėję pardavimai yra tiesioginis pagalbos realiuoju laiku teikimo rezultatas. Atsakydami į klientų klausimus prieš pat jiems atliekant apmokėjimą, galite pašalinti bet kokias jų turimas abejones ar baimes ir juos įvesti į pardavimo kanalą. Pavyzdžiui, internetiniai pokalbiai lemia 48% padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos santykį.

#PagalbaDidinaPardavimus
#AtyviKlientųPagalba

60%

prekės ženklų praneša apie padidėjusius pardavimus naudojant aktyvų klientų aptarnavimą.

“Super Office”

Meditator graf woman

#PokalbiaiDidinaKonversiją

Internetiniai pokalbiai lemia

48%

padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos rodiklį.

“Super Office”

research_17_48percent

#AktyvusKlientųAptarnavimas

70%

klientų turi palankesnį požiūrį į prekės ženklus, siūlančius aktyvų klientų aptarnavimą.

“Statista”

Call center agent on phone with customer

#PokalbiaiPagerina

79%

įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas įtakojo klientų lojalumo, pardavimų ir pajamų padidėjimą.

“Super Office”

research_17_79percent

#PrekėsŽenkloLojalumas

63%

klientų buvo linkę grįžti į svetainę, kuri siūlo internetinius pokalbius.

“Emarketer”

Meditator graf man
Turinys
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai