^Internetinių pokalbių^ nauda

Internetinių pokalbių nauda

Esamo aptarnavimo pagerinimas naudojant internetinius pokalbius suteikia daug naudų. Pirmiausiai, tai pagerina įmonės reputaciją ir patikimumą. Pavyzdžiui, yra pranešama, kad 63% klientų yra linkę sugrįžti į svetainę, kuri siūlo internetinius pokalbius. Be to, 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas padidina klientų lojalumą, pardavimus ir pajamas.

Sekančiai, internetiniai pokalbiai įgalina įmones teikti aktyvią pagalbą. Remiantis “Statista”, 70% vartotojų turi palankesnę nuomonę apie prekės ženklą, kuris teikia aktyvų klientų aptarnavimą. Be to, 60% prekės ženklų, teikiančių aktyvų klientų aptarnavimą praneša apie pardavimų padidėjimą. Padidėję pardavimai yra tiesioginis pagalbos realiuoju laiku teikimo rezultatas. Atsakydami į klientų klausimus prieš pat jiems atliekant apmokėjimą, galite pašalinti bet kokias jų turimas abejones ar baimes ir juos įvesti į pardavimo kanalą. Pavyzdžiui, internetiniai pokalbiai lemia 48% padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos santykį.

#PagalbaDidinaPardavimus
#AtyviKlientųPagalba

60%

prekės ženklų praneša apie padidėjusius pardavimus naudojant aktyvų klientų aptarnavimą.

“Super Office”

Meditator graf woman

#PokalbiaiDidinaKonversiją

Internetiniai pokalbiai lemia

48%

padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos rodiklį.

“Super Office”

48%

#AktyvusKlientųAptarnavimas

70%

klientų turi palankesnį požiūrį į prekės ženklus, siūlančius aktyvų klientų aptarnavimą.

“Statista”

Call center agent on phone with customer

#PokalbiaiPagerina

79%

įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas įtakojo klientų lojalumo, pardavimų ir pajamų padidėjimą.

“Super Office”

79%

#PrekėsŽenkloLojalumas

63%

klientų buvo linkę grįžti į svetainę, kuri siūlo internetinius pokalbius.

“Emarketer”

Meditator graf man
Turinys

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai