Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą, kursyvą arba sunumeruotus sąrašus, galite tai padaryti.
Po šiuo bloku galite pridėti mygtukus naudodami HTML bloką, kliento logotipus per trumpą kodą arba vieno taško DUK su schema.org.
Norėdami gauti daugiau svarbios informacijos, eikite į mūsų github.com.
Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą ar kursyvą, galite tai padaryti.
Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą ar kursyvą, galite tai padaryti.
Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą ar kursyvą, galite tai padaryti.
Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą ar kursyvą, galite tai padaryti.
Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą ar kursyvą, galite tai padaryti.
Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą ar kursyvą, galite tai padaryti.
Čia galite rašyti standartinį tekstą (pastraipą) su nuorodomis. Jei jums reikia naudoti paryškinimą, kursyvą arba sunumeruotus sąrašus, galite tai padaryti.
Po šiuo bloku galite pridėti mygtukus naudodami HTML bloką.
Susiekite visas savo socialinių tinklų paskyras su mūsų kontaktų centro programine įranga, kad pagerintumėte agentų produktyvumą ir apsaugotumėte kliento duomenis. „LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga integruojama su „Instagram“, „Twitter“, „Facebook“, „Facebook Messenger“ ir „Viber“.
„LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga gali pasigirti greičiausiu tiesioginių pokalbių internetu valdikliu rinkoje. Pavesrkite svetainės lankytojus į klientus per kelias sekundes. Inicijuokite kontaktą, pasiūlykite individualizuotą ir informatyvią pagalbą ir mėgaukitės aukštesniu klientų pasitenkinimu, tuo pačiu atlikdami daugiau pardavimų.
Siųskite visas klientų užklausas į centralizuotą „omnichannel“ agento darbalaukį su mūsų bilietų programine įranga. Priskirkite bilietus skirtingiems padaliniams ar agentams ir tvarkykite kiekvieną užklausą pagal žymas, prioritetą ar gavimo datą. Peržiūrėkite kiekvieno kliento problemos sprendimo kelią nuo pradžios iki pabaigos skirtingais aptarnavimo kanalais su mūsų mūsų hibridiniu bilietų srautu.
Sukurkite ir stilizuokite savo žinių bazę naudodami WYSIWYG (tai, ką matote, yra tai, ką gaunate) redaktorių. Padidinkite klientų pasitenkinimą suteikdami klientams savitarnos įrankius, tokius kaip straipsniai, DUK ar bendruomenės forumai.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.