Praleidžiate per daug laiko tvarkydami klientų užklausas, vietoje to, kad darytumėte kitus svarbius darbus? Este ne vieni!
Bilietų apkrovos sumažinimas yra tikras iššūkis, tačiau naudojant teisingus įrankius, jūs galite sutvarkyti chaosą, priskirti atsakomybes ir neatsilikti nuo visų klientų užklausų.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Pagalbos tarnybos programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas dėl tokių pažangių funkcijų naudojimo:
Žnių bazė
Vietiniai internetiniai pokalbiai
Integruotas skambučių centras
Mažėjant bilietų apkrovai, jūsų pagalbos agentai galės susikaupti ties sudėtingesnėmis užduotimis. Jų darbo srautas taps efektyvesnis ir jie bus labiau produktyvūs.
Mažėjant bilietų apkrovai, jūsų agentai galės greičiau atsakyti į gaunamas užklausas. Dėl to, jie galės atsakyti į daugiau bilietų, nei anksčiau.
Kai agentai nuolat sprendžia didelius užklausų kiekius nematydami šviesos tunelio gale, atsiranda didelė pervargimo tikimybė.
Klientai yra nekantrūs ir nori greitai gauti atsakymus. Trumpėjant bilietų sprendimo trukmei, klientų pasitenkinimas didėja.
LiveAgent patikima bilietavimo sistema supaprastina visas el. paštu, internetiniais pokalbiais, socialinėje žiniasklaidoje, skambučių centre ar žinių bazėje gautas užklausas į vieną universalią pašto dėžutę, kurią vienu metu gali pasiekti visi agentai.
Sumažinkite bilietų apkrovą su pažangia LiveAgent internetinių pokalbių programine įranga. Suteikite galimybę savo klientams ir svetainės lankytojams gauti atsakymus į jų klausimus, su jumis bendraujant realiuoju laiku
Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimą. LiveAgent centralizuoja telefono skambučius iš jūsų interneto svetainės ar antžeminės linijos į vieną vietą. Sukurkite sudėtingus IVR medžius ir atitinkamai nukreipkite skambučius, taip sumažindami bilietų apkrovas.
Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras su LiveAgent ir atsakinėkite į “Facebook” ir “Instagram” komentarus, privačias “Facebook Messenger” žinutes ar Twitter paminėjimus tiesiogiai iš savo LiveAgent skydelio.
Naudokite pažangias automatizavimo funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai ar automatizavimo taisyklės ir sutaupykite laiko, bei būkite efektyvesni. Pagerinę agento produktyvumą, jūs tuo pačiu pagerinsite ir bilietų sprendimo laiką bei sumažinsite bilietų apkrovas.
LiveAgent žaidimifikacijos funkcijos sukelia sveiką konkurenciją tarp agentų ir pagerina produktyvumą. Jūsų agentams varžantis dėl lygių, ženklelių ar apdovanojimų, bilietų apkrova ženkliai sumažės. Be to, darbas bus daug smagesnis!
Sumažinkite bilietų apkrovą atlikę analizę, kuriuo kanalu sukuriama daugiausiai bilietų. Jei reikia pastiprinimo, konkretiems departamentams priskirkite daugiau agentų. LiveAgent suteiks bendrą jūsų klientų aptarnavimo vaizdą, todėl galėsite užpildyti tarp lūkesčių ir realybės atsiradusią spragą.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įrangą smulkioms ir vidutinėms įmonėms, 2019-2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, klientų pagalbos teikimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis gali nesunkiai atitikti jūsų įmonės reikalavimus.
Saugus, lengvai naudojamas pilnai debesų kompiuterijos sprendimas. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesio kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14-os dienų bandymo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.
Kodėl delsiate? Pradėkite mažinti bilietų apkrovą jau šiandien!
Most Popular
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri leidžia efektyviai, vienoje vietoje tvarkyti klientų užklausas iš kelių kanalų. Be to, ji taip pat leidžia paskirstyti klientų užklausas pagal jūsų nustatymus. Todėl esant poreikiui, jūs galite priskirti agentus į konkretų departamentą.
Be sumažėjusios bilietų apkrovos, LiveAgent naudos verslui apima padidėjusį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, klientų lojalumą ir mažesnius sutarčių nutraukimo rodiklius.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis