Bilietavimo sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį tiek agentams, tiek klientams.
Sistemos integruojamos su trečiųjų šalių aplikacijomis ir turi integruotas klientų santykių valdymo sistemas, todėl jų pagalba yra lengva surinkti, peržiūrėti ir redaguoti informaciją apie klientus. Iš esmės, bilietavimo sistema agentams suteikia tvirtą klientų aptarnavimo pagrindą ir paruošia juos sėkmei.
Sistema juos įgalina teikti išsamų ir suasmenintą aptarnavimą, taip pagerinant klientų patirtį ir įmonės pajamas. Ryšys yra nenuginčijamas. Pasak “Forbes”, 84% įmonių, kurios stengiasi pagerinti klientų patirtį, praneša apie padidėjusias pajamas. Be to, klientų pasitenkinimas padidina pajamas dėl teigiamų jų atsiliepimų.Remiantis “Salesforce”, 72% of patenkintų klientų yra linkę pasidalinti savo patirtimi su draugais, šeima, kolegomis ar internete.
Tačiau didelė dalis įmonių yra įsitikinusios, kad investavimas į bilietavimo programinę įrangą nėra būtinas. Viso to rezultatas – kenčiantis verslas, pradedant klientų aptarnavimo atstovais ir baigiant pajamų srautu. Remiantis “Parature” atlikta apklausa, 42% agentų negali išspręsti klientų aptarnavimo užklausų dėl neatnaujintų ar atsijungusių sistemų. Tai kelia klientų nusivylimą, nes 22% apleidžia pirkinių krepšelius, o 97% nutraukia sutartis nepalikdami jokio atsiliepimo ar užuominų.
Neprijungtos sistemos ir bloga klientų sąveika taip pat prisideda prie klientų aptarnavimo atstovo apyvartos, kuri kas met vidutiniškai sudaro 29%.
Neprijungtos sistemos trukdo bilietų sprendimui
#BilietoSprendimas
42%
agentų negali išspręsti klientų užklausų dėl pasenusių ir neprijungtų sistemų.
“Parature”
Vidutinis CSR apyvartos santykis
#CSRApyvartosSantykis
Vidutinis metinis klientų aptarnavimo atstovų apyvartos santykis yra
29%
“LinkedIn”
Pagerinta klientų patirtis įtakoja padidėjusias pajamas
#PajamųPadidėjimas
84%
įmonių, kurios stengiasi pagerinti klientų patirtį, praneša apie savo pajamų padidėjimą.
“Forbes”
Laimingi klientai skleidžia teigiamus atsiliepimus
#TeigiamiAtsiliepimai
72%
klientų pasidalina savo teigiama aptarnavimo patirtimi su kitais.
“Salesforce”