Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Sumažinkite bilietų apkrovą su LiveAgent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Užsiėmę? Sumažinkite bilietų apkrovas naudojant LiveAgent!

Praleidžiate per daug laiko tvarkydami klientų užklausas, vietoje to, kad darytumėte kitus svarbius darbus? Este ne vieni!

Bilietų apkrovos sumažinimas yra tikras iššūkis, tačiau naudojant teisingus įrankius, jūs galite sutvarkyti chaosą, priskirti atsakomybes ir neatsilikti nuo visų klientų užklausų.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagalbos Tarnybos programinė įranga skuba į pagalbą

Pagalbos tarnybos programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas dėl tokių pažangių funkcijų naudojimo:

Knowledge base Žnių bazė

Socialinės žiniasklaidos įskiepiai

Vietiniai internetiniai pokalbiai

Call center Integruotas skambučių centras

Kodėl svarbu sumažinti bilietų apkrovą?

Increase productivity

Pagerina produktyvumą

Mažėjant bilietų apkrovai, jūsų pagalbos agentai galės susikaupti ties sudėtingesnėmis užduotimis. Jų darbo srautas taps efektyvesnis ir jie bus labiau produktyvūs.

Decrease load times

Mažesnis laukimo laikas

Mažėjant bilietų apkrovai, jūsų agentai galės greičiau atsakyti į gaunamas užklausas. Dėl to, jie galės atsakyti į daugiau bilietų, nei anksčiau.

Prevent burnouts

Apsauga nuo pervargimo

Kai agentai nuolat sprendžia didelius užklausų kiekius nematydami šviesos tunelio gale, atsiranda didelė pervargimo tikimybė.

Ready to switch to LiveAgent

Pagerintas pasitenkinimas

Klientai yra nekantrūs ir nori greitai gauti atsakymus. Trumpėjant bilietų sprendimo trukmei, klientų pasitenkinimas didėja.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Kaip su LiveAgent sumažinti bilietų apkrovą

Bilietavimas el. paštu

LiveAgent patikima bilietavimo sistema supaprastina visas el. paštu, internetiniais pokalbiais, socialinėje žiniasklaidoje, skambučių centre ar žinių bazėje gautas užklausas į vieną universalią pašto dėžutę, kurią vienu metu gali pasiekti visi agentai.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku

Sumažinkite bilietų apkrovą su pažangia LiveAgent internetinių pokalbių programine įranga. Suteikite galimybę savo klientams ir svetainės lankytojams gauti atsakymus į jų klausimus, su jumis bendraujant realiuoju laiku

Garso ir vaizdo skambučiai

Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimą. LiveAgent centralizuoja telefono skambučius iš jūsų interneto svetainės ar antžeminės linijos į vieną vietą. Sukurkite sudėtingus IVR medžius ir atitinkamai nukreipkite skambučius, taip sumažindami bilietų apkrovas.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Socialinės žiniasklaidos kanalai

Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras su LiveAgent ir atsakinėkite į “Facebook” ir “Instagram” komentarus, privačias “Facebook Messenger” žinutes ar Twitter paminėjimus tiesiogiai iš savo LiveAgent skydelio.

Web icon

Automatizavimas

Naudokite pažangias automatizavimo funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai ar automatizavimo taisyklės ir sutaupykite laiko, bei būkite efektyvesni. Pagerinę agento produktyvumą, jūs tuo pačiu pagerinsite ir bilietų sprendimo laiką bei sumažinsite bilietų apkrovas.

Žaidimifikacija

LiveAgent žaidimifikacijos funkcijos sukelia sveiką konkurenciją tarp agentų ir pagerina produktyvumą. Jūsų agentams varžantis dėl lygių, ženklelių ar apdovanojimų, bilietų apkrova ženkliai sumažės. Be to, darbas bus daug smagesnis!

Duomenų analitika

Sumažinkite bilietų apkrovą atlikę analizę, kuriuo kanalu sukuriama daugiausiai bilietų. Jei reikia pastiprinimo, konkretiems departamentams priskirkite daugiau agentų. LiveAgent suteiks bendrą jūsų klientų aptarnavimo vaizdą, todėl galėsite užpildyti tarp lūkesčių ir realybės atsiradusią spragą.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Kodėl LiveAgent yra tinkamas bilietų apkrovos mažinimo įrankis?

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įrangą smulkioms ir vidutinėms įmonėms, 2019-2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, klientų pagalbos teikimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis gali nesunkiai atitikti jūsų įmonės reikalavimus.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Saugus, lengvai naudojamas pilnai debesų kompiuterijos sprendimas. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesio kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14-os dienų bandymo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Kodėl delsiate? Pradėkite mažinti bilietų apkrovą jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suSumažinkite bilietų apkrovą
Norint teikti geresnę pagalbą, būtina turėti daugiau informacijos apie klientus. Vienas iš būdų ją gauti yra kliento forma.

Kliento forma

"LiveAgent yra programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri apima įvairias funkcijas, tokius kaip skundų valdymas ir el. pašto valdymas." (145 characters)

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

"LiveAgent" yra efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.

Jūsų klientams reikalinga pagalba atostogų ir kelionių metų? Jums reikalinga teisinga programinė įranga. Išbandykite LiveAgent 14 dienų nemokamai, be jokių paslėptų mokesčių.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Kelionių Pramonei

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sprendimas, kuris padeda pagerinti atsakymo į klientų užklausas laiką, sumažinant agentų persijungimų poreikį ir sukuriant efektyvią darbo eigą. Taip pat siūlo funkcijas, pvz., atsakymų šablonus ir vidinius pokalbius. Naudojant DUK programinę įrangą, galima pritaikyti įmonės įvaizdį ir optimizuoti klientų savitarną.

Jei ieškote galingos „Kayako“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Jame yra greičiausias pokalbių valdiklis rinkoje ir daugiau nei 179 naudingos pagalbos centro funkcijos

Ieškote „Kayako“ alternatyvos?

„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai