Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 22 illu

”Facebook”

Bėgant metams, “Facebook” tapo pagrindiniu klientų aptarnavimo kanalu. “Facebook” praneša, kad kiekvieną mėnesį, “Facebook Messenger” aplikacijoje išsiunčiama 20 milijardų pranešimų tarp žmonių ir verslo atstovų.

Remiantis rinkos tyrimais, 59% klientų naudoja “Facebook”, kad susisiektų su įmonėmis ir 33% klientų jau yra kontaktavę su įmonėmis, naudodami “Facebook” ar panašius socialinius kanalus. 

Kadangi klientai “Facebook” tinkle jau bendrauja su savo šeima ir draugais, tai yra patrauklus klientų aptarnavimo kanalas. Be to, klientai mano, kad įmonės, siūlančios pagalbą “Facebook” yra geresnės reputacijos ir patikimesnės, nes beveik 69% JAV vartotojų teigia, kad tai jiems leidžia labiau pasitikėti prekės ženklu.

#Facebook

33%

klientų yra susisiekę su įmone, naudodami “Facebook” ar panašius socialinius kanalus.

“Forrester”

#Facebook

59%

klientų naudoja “Facebook” susisiekimui su įmonėmis.

“Khoros”

research 22 59percent

#Facebook

20milijardų

žinučių išsiunčiama “Facebook Messenger” aplikacijoje tarp žmonių ir įmonių kiekvieną mėnesį.

“Mixpanel”

#Facebook

69%

JAV “Facebook” vartotojų, kurie siunčia žinutes įmonėms teigia, kad tai padidina jų pasitikėjimą prekės ženklu. HootSuite

Meditator graf man

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai