ZľavaDňa
  • Panaudojimo atvejų scenarijai
  • ZľavaDňa

ZlavaDna

“ZlavaDna” yra dienos pasiūlymo svetainė, teikianti geros kainos nuolaidų kuponus, kuriuos galima panaudoti vietinėse įmonėse.

Nėra geresnio jausmo, nei geras naujų drabužių, atostogų ar dovanų pasiūlymas. “ZlavaDna” yra pirmoje vietoje tarp pasiūlymų ir kuponų svetainių Slovakijoje ir Čekijoje, bei viena iš greičiausiai augančių įmonių Centrinėje Europoje.

“ZlavaDna” požiūris į klientus

“ZlavaDna” yra žinoma dėl jos inovatyvaus požiūrio į naujus klientus. Jie greitai suprato, kad klientų aptarnavimas gali būti nebrangus reklamos būdas. 2014 metų kovą, siekdami pagerinti ir pagreitinti klientų aptarnavimą, “ZlavaDna” paradėjo naudotis LiveAgent. Šiuo metu, pas juos dirba 8 agentai, internetiniais pokalbiais ir elektroniniu paštu išsprendžiantys apytiksliai 9000 užklausų per mėnesį.

Iš pradžių, bendravimui elektroniniu paštu jie naudojo “Gmail”. Dauguma darbuotojų jautėsi paskendę visuose elektroniniuose laiškuose ir tuo pačiu, jie turėjo surasti būdą, kaip efektyviai tvarkyti ir atsakyti į visus klientų elektroninius laiškus. Didėjant elektroninių laiškų ir agentų skaičiui, jiems reikėjo supaprastinti savo darbą, kad išvengti susidubliavimo, sprendžiant klientų užklausas. Tada jie ištarė “STOP” “Gmail” sistemai ir pradėjo dairytis geresnio sprendimo.

“Mes išmėginome “Zendesk”,“Freshdesk” ir “Kayako”, tačiau jie negalėjo konkuruoti su LiveAgent funkcionalumu ir patrauklia kaina.”

Sveiki, čia Juraj iš “ZlavaDna”. Mūsų įmonėje dirba apie 100 darbuotojų iš kurių 5 priklauso klientų aptarnavimo komandai.”ZlavaDna” yra dienos pasiūlymo svetainė, siūlanti nuolaidų kuponus, kuriuos galima panaudoti vietinėse įmonėse. Nėra geresnio jausmo, nei gauti gerą pasiūlymą nuostabioms atostogoms, dovanoms ar romantiškai vakarienei. “ZlavaDna” yra tarp geriausių ir greičiausiai augančių kuponų svetainių Centrinėje Europoje. Didėjant klientų skaičiui atsiranda didesnis, geresnio klientų aptarnavimo, poreikis.

LiveAgent padeda įvertinti mūsų klientų aptarnavimo pastangas ir lengvai prisitaikyti prie plėtros. Tai yra mūsų kasdienis įrankis, be kurio sunku įsivaizduoti darbą. LiveAgent mums padeda greičiau atsakyti klientams ir būti arčiau jų. Norint geriau suprasti, reikia paminėti, kad nuo 2010 metų, mūsų paslaugomis naudojosi apytiksliai 1,5 milijono klientų. Mūsų Klientų Aptarnavimo Komanda kiekvieną mėnesį turi atsakyti į 5000 elektroninių laiškų, 2000 internetinių pokalbių ir 1500 skambučių.

Su LiveAgent, mes galime nesudėtingai sekti visą, kiekvieno kliento, bendravimo istoriją. Mūsų pagalbos komandai tai suteikia svarbios informacijos apie ankstesnes kliento užklausas ir padeda išvengti pasikartojančių klausimų. Dėl šios priežasties, bendravimas tampa greitesnis, o klientų patirtis daug skalndesnė.

Kai tik mums reikalinga pagalba keičiant nustatymus, LiveAgent pagalbos tarnyba yra visada pasiruošusi padėti. Kol kas, mūsų, kaip klientų, patirtis yra nepriekaištinga. Tiek partnerių, tiek galutinių klientų patirtis, “ZlavaDna” yra pagrindinis prioritetas. LiveAgent yra nuostabus įrankis, padedantis pasiekti abu šiuos tikslus.

Prieš pradedant naudoti LiveAgent, “ZlavaDna” nenaudojo jokios internetinių pokalbių aplikacijos. Puslapyje įdiegus internetinių pokalbių mygtuką, ženkliai išaugo klientų užklausų skaičius. Prie 9000 per mėnesį atsakytų elektroninių laiškų, jie taip pat galėjo padėti 1000+ klientų, naudojant realaus laiko internetinius pokalbius.

“Galimybė, naudojant internetinius pokalbius, realiuoju laiku spręsti klientų užklausas, mums padėjo sumažinti bilietų krūvį 25%.”

Iš pagalbos agento perspektyvos

LiveAgent supaprastino “ZlavaDna” klientų aptarnavimo komandos darbą, todėl į visas klientų užklausas (bilietus), dabar yra atsakoma per 24 valandas. “Be jokios abejonės, tai nebūtų įmanoma be LiveAgent.”

“Mes pasiekėme klientų pasitenkinimo padidėjimą dviženkliu skaičiumi”

Iš pagalbos agento perspektyvos

“Kol kas, visi yra patenkinti LiveAgent. Jis mums suteikia galimybę daug skaidriau vertinti darbo srautą ir pagerinti bendrą klientų aptarnavimo efektyvumą.”

“ZlavaDna” tikslas yra dar greičiau spręsti bilietus ir pagerinti jų klientus aptarnaujančių agentų efektyvumą.

Peter Blazecka – “ZlavaDna” PR ir Rinkodaros Vadovas

Peržiūrėkite likusias istorijas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x