Ieškote „SupportBee“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „SupportBee“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Gaukite savo verslui tinkamą pagalbos centro programinę įrangą. „LiveAgent“ yra daugiakanalė įranga, suteikianti jums puikių įrankių, užtikrinančių geriausią klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ bilietų sistema suteikia daugiau nei tik aptarnavimą el. paštu. Naudokite visus reikalingus komunikacijos kanalus ir priartėkite prie savo klientų.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Aptarnavimas skambučių centre

Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat palaiko skambučių centro integraciją. Tai nustatoma greitai ir lengvai!

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba pasirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

„SupportBee“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent SupportBee
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
SupportBee offers ticketing in plan for $15/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
SupportBee doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
SupportBee doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service.
SupportBee doesn't offer Self-Service.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
SupportBee doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
SupportBee doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
SupportBee doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
SupportBee doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
SupportBee offers knowledge base in plan for $15/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
SupportBee offers customer forum in plan for $20/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
SupportBee offers automation and rules in plan for $15/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
SupportBee offers API functions in plan for $15/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
SupportBee doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
SupportBee doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
SupportBee doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
SupportBee doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
SupportBee doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
SupportBee offers unlimited tickets/mails in plan for $15/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
SupportBee doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
SupportBee offers unlimited 24/7 support in plan for $15/agent/month.
social notifications - illustration

Daugiau kanalų - geresnis aptarnavimas

Suteikite savo klientams daugiau galimybių susisiekti su jumis. Nenustokite skaityti el. laiškų, tačiau leiskite jiems pasiekti jus ir per socialinius tinklus, tokius kaip „Instagram“ ar „Facebook“. Jie gali paskambinti jums į jūsų skambučių centrą, pasikalbėti su jumis naudodami tiesioginio pokalbio valdiklį jūsų svetainėje arba patys rasti atsakymus žinių bazėje.

Visos komunikacijos vykdomos naudojant patikimą bilietų sistemą, todėl nereikia nerimauti dėl chaotiško bendravimo. Viskas surūšiuota, kaip ir turi būti.

Ar norėtumėte greito tiesioginio pokalbio?

Tiesioginis pokalbis yra puikus įrankis, leidžiantis klientams greitai susisiekti su jumis tiesiai iš jūsų svetainės. Todėl jis turėtų būti kuo greitesnis.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Jūs netgi galite pamatyti, ką rašo jūsų klientai ir paruošti atsakymus prieš jiems spustelint siuntimo mygtuką.

Watch the website loading time
Savings illustration

Ieškote kitokios pagalbos centro programinės įrangos?

Jei gausite gauti daugiau įrankių, funkcijų ir komunikacijos kanalų savo pagalbos centrui, jūsų biudžetas nuo to nenukentės. „LiveAgent“ mokami planai turi priimtinas kainas ir turi viską, ko reikia geresniam klientų aptarnavimui.

Pažvelkite į mūsų planus ir įsitikinkite patys.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

man and woman winners-illustration

Pasirengę išbandyti?

Pereikite į „LiveAgent“ jau šiandien ir geriau aptarnaukite klientus naudodami tinkamus įrankius.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Related Articles to „SupportBee“ alternatyva
Užtempkite failus (pvz., vaizdo ar garso įrašus, paveikslėlius bei dokumentus) ant savo bilietų naudodami „LiveAgent“ funkciją Priedai. Tai taip paprasta! Sužinokite daugiau.

Priedai

LiveAgent programa siūlo kelias funkcijas, kurios palengvina klientų aptarnavimą ir optimizuoja pagalbos centro veiklą. Pagrindinės funkcijos yra įklijuoti tekstą, klientų aptarnavimo programinė įranga, archyvuavimas ir plėtiniai. Kelionės žemėlapio sudarymas taip pat yra svarbi funkcija, kuri padeda suprasti klientų Tikslus ir sukurti jų UX asmenį.

Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Prisijunkite prie geriausių kompanijų, teikiančių geresnį aptarnavimą su „LiveAgent“.

Perkelkite duomenis iš „CallHub“ į „LiveAgent“

LiveAgent yra SVĮ pagalbos programinė įranga, palaikanti 43 kalbas ir pritaikyta joms. Tai yra geriausiai vertinama ir plačiai naudojama įvairiose didelėse įmonėse ir organizacijose, tokioms kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Jų paslaugos kainuoja $49 per mėnesį ir jie siūlo perkeliamus duomenis iš „CallHub“.

LiveAgent gali patenkinti keletos verslo sričių reikalavimus. Peržiūrėkite, kaip LiveAgent gali atitikti jūsų keliamus reikalavimus ir pagerinti klientų aptarnavimą.

Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms

Tekste nagrinėjami įvairūs verslo sektoriai, pristatomi įvairūs sprendimai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, susirasti ir išlaikyti perspektyvius klientus, naudojantis skirtingomis technologijomis ir įrankiais, tokiomis kaip internetiniai pokalbiai, personalizuoti pardavimai, CRM įrankiai ir kt. Taip pat teikiama informacija apie konkretų produktą LiveAgent, apie jo savybes ir galimybes pritaikyti prie konkrečios nišos.

LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.

Connect your LiveAgent with Twilio, allow customers to PC-to-PC calls from your website and create a Call Us button. Lets set it up in your LiveAgent now.

Call Us buttons

Connect your LiveAgent with Twilio, allow customers to PC-to-PC calls from your website and create a Call Us button. Lets set it up in your LiveAgent now.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai