Esamo aptarnavimo pagerinimas naudojant internetinius pokalbius suteikia daug naudų. Pirmiausiai, tai pagerina įmonės reputaciją ir patikimumą. Pavyzdžiui, yra pranešama, kad 63% klientų yra linkę sugrįžti į svetainę, kuri siūlo internetinius pokalbius. Be to, 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas padidina klientų lojalumą, pardavimus ir pajamas.
Sekančiai, internetiniai pokalbiai įgalina įmones teikti aktyvią pagalbą. Remiantis “Statista”, 70% vartotojų turi palankesnę nuomonę apie prekės ženklą, kuris teikia aktyvų klientų aptarnavimą. Be to, 60% prekės ženklų, teikiančių aktyvų klientų aptarnavimą praneša apie pardavimų padidėjimą. Padidėję pardavimai yra tiesioginis pagalbos realiuoju laiku teikimo rezultatas. Atsakydami į klientų klausimus prieš pat jiems atliekant apmokėjimą, galite pašalinti bet kokias jų turimas abejones ar baimes ir juos įvesti į pardavimo kanalą. Pavyzdžiui, internetiniai pokalbiai lemia 48% padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos santykį.
Internetiniai pokalbiai padidina konversiją
#PokalbiaiDidinaKonversiją
Internetiniai pokalbiai lemia
48%
padidėjusias pajamas per pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos rodiklį.
“Super Office”
Internetinius pokalbius siūlantys prekės ženklai susilaukia palankesnio vertinimo
#AktyvusKlientųAptarnavimas
70%
klientų turi palankesnį požiūrį į prekės ženklus, siūlančius aktyvų klientų aptarnavimą.
“Statista”