“Instagram” yra socialinis žiniasklaidos tinklas, galintis pastatyti ar sugriauti įmonę. Remiantis “HootSuite” ataskaita, 80% “Instagram” vartotojų priima savo sprendimą pirkti, atsižvelgdami į įmonės “Instagram” puslapį.
Klientai dažnai patikrina skirtingų įrašų komentarų skiltį ir domisi, ką kiti vartotojai kalba apie įmonę ir jos produktus. Klientai taip pat yra linkę teisti įmones remiantis tuo, ar jos atsako į savo klientų komentarus.
Nors kai kurios įmonės turi žemus įsitraukimo rodiklius “Instagram” (vidutinis įmonės paskyros įsitraukimo į “Instagram” įrašą rodiklis yra 0.96%), joms vis tiek svarbu turėti “Instagram” paskyrą ir ją naudoti kaip bet kurį kitą aptarnavimo kanalą. Remiantis rinkos tyrimais, 34% klientų naudoja “Instagram”, kad susisiektų su įmone, todėl yra svarbu pasirūpinti šia auditorija.
"Instagram" įtakoja sprendimus pirkti
Jūsų įmonės “Instagram” įtakoja
80%
“Instagram” vartotojų sprendimų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas.
“HootSuite”
"Instagram" įmonių įsitraukimas
Vidutinis įmonės paskyros “Instagram” įrašo įsitraukimo rodiklis yra
0.96%
“HootSuite”