Išbandyti
research_22_illu

”Facebook”

Bėgant metams, “Facebook” tapo pagrindiniu klientų aptarnavimo kanalu. “Facebook” praneša, kad kiekvieną mėnesį, “Facebook Messenger” aplikacijoje išsiunčiama 20 milijardų pranešimų tarp žmonių ir verslo atstovų.

Remiantis rinkos tyrimais, 59% klientų naudoja “Facebook”, kad susisiektų su įmonėmis ir 33% klientų jau yra kontaktavę su įmonėmis, naudodami “Facebook” ar panašius socialinius kanalus. 

Kadangi klientai “Facebook” tinkle jau bendrauja su savo šeima ir draugais, tai yra patrauklus klientų aptarnavimo kanalas. Be to, klientai mano, kad įmonės, siūlančios pagalbą “Facebook” yra geresnės reputacijos ir patikimesnės, nes beveik 69% JAV vartotojų teigia, kad tai jiems leidžia labiau pasitikėti prekės ženklu.

#Facebook

33%

klientų yra susisiekę su įmone, naudodami “Facebook” ar panašius socialinius kanalus.

“Forrester”

#Facebook

59%

klientų naudoja “Facebook” susisiekimui su įmonėmis.

“Khoros”

research_22_59percent

#Facebook

20milijardų

žinučių išsiunčiama “Facebook Messenger” aplikacijoje tarp žmonių ir įmonių kiekvieną mėnesį.

“Mixpanel”

#Facebook

69%

JAV “Facebook” vartotojų, kurie siunčia žinutes įmonėms teigia, kad tai padidina jų pasitikėjimą prekės ženklu. HootSuite

Meditator graf man
Turinys
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai