Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Sumažinkite bilietų apkrovą su LiveAgent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Užsiėmę? Sumažinkite bilietų apkrovas naudojant LiveAgent!

Praleidžiate per daug laiko tvarkydami klientų užklausas, vietoje to, kad darytumėte kitus svarbius darbus? Este ne vieni!

Bilietų apkrovos sumažinimas yra tikras iššūkis, tačiau naudojant teisingus įrankius, jūs galite sutvarkyti chaosą, priskirti atsakomybes ir neatsilikti nuo visų klientų užklausų.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Užsiėmę? Sumažinkite bilietų apkrovas naudojant LiveAgent!
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagalbos Tarnybos programinė įranga skuba į pagalbą

Pagalbos tarnybos programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas dėl tokių pažangių funkcijų naudojimo:

Knowledge base Žnių bazė

Pagalbos Tarnybos programinė įranga skuba į pagalbą Socialinės žiniasklaidos įskiepiai

Pagalbos Tarnybos programinė įranga skuba į pagalbą Vietiniai internetiniai pokalbiai

Call center Integruotas skambučių centras

Kodėl svarbu sumažinti bilietų apkrovą?

Increase productivity

Pagerina produktyvumą

Mažėjant bilietų apkrovai, jūsų pagalbos agentai galės susikaupti ties sudėtingesnėmis užduotimis. Jų darbo srautas taps efektyvesnis ir jie bus labiau produktyvūs.

Decrease load times

Mažesnis laukimo laikas

Mažėjant bilietų apkrovai, jūsų agentai galės greičiau atsakyti į gaunamas užklausas. Dėl to, jie galės atsakyti į daugiau bilietų, nei anksčiau.

Prevent burnouts

Apsauga nuo pervargimo

Kai agentai nuolat sprendžia didelius užklausų kiekius nematydami šviesos tunelio gale, atsiranda didelė pervargimo tikimybė.

Ready to switch to LiveAgent

Pagerintas pasitenkinimas

Klientai yra nekantrūs ir nori greitai gauti atsakymus. Trumpėjant bilietų sprendimo trukmei, klientų pasitenkinimas didėja.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Kaip su LiveAgent sumažinti bilietų apkrovą

Bilietavimas el. paštu

LiveAgent patikima bilietavimo sistema supaprastina visas el. paštu, internetiniais pokalbiais, socialinėje žiniasklaidoje, skambučių centre ar žinių bazėje gautas užklausas į vieną universalią pašto dėžutę, kurią vienu metu gali pasiekti visi agentai.

Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku

Sumažinkite bilietų apkrovą su pažangia LiveAgent internetinių pokalbių programine įranga. Suteikite galimybę savo klientams ir svetainės lankytojams gauti atsakymus į jų klausimus, su jumis bendraujant realiuoju laiku

Garso ir vaizdo skambučiai

Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimą. LiveAgent centralizuoja telefono skambučius iš jūsų interneto svetainės ar antžeminės linijos į vieną vietą. Sukurkite sudėtingus IVR medžius ir atitinkamai nukreipkite skambučius, taip sumažindami bilietų apkrovas.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Socialinės žiniasklaidos kanalai

Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras su LiveAgent ir atsakinėkite į “Facebook” ir “Instagram” komentarus, privačias “Facebook Messenger” žinutes ar Twitter paminėjimus tiesiogiai iš savo LiveAgent skydelio.

Web icon

Automatizavimas

Naudokite pažangias automatizavimo funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai ar automatizavimo taisyklės ir sutaupykite laiko, bei būkite efektyvesni. Pagerinę agento produktyvumą, jūs tuo pačiu pagerinsite ir bilietų sprendimo laiką bei sumažinsite bilietų apkrovas.

Automatizavimas

Žaidimifikacija

LiveAgent žaidimifikacijos funkcijos sukelia sveiką konkurenciją tarp agentų ir pagerina produktyvumą. Jūsų agentams varžantis dėl lygių, ženklelių ar apdovanojimų, bilietų apkrova ženkliai sumažės. Be to, darbas bus daug smagesnis!

Žaidimifikacija

Duomenų analitika

Sumažinkite bilietų apkrovą atlikę analizę, kuriuo kanalu sukuriama daugiausiai bilietų. Jei reikia pastiprinimo, konkretiems departamentams priskirkite daugiau agentų. LiveAgent suteiks bendrą jūsų klientų aptarnavimo vaizdą, todėl galėsite užpildyti tarp lūkesčių ir realybės atsiradusią spragą.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Kodėl LiveAgent yra tinkamas bilietų apkrovos mažinimo įrankis?

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įrangą smulkioms ir vidutinėms įmonėms, 2019-2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, klientų pagalbos teikimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis gali nesunkiai atitikti jūsų įmonės reikalavimus.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Saugus, lengvai naudojamas pilnai debesų kompiuterijos sprendimas. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesio kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14-os dienų bandymo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Kodėl delsiate? Pradėkite mažinti bilietų apkrovą jau šiandien!

$15 mėn.

Bilietas

  • Neribota bilietų istorija
  • Neriboti el. pašto adresai
  • Išplėstinės ataskaitos
  • Klientų portalas + forumas
$29 mėn.

Ticket+chat

  • Viskas plane Bilietas, bei:
  • Neriboti pokalbio mygtukai
  • Grįžtamojo ryšio valdymas
  • Tikralaikis lankytojų stebėjimas
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 telefono numeris
  • 1 el. pašto adresas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip galite sumažinti bilietų apkrovą?

LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri leidžia efektyviai, vienoje vietoje tvarkyti klientų užklausas iš kelių kanalų. Be to, ji taip pat leidžia paskirstyti klientų užklausas pagal jūsų nustatymus. Todėl esant poreikiui, jūs galite priskirti agentus į konkretų departamentą.

Kokias papildomas naudas, be sumažėjusios bilietų apkrovos, siūlo LiveAgent?

Be sumažėjusios bilietų apkrovos, LiveAgent naudos verslui apima padidėjusį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, klientų lojalumą ir mažesnius sutarčių nutraukimo rodiklius.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai