Parašykite antraštės tekstą čia

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Antraštės blokas su bandomąja forma (su fonu)

Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą, kursyvą arba sunumeruotus sąrašus, galite tai padaryti.

Po šiuo bloku galite pridėti mygtukus naudodami HTML bloką, kliento logotipus per trumpą kodą arba vieno taško DUK su schema.org.

Norėdami gauti daugiau svarbios informacijos, eikite į mūsų github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Horizontalių skirtukų blokas

Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą ar kursyvą, galite tai padaryti.

Kainų blokas - du paketai (be fono)

Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą, kursyvą arba sunumeruotus sąrašus, galite tai padaryti.

Po šiuo bloku galite pridėti mygtukus naudodami HTML bloką.

Package Name

Paketo pavadinimas

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Paketo pavadinimas

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

„Viskas viename“ skambučių centro sprendimas mažoms įmonėms ir didelėms organizacijoms

LiveAgent helpdesk tour

Susiekite visas savo socialinių tinklų paskyras su mūsų kontaktų centro programine įranga, kad pagerintumėte agentų produktyvumą ir apsaugotumėte kliento duomenis. „LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga integruojama su „Instagram“, „Twitter“, „Facebook“, „Facebook Messenger“ ir „Viber“.

Proactive chat invitation in LiveAgent

„LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga gali pasigirti greičiausiu tiesioginių pokalbių internetu valdikliu rinkoje. Pavesrkite svetainės lankytojus į klientus per kelias sekundes. Inicijuokite kontaktą, pasiūlykite individualizuotą ir informatyvią pagalbą ir mėgaukitės aukštesniu klientų pasitenkinimu, tuo pačiu atlikdami daugiau pardavimų.

LiveAgent helpdesk tour

Siųskite visas klientų užklausas į centralizuotą „omnichannel“ agento darbalaukį su mūsų bilietų programine įranga. Priskirkite bilietus skirtingiems padaliniams ar agentams ir tvarkykite kiekvieną užklausą pagal žymas, prioritetą ar gavimo datą. Peržiūrėkite kiekvieno kliento problemos sprendimo kelią nuo pradžios iki pabaigos skirtingais aptarnavimo kanalais su mūsų mūsų hibridiniu bilietų srautu.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Sukurkite ir stilizuokite savo žinių bazę naudodami WYSIWYG (tai, ką matote, yra tai, ką gaunate) redaktorių. Padidinkite klientų pasitenkinimą suteikdami klientams savitarnos įrankius, tokius kaip straipsniai, DUK ar bendruomenės forumai.

Susiję straipsniai suStruktūrinis PPC klientų konvertavimo puslapis
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x