Bėgant metams, “Facebook” tapo pagrindiniu klientų aptarnavimo kanalu. “Facebook” praneša, kad kiekvieną mėnesį, “Facebook Messenger” aplikacijoje išsiunčiama 20 milijardų pranešimų tarp žmonių ir verslo atstovų.
Remiantis rinkos tyrimais, 59% klientų naudoja “Facebook”, kad susisiektų su įmonėmis ir 33% klientų jau yra kontaktavę su įmonėmis, naudodami “Facebook” ar panašius socialinius kanalus.
Kadangi klientai “Facebook” tinkle jau bendrauja su savo šeima ir draugais, tai yra patrauklus klientų aptarnavimo kanalas. Be to, klientai mano, kad įmonės, siūlančios pagalbą “Facebook” yra geresnės reputacijos ir patikimesnės, nes beveik 69% JAV vartotojų teigia, kad tai jiems leidžia labiau pasitikėti prekės ženklu.
Klientų kontaktai su įmonėmis socialinėje žiniasklaidoje
33%
klientų yra susisiekę su įmone, naudodami “Facebook” ar panašius socialinius kanalus.
“Forrester”
"Facebook" naudojimas susisiekimui su įmonėmis
59%
klientų naudoja “Facebook” susisiekimui su įmonėmis.
“Khoros”